2021-07-30, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag skriver i grunden att SD kan vara lojal mot barnen och därmed inte glappa om HDs ev inblandning.

Jag hoppar in för att säga, att jag tycker, att det är högintressant det där med HD:s
( eventuella inblandning ? )

HD, Burkjagarprinsessan, Tant Gräddelin alias Yodinnan, Golvbrunnsskurerskan, Blodakrobatssexpratarinnan tillika Tokloggarinnan samt d*tter av SkorstenssotarSOA. Det där med det eventuella, det tror du väl ändå inte på ?

Tant Solstråle [ HD ], har nog lite mer än bara det eventuella på sitt samvete, om jag nu får säga min mening i detta fallet ?

En rejäl dask på bara rumpan skulle Yodinnan ha så kanske grodan sedan hoppar ur munnen på henne och berättar en kväkande historia.

Mvh/JM.
Citera
2021-07-30, 21:03
Medlem
God kväll gott folk och trådmedlemmar, innan jag skriver ett inlägg i L*na Wesstr*m-tråden och berättar lite grann om vad jag känner till, vill jag först och främst få ställt en fråga till alla trådens medlemmar.

Frågan: Är det någon som kommer ihåg och minns, åtminstone ett fotografi som varit tillgängligt för allmänheten att beskåda, där L*na Wesstr*m, på fotografiet var ståendes i mitten samt framifrån sett. Vid L*na Wesstr*m:s vänstra sida, var St*fan Davidss*n ståendes med sin, med all kraft, utsträckta tunga, riktad, mot L*na Wesstr*m:s vänstra kind.

Vid L*na Wesstr*m:s högra sida, och på samma fotografi, var St*fan Davidss*n:s kamrat JG ståendes, även han, hade sin tunga fullt utsträckt mot L*na Wesstr*m:s högra kind.

Det finns fem stycken olika fotografier där L*na Wesstr*m stod i mitten samt på vardera sida om L*na Wesstr*m, fanns St*fan Davidss*n och dennes kamrat JG med sina fullt utsträckta tungor, riktade mot L*na Wesstr*m:s kinder.

Mvh/JM.
Citera
2021-07-30, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
● Du förstod tydligen inte min tidigare ställda fråga, högst troligen för att du å ena sidan, saknar ett seriöst intresse, samt å andra sidan, för att du känner ett sådant djupt hat mot brottsoffret L*na Wesstr*m.

Min tidigare ställda fråga i L*na Wesstr*m-tråden handlade inte om att lura, det vill säga, att någon under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 skulle varit tvingad till att lura ut L*na Wesstr*m ifrån sin bostadsrätt.

Min fråga handlade däremot sagt om, hur ! och på vilket sätt som någon fick ut L*na Wesstr*m ifrån sin bostadsrätt under den aktuella kvällen, då hon plötsligt, mitt i sin pågående paketinslagning och förberedelsen för sin yngste son Ar*n:s bemärkelsedag gick ut, och lämnade bostsdsrätten klockan 23:23:43 ?

Du ser allting kring brottsoffret L*na Wesstr*m i djupt lila ( So Deep Purple ) att du inte ens tycks kunna skönja andra färger.

Min rekommendation till dig, och under förutsättningen att du har ett seriöst intresse för det ? ... Titta ner i bottenslammet i stället, så kanske ! att du får stifta bekantskap med tre stycken riktigt fula och säregna fiskar, det vill säga, SOA och HD samt JG, det går inte enbart att se rök på vattenytan, man måste undersöka botten hos sjön också.

När det gäller mig själv och hur ! samt på viket sätt som någon fick ut L*na Wesstr*m ifrån sin bostadsrätt under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, så konnekterar jag till St*fan Davidss*n:s då gjorda trappinspektion hos sin kamrat JG.

Mvh/JM.

