Flashback bygger pepparkakshus!
2021-07-30, 09:16
Medlem
SimonSesss avatar
plantinum.se ligger nere? Ingen HTTPS på sidan?

Aha, skriver man /admin efter plantinum.se så kommer man till adminpanelen, han använder tydligen Quickbutik. Vilken luffare.

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon hade ju vänner tidigare, bl a de som hon åkte båt med och umgicks ute med. Det är inte så länge sedan så de har funnits med långt efter Rask kom in i bilden.
Saknar hon vänner nu så är det alltså något annat som har hänt.
Nja, Rask förbjöd henne att vara med hennes vänner eftersom han ansåg att hon inte gjorde tillräckligt hemma. Hon är en lössläppt hora helt enkelt.
Senast redigerad av SimonSess 2021-07-30 kl. 09:38.
Citera
2021-07-30, 12:00
Medlem
exexexexs avatar
Minns att han, (i vanlig ordning), gav Therese´s polare en raskning när dom inte ville komma på hennes möhippa!
Citera
2021-07-30, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exexexex
Minns att han, (i vanlig ordning), gav Therese´s polare en raskning när dom inte ville komma på hennes möhippa!
Jag tror inte att det är så att Therese vänner inte vill hänga, grejen är att dom får Bajsbaronen på köpet som dyker upp som gubben i lådan med en filmkamera och ska dokumentera allt.

Skulle någon komma med en kamera upp i mitt ansikte utan att fråga skulle den åka i golvet, det är ett förbannat otyg att hålla på sådär.
Senast redigerad av Pattknullaren 2021-07-30 kl. 13:06.
Citera
2021-07-30, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Jag tror inte att det är så att Therese vänner inte vill hänga, grejen är att dom får Bajsbaronen på köpet som dyker upp som gubben i lådan med en filmkamera och ska dokumentera allt.

Skulle någon komma med en kamera upp i mitt ansikte utan att fråga skulle den åka i golvet, det är ett förbannat otyg att hålla på sådär.

Samma här… Skulle först be snällt, sluta filma och radera materialet, inte klippa och redigera utan ta bort. Hade det inte hjälpt så ja ha sönder kameran tycker jag är helt rimligt. Tycker verkligen inte om att saker som inte bör filmas görs ändå. T ex när stora Ludde. Man hör att han verkligen inte vill synas, men gör det ändå. Taskigt…
Citera
2021-07-30, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Samma här… Skulle först be snällt, sluta filma och radera materialet, inte klippa och redigera utan ta bort. Hade det inte hjälpt så ja ha sönder kameran tycker jag är helt rimligt. Tycker verkligen inte om att saker som inte bör filmas görs ändå. T ex när stora Ludde. Man hör att han verkligen inte vill synas, men gör det ändå. Taskigt…
Wow, vi håller med varandra.

Jag är fullt enig, ingen i mitt umgänge gör sådär heller, men så har jag ingen youtuber som polare heller.

Jag skulle också säga till först, jag är ingen grottmänniska
Citera
2021-07-30, 15:17
Medlem
Så Tessan söker en pendlarbil, krav lista, den ska ha ac den ska ha bytt kamrem och den ska funka. Max pris 10k
Bara ett kamrems byte kan hamna i traktena runt 10k, tror knappast någon säljer en bil som nydligen bytt kamrem för 10k.

Tänk om baronen inte köpt Sveriges sämsta mercca så hade de redan haft en fungerande bil.
Citera
2021-07-30, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Så Tessan söker en pendlarbil, krav lista, den ska ha ac den ska ha bytt kamrem och den ska funka. Max pris 10k
Bara ett kamrems byte kan hamna i traktena runt 10k, tror knappast någon säljer en bil som nydligen bytt kamrem för 10k.

Tänk om baronen inte köpt Sveriges sämsta mercca så hade de redan haft en fungerande bil.
Ska hon redan börjat jobba?

Vad bra att någon kan kavla upp ärmarna i den där familjen och dra in paran!
Citera
2021-07-30, 16:30
Medlem
RonJeremyJRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Ska hon redan börjat jobba?

Vad bra att någon kan kavla upp ärmarna i den där familjen och dra in paran!

Haha, ja det väl dags snart för BB att börja ta ut föräldrapenning, så att han får in någon typ av "inkomst".
Så då skickar han iväg frugan så att han kan fortsätta mysa omkring i kallingar bakom fördragna gardiner med den stackars lillen.
Citera
2021-07-30, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyJR
Haha, ja det väl dags snart för BB att börja ta ut föräldrapenning, så att han får in någon typ av "inkomst".
Så då skickar han iväg frugan så att han kan fortsätta mysa omkring i kallingar bakom fördragna gardiner med den stackars lillen.
Baronen lär få den lägsta föräldrapenningen på 5400/månad, blir inte mycket extravagans för den summan.

Vilken tur han fortfarande kan tigga allmosor på youtube annars skulle han behöva göra något jobbigt tex sluta snusa eller skaffa ett jobb.

Undra om FöretagsBaronen känner sig nöjd med sitt arbetsliv när han öppnar det orangea kuvertet.
Citera
2021-07-30, 17:05
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Just det, vad hände med den mercan?
Citera
2021-07-30, 17:06
Citat:

Mja finns folk som mig tex som gör ett kamremsbyte själv på några timmar.
KOstnade för rem och pump brukar ligga på 1500-2000:-
Citera
2021-07-30, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Mja finns folk som mig tex som gör ett kamremsbyte själv på några timmar.
KOstnade för rem och pump brukar ligga på 1500-2000:-

Jo men då vill knappast personen sälja bilen för 10k, man gör de förmodligen själv för att tjäna pengar på bilen vid en försäljning. För 10k får du knappast en bil med den kravlistan, i sånna fall är personen som säljer dum i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in