2021-05-30, 14:24
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Svar från Revoluts kundtjänst:

I understand that this is important for you. However, There is an annual reporting that must be done by financial institutions (according to CRS Common Reporting Standard - Organisation for Economic Co-operation and Development ). This information is not shared automatically, and Revolut does not share information directly with tax authorities of other countries. Revolut only reports Lithuanian authority locally, and it is the Lithuanian tax authority that’s responsible for collecting and sending this to other local authorities if necessary.

Så! Där ser ni, inget att oroa sig för. Bara kötta på
2021-05-30, 14:30
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Seriöst så fort jag ser Janne-jäveln från Märsta med punktlistan loggar jag ut snabbare än jag hinner reagera med att stänga ner webbläsaren om jag råkar se gore på 4chan, fyfan.
Smulle = utloggning direkt
2021-05-30, 16:32
Medlem
artigass avatar
Vill varna er för att det finns en ny lallare nu som börjar köra i stuk med Janne från Märsta-listan. Han frågar också fler frågor än Janne och är en jobbig jävla gubbjävel dö.
2021-05-30, 16:46
Medlem
artigass avatar
Årets jobb: fastighetstekniker.

M.a.o ett annat namn för att vara en städare.
2021-05-30, 17:32
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Vill varna er för att det finns en ny lallare nu som börjar köra i stuk med Janne från Märsta-listan. Han frågar också fler frågor än Janne och är en jobbig jävla gubbjävel dö.

Laaxmannen är ju likadan, sjukt jobbig.
2021-05-30, 18:05
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Svarar du på allt fanskapet frågar då? Jag har börjat skita i det mesta faktiskt. Speciellt om de frågar en massa. Då försöker jag istället fråga dom en massa, speciellt om jag redan har svarat på ett par av deras frågor redan.
2021-05-30, 18:25
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Smulle = utloggning direkt
Då blir det inget sex ikväll! HEJDÅ!
2021-05-30, 18:27
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Detta jävla jobb.

"Jag har varit vid min mors grav idag och nu är jag jävligt kåt och vill knulla dig. När kan du?"

Har för övrigt kanske kommit på ett sätt man kan få betalt på detta jobb utan att uppgifter skickas till Skatteverket. Skicka PM till mig om ni vill ha tips!
Varför svarar Du inte på pm min läckra kåta kvinna? Är Du inget kåt på mig? Love&Kisses.
2021-05-30, 18:33
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Då blir det inget sex ikväll! HEJDÅ!
Får fan ångest av din bild asså
2021-05-30, 18:54
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Varför svarar Du inte på pm min läckra kåta kvinna? Är Du inget kåt på mig? Love&Kisses.

*Insert delfinbild here*
2021-05-30, 18:57
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Får fan ångest av din bild asså
Jag också
2021-05-30, 19:34
Medlem
Ni som använder bitsafe, funkar det bra och efter förväntningar? Behöver man pass eller fungerar körkort som ID?

Ska man söka sig till CW eller JH? Vet inte riktigt vilken jag ska söka till, några idéer?
Senast redigerad av Dollartecknet 2021-05-30 kl. 19:42.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in