SD brukade picka på fönsterrutan eller fönsterblecket till köket för att fånga Lenas uppmärksamhet. Mycket troligt att det gick till så på måndagen också.
Antar att det var vid köksbordet som Lena stod och packade in As present just då.
Citera
2021-07-30, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
God kväll gott folk och trådmedlemmar, innan jag skriver ett inlägg i L*na Wesstr*m-tråden och berättar lite grann om vad jag känner till, vill jag först och främst få ställt en fråga till alla trådens medlemmar.

Frågan: Är det någon som kommer ihåg och minns, åtminstone ett fotografi som varit tillgängligt för allmänheten att beskåda, där L*na Wesstr*m, på fotografiet var ståendes i mitten samt framifrån sett. Vid L*na Wesstr*m:s vänstra sida, var St*fan Davidss*n ståendes med sin, med all kraft, utsträckta tunga, riktad, mot L*na Wesstr*m:s vänstra kind.

Vid L*na Wesstr*m:s högra sida, och på samma fotografi, var St*fan Davidss*n:s kamrat JG ståendes, även han, hade sin tunga fullt utsträckt mot L*na Wesstr*m:s högra kind.

Det finns fem stycken olika fotografier där L*na Wesstr*m stod i mitten samt på vardera sida om L*na Wesstr*m, fanns St*fan Davidss*n och dennes kamrat JG med sina fullt utsträckta tungor, riktade mot L*na Wesstr*m:s kinder.

Mvh/JM.

Jag har sett den bilden om det var den från något ställe som såg ut att vara från en grotta, som du menar. Var nog minst 1-2 år sedan jag såg den bilden senast. Fanns också en likadan bild men utan tungor från exakt samma plats. Alla 3 bar hjälm, om jag inte missminner mig.

Det behöver inte betyda annat än spex. Även om jag inte tyckte det var särskilt kul.
Senast redigerad av zilvereko 2021-07-30 kl. 21:20.
Citera
2021-07-30, 22:37
Avslutad
[quote=JokerMannen|76732623]God kväll gott folk och trådmedlemmar, innan jag skriver ett inlägg i L*na Wesstr*m-tråden och berättar lite grann om vad jag känner till, vill jag först och främst få ställt en fråga till alla trådens medlemmar.

]Mvh/JM.[/QUOTE
Jag har sett någon sån bild, inte flera, vad jag minns.
Citera
2021-07-31, 00:23
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag har sett någon sån bild, inte flera, vad jag minns.
Det kommer fr UWs bittra ex MH (Ab 151) och gäller insta. Hon påstår att hon såg ett foto där SD sträcker ut tungan mot LWs öra.
Citera
2021-07-31, 11:01
Avslutad
Citat:
Det kommer fr UWs bittra ex MH (Ab 151) och gäller insta. Hon påstår att hon såg ett foto där SD sträcker ut tungan mot LWs öra.
Aha, men vad har det med någonting att göra? Är det antydningar om att de tre skulle haft kuckelur tillsammans? Trekant?
Jag förstår inte det.
Citera
2021-07-31, 11:45
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Både SD och JG sträcker ut sina tungor mot LW:s öron, en på var sida om henne.
Den bilden har jag sett.
Länk till den har funnits i tråden, flera gånger.
Citera
2021-07-31, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Både SD och JG sträcker ut sina tungor mot LW:s öron, en på var sida om henne.
Den bilden har jag sett.
Länk till den har funnits i tråden, flera gånger.

Jag har tidigare framfört i L*na Wesstr*m-tråden, att jag inte har, några behov, av att sprida ut någon form av desinformation.

Detta tidigare framfört av mig i gårdagens inlägg # 145.132 samt på sidan 12.095, är fullkomligt korrekt.

Det finns 5 stycken olika fotografier vilka på samtliga visar brottsoffret L*na Wesstr*m ståendes i mitten och sedd framifrån, därtill ståendes på varje sida i profil mot L*na Wesstr*m:s kindsidor, St*fan Davidss*n och hans kamrat JG.

