2021-07-29, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostmannen111
Tack så mycket för ett schysst tips att köra med en Stopwatch!

En annan fråga, är det värt att använda sig av något specifikt script?

Jag kommer prisa Snabbcentralen tills den dag jag dör
2021-07-29, 08:47
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Jajamensan, man vill ju vara fin på jobbet. Har ni förresten stött på mannen i trikåer? Jag skrattade så jag tjöt. Det är såna bilder som gör det här jobbet underbart. Däremot har jag inte sett tatuerade bruden och Jocke på länge. Har han gett upp nu?

Jocke kommer och går, oroa dig inte

Trikåer ser jag på lite olika snyggingar
2021-07-29, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Jocke kommer och går, oroa dig inte

Trikåer ser jag på lite olika snyggingar

Fuck Jocke

All my homies hates Jocke
2021-07-29, 10:05
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Du är väl ny? Du vänjer dig. När du börjar göra 1976 per vecka och får 4000 - 4500 utbetalt så blir det enklare, tro mig.

Du blir effektiv, gör det på sidan om ett vanligt jobb och du har säkerligen upp mot 35-40k före skatt.

Det är fint.

Sedan lär du dig hur du ska skriva, hur du ska skumma och plocka ut nödvändig information.

Förut när jag var ny kunde jag snitta max 180, nu om jag VERKLIGEN pushar mig själv så kan jag skriva 135 per timme, det är det högsta jag har gjort, det hjälper också att ha en Stopwatch på en skärm bredvid, så vet du ditt tempo på ett ungefär, då kan du enklare sikta på 2 meddelande per minut vilket ger fina pengar.

Du löser det mannen, jag lovar dig, ge det någon månad med regelbundet arbete och du kommer slakta gubbkukarna hur enkelt som helst!!

Edit: Såg att du hade löst annat jobb, lycka till!!

Tack! Jag hoppas att jag kan ersätta det detta jobb med det nya. Men det är möjligt att jag behåller chattoperatörsjobbet också. Det återstår att se.
2021-07-29, 10:38
Medlem
kobents avatar
Längtar tills sommaren är slut så jag kan ta semester börjar bli väldigt slitet det här nu, 06-24 varje dag med det här och mitt vanliga jobb sliter som fan månader i sträck men kommer bli en fet höst

Hookers n cocaine
Senast redigerad av kobent 2021-07-29 kl. 10:41.
2021-07-29, 16:59
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Tack! Jag hoppas att jag kan ersätta det detta jobb med det nya. Men det är möjligt att jag behåller chattoperatörsjobbet också. Det återstår att se.
Jag tror att det är bättre att du fokuserar dig på det nya jobbet i stället. För många bollar i luften har aldrig varit lyckat. Samla ihop energi och satsa stenhårt på nya karriären nu. Kommer att bli super
2021-07-29, 22:13
Medlem
Någon som skriver ytterst bra meddelanden, har bra innehåll, kan logga relevanta saker, och som inte är störd i huvudet, som en del skribenter här, som är sugen på ett annat företag?
Heltid. Eller ska ni stanna kvar på JH med bittra coacher?
2021-07-29, 23:02
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Någon som skriver ytterst bra meddelanden, har bra innehåll, kan logga relevanta saker, och som inte är störd i huvudet, som en del skribenter här, som är sugen på ett annat företag?
Heltid. Eller ska ni stanna kvar på JH med bittra coacher?

Jag är veteran och sugen. 160-200 tecken i varje mess, loggar allt och är en riktig poet.
2021-07-29, 23:20
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Repeterar. Inte störd i huvudet. LOL

Om du bara visste vem jag egentligen var...
Senast redigerad av frekkinhead 2021-07-29 kl. 23:34.
2021-07-29, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Men lol. Vet att jag har skrivit lite märkliga inlägg osv. men när jag väl jobbar gör jag ett riktigt bra jobb. Skriver över 5000 mess per vecka och jag har otroligt bra kvalitet. Har t.o.m fått beröm av coacher personligen. Detta du ser här är bara en internet-persona. Du måste skilja på fritid och jobb. Tror du jag beter mig så här i chatten? Hade blivit kickad för 4 år sen isf.

Ja det här var ju ett sammanhängande meddelande. Men alla dina historier som du mytomanat om gör ju att man känner att det är otryggt? För det sista man vill är ju att du sedan börjar sprida en massa storys om det här företaget, som är det bästa jag har jobbat på.

71 tecken är krav här och vi har en extrem kö för närvarande, hela tiden, så den som skriver snabbt och bra och snabbt kommer in i sammanhanget kan göra grymma pengar. En rutinerad op gör 180 mess i timmen hos oss.

Det vi loggar är Namn, civilstånd, arbete, hobbies, bil, sexuella pref, övrigt. Vi har stamkunder som man snabbt lär känna, vilket gör att jobbet går snabbare. Man får hela tiden tillbaka den man pratar med och har kontakt med sina kollegor. Men schemalagd tid som läggs en vecka i förväg.

För rätt person finns det potential här.
2021-07-29, 23:49
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ja det här var ju ett sammanhängande meddelande. Men alla dina historier som du mytomanat om gör ju att man känner att det är otryggt? För det sista man vill är ju att du sedan börjar sprida en massa storys om det här företaget, som är det bästa jag har jobbat på.

71 tecken är krav här och vi har en extrem kö för närvarande, hela tiden, så den som skriver snabbt och bra och snabbt kommer in i sammanhanget kan göra grymma pengar. En rutinerad op gör 180 mess i timmen hos oss.

Det vi loggar är Namn, civilstånd, arbete, hobbies, bil, sexuella pref, övrigt. Vi har stamkunder som man snabbt lär känna, vilket gör att jobbet går snabbare. Man får hela tiden tillbaka den man pratar med och har kontakt med sina kollegor. Men schemalagd tid som läggs en vecka i förväg.

Vad är lönen då?
2021-07-29, 23:49
Medlem
Citat:

Du hade mig tills du sade schemalagd tid, det är tyvärr helt värdelöst att ha, har man extremt kö som du säger så borde det vara som på JH, att man kan logga in när som helst, den friheten är GULD värd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in