Citat:
Ursprungligen postat av
frekkinhead
Men lol. Vet att jag har skrivit lite märkliga inlägg osv. men när jag väl jobbar gör jag ett riktigt bra jobb. Skriver över 5000 mess per vecka och jag har otroligt bra kvalitet. Har t.o.m fått beröm av coacher personligen. Detta du ser här är bara en internet-persona. Du måste skilja på fritid och jobb. Tror du jag beter mig så här i chatten? Hade blivit kickad för 4 år sen isf.
Ja det här var ju ett sammanhängande meddelande. Men alla dina historier som du mytomanat om gör ju att man känner att det är otryggt? För det sista man vill är ju att du sedan börjar sprida en massa storys om det här företaget, som är det bästa jag har jobbat på.
71 tecken är krav här och vi har en extrem kö för närvarande, hela tiden, så den som skriver snabbt och bra och snabbt kommer in i sammanhanget kan göra grymma pengar. En rutinerad op gör 180 mess i timmen hos oss.
Det vi loggar är Namn, civilstånd, arbete, hobbies, bil, sexuella pref, övrigt. Vi har stamkunder som man snabbt lär känna, vilket gör att jobbet går snabbare. Man får hela tiden tillbaka den man pratar med och har kontakt med sina kollegor. Men schemalagd tid som läggs en vecka i förväg.
För rätt person finns det potential här.