Det har tidigare funnits ett fotografi till allmänhetens beskådning och, på just det fotografiet, kunde man då se St*fan Davidss*n ståendes vid L*na Wesstr*m:s vänstra sida.

St*fan Davidss*n sträckte ut sin tunga med överdriven kraft mot L*na Wesstr*m:s ena kindsida och samtidigt stirrade hans ögon på sin egen tunga för att markera.

I första hand handlar detta om St*fan Davidss*n:s säregna beteende och samtidigt måste man i detta fallet begripa, att St*fan Davidss*n:s bästa kamrat var ingen mindre än JG vilket betyder att, lika barn leka bäst.

Både St*fan Davidss*n och hans kamrat JG är mycket märkliga och säregna individer när man gjort sig välbekant med deras beteenden.

St*fan Davidss*n, var under den tiden han vandrade på jordklotet, en högst egendomlig mänsklig varelse samt att hans kamrat JG fortfarande är ! en riktigt säregen människa.

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-07-31 kl. 12:37.
Citera
2021-07-31, 12:42
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Aha, men vad har det med någonting att göra? Är det antydningar om att de tre skulle haft kuckelur tillsammans? Trekant?
Jag förstår inte det.
Säkert inte ett dugg mer än trams (JG och SD) varav den där prussiluskan med dubbelmoral reagerade på foto och förfasades.
JG och SD är omogna som skickar foto när de skiter, i klass med fjortisar.
Senast redigerad av develi 2021-07-31 kl. 12:45.
Citera
2021-07-31, 12:58
Medlem
Citat:
Säkert inte ett dugg mer än trams (JG och SD) varav den där prussiluskan med dubbelmoral reagerade på foto och förfasades.
JG och SD är omogna som skickar foto när de skiter, i klass med fjortisar.

Det blir inte mer än en lätt höjda ögonbryn och en huvudskakning över trams, i denna i övrigt beska soppa av svek, hat, lögner, förnedring, mord och självmord.
Vilket jävla patrask!
Citera
2021-07-31, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko

● SD brukade picka på fönsterrutan eller fönsterblecket till köket för att fånga Lenas uppmärksamhet. ● Mycket troligt att det gick till så på måndagen också.
Antar att det var vid köksbordet som Lena stod och packade in As present just då.

● Det går inte, att i detta fallet, enbart nöja sig med att St*fan Davidss*n skulle ha lekt "Hacke Hackspett" på L*na Wesstr*m:s fönsterbleck eller direkt på någon av hennes fönster-rutor under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 strax före det, att L*na Wesstr*m sedan lämnade sin bostadsrätt klockan 23:23:43.

● Detta handlar om att titta på omständigheterna och därtill sedan göra jämförelser, för att sålunda kunna se vad som är av-vikande, men ditt intresse för just detta vilar nog i en annan skål ?

● Jag har sedan länge varit konnekterad till St*fan Davidss*n:s plötsliga trappinspektion hos sin kamrat JG vilken han gjorde cirka en timme och 15 minuter före det att dödsmisshandeln ägde rum bakom bullerplanket på brottsoffret L*na Wesstr*m.

● Enligt dig, skulle St*fan Davidss*n och under den aktuella Måndagskvällen den 14 Maj 2018 gått fram till L*na Wesstr*m:s bostadsrätt, utan hennes vetskap om detta och sedan lekt "Hacke Hackspett" på L*na Wesstr*m:s fönsterbleck eller ställt sig och hackat på en av hennes fönster-rutor för att sålunda vid det aktuella tillfället göra henne uppmärksam på att nu, och då, hade St*fan Davidss*n:s härlighet ställt sig givakt och ville in i L*na Wesstr*m.

● Nej @Zilvereko, så enkelt var det inte, det vill säga, det finns omständigheter som visar på någonting helt annat i detta fallet.

Mvh/JM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in