Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Du läser ju inte mina inlägg utan du väljer vad du läser. Jag har ej påstått att 25% saknats.
Du verkar skilja mellan vita papper, avsaknaden röster, duplikat utan en äkta röst, fakeröster från utanför staten, minderåriga som röstat, illegala som röstat, döda som röstat. Om vi nu ser hela 25% av rösterna som icke giltiga oavsett skäl är detta monumentalt. Även mina prognostiserade 10% är monumentalt och valavgörande. Detta ger Trump en mycket kraftig vinst i Arizona och en fingervisning om vad som skett i andra stater.
Som jag sa, du påstod att 10% saknades, och drog rejäla växlar på att upp till 25% "fysiskt inte existerade". Nu säger du att det kan handla om lite vad som helst. Det är du som ändrat dig, inte jag, jag påminner dig bara om dina tidigare ståndpunkter och noterar att du alltså inte hade något bakom dina tidigare spekulationer, vilket får mig att tvivla ännu mer på dina nya spekulationer nu.
Min teori: cyber ninjas kommer ha mängder av "suspekta" röster, men extremt få av dessa kommer faktiskt att gå att bevisa är felaktiga och de felaktiga kommer slå både på Trump och bidenrösten. Inget av bevisen de tar fram håller för granskning eller i en rättsal så de kommer prata om "indikationer" och kräva ytterligare tillgång till något system eller liknande men framförallt mer tid och pengar. De kommer säga saker som att det de "ser tecken på är större än de någonsin kunnat ana,", men att de av den och den anledningen inte kan bevisa det. Skulden kommer de såklart lägga på demokrater och RINOs så när de får ett nej på någon data-förfrågan så kommer de såklart hävda att hela konspirationen ligger däri. Vågar också spekulera i att de suspekta röstsedlarna inte kommer vara blanka röstsedlar, inget bambu i pappret, och inga döda röster, utan det suspekta kommer vara att vissa rutor är för tydligt ifyllda och vissa papper är vikta (eller inte vikta). Vi får se vem av oss som är närmast sanningen när denna rekordtransparenta audit väl vågar släppa någon som helst information om vad de gör.