Citat:
Ursprungligen postat av
hoppsann
Både SD och JG sträcker ut sina tungor mot LW:s öron, en på var sida om henne.
Den bilden har jag sett.
Länk till den har funnits i tråden, flera gånger.
Jag har tidigare framfört i L*na Wesstr*m-tråden, att jag inte har, några behov, av att sprida ut någon form av desinformation.
Detta tidigare framfört av mig i gårdagens inlägg # 145.132 samt på sidan 12.095, är fullkomligt korrekt.
Det finns 5 stycken olika fotografier vilka på samtliga visar brottsoffret L*na Wesstr*m ståendes i mitten och sedd framifrån, därtill ståendes på varje sida i profil mot L*na Wesstr*m:s kindsidor, St*fan Davidss*n och hans kamrat JG.
Det har tidigare funnits ett fotografi till allmänhetens beskådning och, på just det fotografiet, kunde man då se St*fan Davidss*n ståendes vid L*na Wesstr*m:s vänstra sida.
St*fan Davidss*n sträckte ut sin tunga med överdriven kraft mot L*na Wesstr*m:s ena kindsida och samtidigt stirrade hans ögon på sin egen tunga för att markera.
I första hand handlar detta om St*fan Davidss*n:s säregna beteende och samtidigt måste man i detta fallet begripa, att St*fan Davidss*n:s bästa kamrat var ingen mindre än JG vilket betyder att, lika barn leka bäst.
Både St*fan Davidss*n och hans kamrat JG är mycket märkliga och säregna individer när man gjort sig välbekant med deras beteenden.
St*fan Davidss*n, var under den tiden han vandrade på jordklotet, en högst egendomlig mänsklig varelse samt att hans kamrat JG fortfarande är ! en riktigt säregen människa.
Mvh/JM.