2021-07-29, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Vad är lönen då?

Vardagar 1,5 kr
Vardagar e 500 tecken 1,6 kr
Helger 1,7 kr

Jag får ut ca 45 000 heltid, Bitsafe eller på annan bank
2021-07-29, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Du hade mig tills du sade schemalagd tid, det är tyvärr helt värdelöst att ha, har man extremt kö som du säger så borde det vara som på JH, att man kan logga in när som helst, den friheten är GULD värd

Jag gillar faktiskt att jobba på schema, vilket anpassar sig efter sidans utveckling, schemat brukar vara tajt så att alla op får det de vill ha på sitt pass, men just nu har köerna exploderat. Därför vi behöver expandera med personal. Det är ingen direkt omsättning på personal, alla trivs. 6timmarspass är ju ingen större deal.
2021-07-29, 23:58
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Vardagar 1,5 kr
Helger 1,7 kr

Nä tack jag håller mig nog till JH, får ut 55 000 på heltid och kan jobba när jag vill, så puss och smek på dig
2021-07-30, 06:32
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Vardagar 1,5 kr
Helger 1,7 kr

du kör ca 175 mess varje timme du sitter alltså? låter troligt
2021-07-30, 10:34
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Vardagar 1,5 kr
Helger 1,7 kr

Vad underbart min älskade läckra kåta kvinna så suger Du kuken lång ner i halsen och tar satsen i munnen och sväljer den också. Vill Du göra det för mig. Har Du kollat Din kalender om vi kan ses kommande vecka? Vill Du ha en fontän Os när vi ses? Love&kisses
2021-07-30, 10:51
Medlem
Citat:
Vardagar 1,5 kr
Helger 1,7 kr

Vilket företag är det du jobbar för? Kan inte skicka PM eftersom jag är ny medlem och har inte tillräckligt många inlägg.
2021-07-30, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --2--

Ungefär lika troligt som callcenters som lockar studenter med en mållön på 40k
2021-07-30, 13:51
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvurion
Vilket företag är det du jobbar för? Kan inte skicka PM eftersom jag är ny medlem och har inte tillräckligt många inlägg.

lika bra det

känns som stilen tk, ihop med göteborg carl på o4u gjorde innan de försvann med cashen
2021-07-30, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av --2--

Jag har jobbat som chattop sedan 2017. Jag dikterar in mina mess. Låter mkt troligt. Kan visa vem som helst mina lönespecar. 71 tecken, istället för 150 på CC.
2021-07-30, 15:03
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
43 732 fick jag förra månaden. (4296 euro) För då hade jag lite ledigt med. Det här företaget har funnits sedan minst 2017. Men de massanställer inte utan satsar mer på kvalite och låg personalomsättning. Det är i skrivande stund 12 anställda som chattar.

http://www.bilddump.se/bilder/20210730144225-79.102.159.32.png

Första lönerna får man var 14onde dag om man önskar, men sedan går man över till månadslön. Görs en avräkning den sista i månaden och lönen sätts in på valfritt sätt. De flesta av mina kollegor har jobbat där i 2-3 år. Men man är online i ett community som typ Whatsup, men en annan app, så att man har direktkontakt via pm med de andra operatörerna. Har en helt annan stämning än på JH. Så det krävs ju en viss social kompetens med.

Man ser sin egen svarsratio samt meddelandelängd online i ett system online, så man har koll på sin egen stat.
Är det någon som bryr sig om vad du har för lön? Samma lön kan du få på CW, JH, O4U, varför stoltserar du med din lönespec som om det vore något exklusivt att tjäna så mycket? Bra för dig, men kan du inte annonsera för ditt supertopphemliga företag via PM istället? En massa kyptiska meddelanden från dig leder bara till en massa frågor, frågor som du aldrig kommer svara på öppet, så ta din skit o dra åt helvete, din satunge!
2021-07-30, 15:14
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Men gud vad aggressiv du är. Varför jag lade upp den var för att folk tydligen betvivlade att jag tjänade det jag gör på så få timmar.
Jag skriver inte det minsta kryptiskt utan tvärtom informativt.
Ha en trevlig dag!
Ja, men gud, hoppas du har skottsäker väst på dig, för nu kommer en salva aggressivitet igen. Varför bryr du dig om vad någon i denna tråden betvivlar när det kommer till dig och ditt liv? Varför känner du att du har någonting att bevisa för? Fortsätt att tjäna dina 40K i månaden och ge fan i att göra reklam för ditt skitföretag i fortsättningen.

Nähä okej, vad heter företaget då? Det är någonting du fortfarande inte har berättat. Du skriver bara om en massa kryptisk skit som att ni har en ditten och datten och det är så mycket bättre än JH. Jag tror att de flesta gör detta för pengarna, inte för att skaffa vänner.
2021-07-30, 15:29
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Ja, men gud, hoppas du har skottsäker väst på dig, för nu kommer en salva aggressivitet igen. Varför bryr du dig om vad någon i denna tråden betvivlar när det kommer till dig och ditt liv? Varför känner du att du har någonting att bevisa för? Fortsätt att tjäna dina 40K i månaden och ge fan i att göra reklam för ditt skitföretag i fortsättningen.

Nähä okej, vad heter företaget då? Det är någonting du fortfarande inte har berättat. Du skriver bara om en massa kryptisk skit som att ni har en ditten och datten och det är så mycket bättre än JH. Jag tror att de flesta gör detta för pengarna, inte för att skaffa vänner.

jag hade behövt en vän

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in