Citat:
Ursprungligen postat av
El-Knox
Kan säkert vara som du skriver.
Men vad är vinsten med det?
När jag ändå passar på att skriva så slänger jag in några frågor;
1. Vaccinerade kan fortfarande bli sjuka och föra smittan vidare. Korrekt?
2. Vaccinpasset som det pratas om. Gäller det ENBART för vaccinerade eller även för de som blivit immuna pga infektion?
3. Delta varianten. Är den mer smittsam men mindre farlig än alfa?
4. Finns det en B -och C variant av viruset?
Om inte, varför hoppar man över bokstäver?
Löfven och MP fick ju en extrem psykos när de fick reda på att man eventuellt måste stänga landet. Deras globalist agenda ska genomföras till varje pris, så ringde man in Geisecke som fick den geniala iden att det är som en vanlig förkylning så vi snabbt ska uppnå flockimmunitet genom att låta smittan dra igenom landet.
Främst är det för att man fortfarande vill ha den extrema kontroll man redan har över befolkningen. Svenskar är bland de mest hjärntvättade folk som finns på jorden, och det är efter flera decennier av intalade att staten vill oss väl och de har alltid rätt.
Mina svar på dina frågor är, och någon för mer än gärna rätta mig om jag har fel.
1: Ja, men det ger bättre skydd mot svårare sjukdom och minskar chansen att dö/hamna på IVA.
2: Det borde gälla båda, men det tjatas mest om de som har tagit vaccinet så fokuset ligger där.
3: Delta är både smittsammare och farligare. Hur mycket vet jag inte.
4: Vet ej vad du menar. Men det har funnits flertalet olika mutationer från första början om du menar det.