2021-07-31, 12:37
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bryling
Min poäng är, vilket framgår i mitt första inlägg i denna tråd, att, ett beroende av en annan person på det sätt som du framställer det i din inledning i denna tråd, är, inte sunt.

Nu tänker du såklart att; jamen va faan om gillar någon så... .
Jag pratar utifrån premissen - kärlek. Riktig kärlek befriar, allt annat är... stört.

Och det är mycket som är stört i denna värld, vilket du pekat på själv.
Jag har inte kallat något stört.
Vem faan är jag att döma det?
Vem fan är du att göra sådana omdömen???

Riktig kärlek? LOL Vad fan snackar du om?
Citera
2021-07-31, 12:37
Medlem
yidarmy123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
LoL 😂
Hej strumpan. Hur mår du?

Det är möjligt att du har rätt.
Låt oss prata om det.

Är du psykolog? Känner du dig själv så bra att du vet allt om ditt eget beteende?

Ingen människa, psykolog eller inte, kan ha 100% kännedom om sitt eget beteende. Skulle man alltid veta vad man gör och varför man gör det så skulle man till slut inte göra någonting överhuvudtaget.

Det här är ett Typiskt exempel på en trådsabotör som är roten till precis allt negativt på Flashback.
Citera
2021-07-31, 12:39
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torerax
Det ar inte en kvinnas naturliga formaga att krossa sjalvfortroendet for man. Det ar bara sant som destruktiva hogmilade kvinnor gor.
LOL. Då dömer du 99% av kvinnor som sjuka.

Jag tror deras beteende är bra och sunt.
Jag litar på GUD (om det nu finns en skapare).
Citera
2021-07-31, 12:39
Medlem
Citat:
Det är du som förnekar verkligheten och babblar om guds frid,
som du uppenbarligen INTE åtnjuter alls.

Du lurar ingen. Troligen inte ens dig själv.

Jag har inre frid. Jag älskar Gud över allt annat. Jag är gift och älskar min fru, men går inte runt och är rädd för att hon ska lämna mig. Gör hon det så har jag fortfarande Gud. Dvs min fru är inte min Gud.

Du är rädd att din kvinna kommer lämna dig. Då kommer hon lämna dig för att du är beta. Och jag forstår väl varför du är rädd, det är för att du är en såkallad lågvärde-man som har svårt att attrahera kvinnor och klänger sig fast vid stackaren som råkade bli din flickvän. Hade du varit en man med högt värde så hade du sagt åt din flickvän att dra åt skogen såfort hon hade gått över gränsen. Men du är som sagt beta, så det kommer inte hända.

Det värsta är att du vet sanningen eftersom du själv säger att kvinnor attraheras till män med högt självförtroende (högvärdes-män), men ändå väljer att fortsätta vara beta.
Citera
2021-07-31, 12:41
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yidarmy123
Ingen människa, psykolog eller inte, kan ha 100% kännedom om sitt eget beteende. Skulle man alltid veta vad man gör och varför man gör det så skulle man till slut inte göra någonting överhuvudtaget.

Det här är ett Typiskt exempel på en trådsabotör som är roten till precis allt negativt på Flashback.
Hej.
Kanske det är därför folk som ägnat livet åt att förstå detta, ofta tar livet av sig.

Det här är min tråd. Vem har saboterat min tråd?
Ingen jag sett.

Ingen kan sabotera något för mig.
Citera
2021-07-31, 12:45
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Jag har inre frid. Jag älskar Gud över allt annat. Jag är gift och älskar min fru, men går inte runt och är rädd för att hon ska lämna mig. Gör hon det så har jag fortfarande Gud. Dvs min fru är inte min Gud.

Du är rädd att din kvinna kommer lämna dig. Då kommer hon lämna dig för att du är beta. Och jag forstår väl varför du är rädd, det är för att du är en såkallad lågvärde-man som har svårt att attrahera kvinnor och klänger sig fast vid stackaren som råkade bli din flickvän. Hade du varit en man med högt värde så hade du sagt åt din flickvän att dra åt skogen såfort hon hade gått över gränsen. Men du är som sagt beta, så det kommer inte hända.

