2021-08-13, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caduceus
Gå in på rumble sök på "FRAUD. Dominion CEO/President John Poulos commits perjury"
Det handlar bara om att några har pimpat vad han egentligen sade. Se min replik till dig ovan.
2021-08-13, 15:16
Medlem
siisters avatar
Citat:
Gå in på rumble sök på "FRAUD. Dominion CEO/President John Poulos commits perjury"

Då är vi tillbaka på ruta ett. Jag har sett hearingen.

Citat:
Ursprungligen postat av siister
Jag googlade, han säger att maskinerna inte är uppkopplade

Här har du en annan som lydde ditt råd och googlade.

Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Jag googlade. https://m.theepochtimes.com/mkt_app/some-dominion-machines-can-connect-to-the-internet-ceo-acknowledges_3620741.html
2021-08-13, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Det handlar bara om att några har pimpat vad han egentligen sade. Se min replik till dig ovan.

Visst men bevisa då. Gå till hela utfrågningen och kolla sen Lucidos frågor och CEO:s svar.
2021-08-13, 15:19
Medlem
Citat:
Visst men bevisa då. Gå till hela utfrågningen och kolla sen Lucidos frågor och CEO:s svar.
Jag hänvisar till syrran, hon har sett hearingen.
2021-08-13, 15:21
Medlem
Citat:
Lyssna på senatorns frågor och på svaren. Sedan går ni till hela utfrågningen på YT och kollar så det inte bara är ett ihopklipp.

Citat:

Varför ska vi göra det??

Det var ju du som pratade om något och om de vill att vi ska läsa en länk, så lägg för allt i världen ut den. Man får lägga ut länkar redan i det inlägg man vill hävda något. Om du nog trott något annat.
2021-08-13, 15:23
Medlem
siisters avatar
Citat:

lol
2021-08-13, 15:23
Medlem
Citat:

Jo tjena:-)
2021-08-13, 15:25
Medlem
Citat:
Jo tjena:-)
Det var minst två personer som sade tidigare i tråden att jag och hon var ett team, eller t o m bodde i samma hus....
2021-08-13, 15:29
Medlem
Citat:
Det var minst två personer som sade tidigare i tråden att jag och hon var ett team, eller t o m bodde i samma hus....

Det tror inte jag. Men ingen av er accepterar bevis. Om en CEO säger en sak under ed så hävdar ni att han säger något annat. Då är det helt meningslöst.
2021-08-13, 15:31
Medlem
siisters avatar
Citat:
Det tror inte jag. Men ingen av er accepterar bevis. Om en CEO säger en sak under ed så hävdar ni att han säger något annat. Då är det helt meningslöst.

När säger han "att de INTE kan kopplas upp"? Kan du ge en exakt tid?
2021-08-13, 15:32
Medlem
Citat:
Nej, bara att citatet är ofullständigt och pimpat. Pimpade citat är en vanlig metod från Trumphögern.
2021-08-13, 15:33
Medlem
Citat:

Men om du påstår att någon, i detta fallet Dominons CEO, har sagt något, och vill få detta påvisat, varför länkar du då inte bara till detta, därefter är det case closed och du har vunnit debatten. Hur jä-la svårt skall det vara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in