Citat:
Ursprungligen postat av
TomSowell
Biden är en värdelös individ, men hur kan du vara säker att följande faktorer inte räckte för att ge honom vinsten trots detta?
Media demoniserade Trump och skyddade Biden, Big Tech likaså. Media lyckades skylla Covid på Trump. Demokraternas och medias terrorkampanj mot Trump gjorde landet så splittrat att många bara önskade att Trump försvann så att "landet kunde gå vidare". Covid är en unik händelse som sätter vanliga regler ur spel. Trump har en stil och personlighet som många personer avskyr (och många älskar).
Biden har ingen popularitet alls så varför skulle folk titta på hans löjliga framträdanden? Folk röstade mot Trump, kanske för D, men inte "för Biden". Jag utesluter inte alls valfusk och väntar med spänning på auditernas resultat. Vad anser du om detta Nixter?
Låt oss konstatera att USA med Trump hade 3% arbetslöshet, folk hade se sin inkomst öka mest per år från 50-talet. USA mådde bra, och var på väg framåt.
Trump lyckades med konststycket att få hela 12miljoner
fler röster i sitt återval. Mest i historien. Detta i sin ensamhet visar att medias bash av Trump inte fungerade. Alla minoriteter ökade i sitt röstande på Trump, det går då matematiskt ej att vinna över honom. Trump behövde förlora minoriteter eller annan grupp, han har ökat i princip överallt.
Det finns också en sanning i USA att man inte kan vinna ett val enkom på den andres felaktigheter utan man måste uppvisa en egen agenda. Biden berättade inget om hur han tänkte styra USA, han vart hånad för detta även bland minoriteter som svarta och latinos.
Skall iväg på middag så jag kan inte svara till fullo, men sannolikheten att Biden vann valet är Noll. Jag hade inte satsat kraften som det tar att munhuggas med vänstervridna om det förelåg tvivel.
Tack för ditt inlägg.