Det värsta är att du vet sanningen eftersom du själv säger att kvinnor attraheras till män med högt självförtroende (högvärdes-män), men ändå väljer att fortsätta vara beta.
Du läser mycket dåligt.
Ingenstans har jag skrivit att jag oroar mig över något.
Ingen kvinna har någonsin lämnat mig och mitt livs kärlek lämnade jag själv.
Men jag tillskriver mig inte självförstoende.
Jag upplyfter inte mig själv, så som du gör. Herr Alfa-man. LOL
Citera
2021-07-31, 12:51
Medlem
Citat:
Du läser mycket dåligt.
Ingenstans har jag skrivit att jag oroar mig över något.
Ingen kvinna har någonsin lämnat mig och mitt livs kärlek lämnade jag själv.
Men jag tillskriver mig inte självförstoende.
Jag upplyfter inte mig själv, så som du gör. Herr Alfa-man. LOL

Jag har inte tillskrivit mig själv något, herr beta. Varken högt självförtroende eller något annat.

Du skriver bokstavligen talat att ditt självförtroende krossas av kvinnor.
Citera
2021-07-31, 12:52
Medlem
Citat:
Jag har inte kallat något stört.
Vem faan är jag att döma det?
Vem fan är du att göra sådana omdömen???

Riktig kärlek? LOL Vad fan snackar du om?

Jag har inte påstått att du kallat något eller någon för stört!

Jag pratar om, underförstått, ditt dåliga omdöme och självförtroende som gör att du startar en tråd likt denna därför att du blivit sårad i vad du tror är kärlek. Trådstarten är snarare en personlig blogg av en upplevelse än en faktisk egenskap hos kvinnor.

Att du raljerar över "riktig kärlek" säger en del om din mognad och förståelse i ämnet.

Som sagt, SANN, kärlek, befriar, det du syftar på i din trådstart har att göra med beroende. En karaktärsbrist
Citera
2021-07-31, 12:54
Medlem
Citat:

Jag pratar om, underförstått, ditt dåliga omdöme och självförtroende som gör att du startar en tråd likt denna därför att du blivit sårad i vad du tror är kärlek. Trådstarten är snarare en personlig blogg av en upplevelse än en faktisk egenskap hos kvinnor.

Att du raljerar över "riktig kärlek" säger en del om din mognad och förståelse i ämnet.

Som sagt, SANN, kärlek, befriar, det du syftar på i din trådstart har att göra med beroende. En karaktärsbrist

Helt korrekt. Herr beta som startat tråden är beroende av att få sin snopp blöt och förväxlar det med kärlek.

Alla som är beroende av sex (kvinnan) är beta och män med lågt värde.
Citera
2021-07-31, 12:54
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Jag har inte tillskrivit mig själv något, herr beta. Varken högt självförtroende eller något annat.

Du skriver bokstavligen talat att ditt självförtroende krossas av kvinnor.
Du gillar att trycka ned andra och kalla dom beta, så som om det vore fel.
Är det frukt av den helige ande? LOL

Jag skriver inte bokstavligen mitt självförtroende idag.
Jag talar generellt. I psykologiska termer.

Den här tråden handlar inte specifikt om mig bara, utan om mänsklig psykologi och vad våra beteenden och känslor fyller för funktioner i en större bild.
Citera
2021-07-31, 12:57
Medlem
Citat:
Du gillar att trycka ned andra och kalla dom beta, så som om det vore fel.
Är det frukt av den helige ande? LOL

Jag skriver inte bokstavligen mitt självförtroende idag.
Jag talar generellt. I psykologiska termer.

Den här tråden handlar inte specifikt om mig bara, utan om mänsklig psykologi och vad våra beteenden och känslor fyller för funktioner i en större bild.

Det syns på 100 mils avstånd att tråden handlar om dig, sluta ljuga för oss och dig själv.

Jag kallar dig inte beta för att trycka ner dig, utan för att du de-facto är beta. Hade jag låtsats som att du inte vore beta så hade jag ljugit för dig, och således hatat dig. Jag kallar dig beta för att jag älskar dig och hoppas att du, och alla andra män för den delen, slutar vara beta.
Citera
2021-07-31, 12:59
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:

Ooooo vad du är bra på att pissa på mig.
Tack för det.

Jag pratar psykologi här. Det är inte bara jag som upplevt maktkamp mellan människor som "älskar" varandra. Det är ett känt faktum. Något din sanna kärlek inte är. Det är löjliga sagor från medeltiden.
Senast redigerad av Talking-Donkey 2021-07-31 kl. 13:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in