2021-07-30, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gefundenes
Finns bara negativt med vaccinet. Man kan liksom aldrig höra "60 % får stabilare puls och bättre sömn". Det är alltid negativt mer eller mindre. Varför vill man experimentera med en frisk kropp för nåt tramsvirus som troligtvis inte existerar?
Helt sjukt vad mediepåverkan och regeringskorruption kan åstadkomma.

Gött att se i tråden att det finns fler kritiska röster än vaccinivrare. Att folk börjar vakna.
2021-07-30, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Ja men det är ju det jag säger. Långtidsstudier är igång (fas IV). Man gör det efter godkännandet då man vill se hur vaccinet fungerar i verkligheten bland befolkningen. Hur tror du de annars skulle gå till? Grejen är med långtidsstudier att man vill se hur vaccinerna fungerar i hela grupper och inte i begränsade kontrollgrupper. Därför utföres dessa studier efter godkännandet.
Du menar efter "nödgodkännandet" som skippat eller kortat vad, samt friskrivit tillverkarna!
2021-07-30, 10:32
Medlem
Låter som jag, det visade sig att mina sköldkörtelprover var åt helvete.
Det kan påverka humöret, leder, ork, ägglossning etc
Bit ihop, pussa på henne lite extra och se till att boka en läkartid!
2021-07-30, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenL
Jag är en sån person som inte har läst särskilt mycket om biverkningar och vilka märken som gett vilka biverkningar.
Jag blev genom jobbet "tvingad" att vaccinera mig. Annars skulle jag bli avskedad.
Har läst några sidor bakåt nu och läste om mensrubbningar var en biverkning.
Jag tog min andra dos i mars och har haft en menstruation sedan dess. Jag fick pfizers vaccin.
Någon som snabbt kan hänvisa mig till källor om just mensrubbningar och vaccin?

Tag kontakt med en advokatbyrå eller kontakta Den gruppen som förbereder ett globalt åtal mot alla som tvingar folk att ta detta, det strider mot alla 10 nurenberg reglerna, straffet för påtvingad medicinsk försök är avrättning. Finns inget lagstöd att avskeda dig för att neka.
2021-07-30, 10:33
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanaren007
Det är ju just den springande punkten, varken du, jag eller någon annan vet vilka bieffekter detta vaccin kan orsaka över tid.
Och varken du eller jag vet vad sjukdomen kan orsaka. Uppenbart är att vissa fått långtidseffekter.
2021-07-30, 10:38
Medlem
För min egen del så fick jag lite ont i armen efter vaccinationen.
Samma sak med min fru.
Men..
Hon hade mens när hon tog andra sprutan och den upphörde en dag efter vaccinationen men återkom ett dygn efter.
Hon har alltid haft regelbunden mens men nu fick hon mens igen två veckor efter förra och med väldigt kraftig blödning.
2021-07-30, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suset
Mådde väldigt dåligt efter den första dosen och var sjukskriven i över en vecka, men läkaren envisades om att jag ska ta den andra dosen ändå.

Tänk en runda till. Din läkare tjänar pengar på hur många doser han ger.

Ditt DNA och immunförsvar är ovärderligt.
2021-07-30, 10:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av spanaren007
Det är ju just den springande punkten, varken du, jag eller någon annan vet vilka bieffekter detta vaccin kan orsaka över tid.
Jag väntar naturligtvis med att vaccinera mig, men magkänslan säger att något med dessa vaccin är jävligt fel så troligen kommer jag aldrig att ta någon av dessa spike-protein-boosters.

I teorin nej men det finns inget som talar för att bieffekter kommer ske över tid. Det är såklart upp till dig om du väljer att ta risken med viruset istället för vaccinet.
2021-07-30, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AztecCrystal
Vad spelar det för roll egentligen? Vaccinet som administreras är för kollektivets bästa och om ett fåtal människor upplever bieffekter (som förmodligen inte är relaterade till vaccinet) så är det en fis i rymden jämfört med om vi skulle avstå massvaccination. Som ni redan vet så dör ovaccinerade i en bekymrande ökande takt och viruset muterar som aldrig förr. Lita på vetenskapen, kavla upp armarna och ta vaccinet!

Jasså, vilka är det som dör då? Inte fan ser jag människor dö omkring mig. Statistiken visar tydligt att det är mycket, mycket gamla människor och sjuka som dör i absolut majoritet och inte ens de dör i extrema antal. Det dör tusentals i vanlig influensa också, men inte fan såg vi att det förvandlade vanliga människor till hypokondriska hysteriska jävla irrationellt idioter. Jisses alltså. Fattar du inte att det inte finns någon återvändo från detta. Det har inget med Covid att göra, det här handlar om sociala medier, lögnmedia och att människor tappat förmågan att tänka rationellt. Det är därför vi har en jävla wokemobb och skit i dag. Det är inte rationella människor som styr agendan, det är anonyma idioter utan ett liv på internet som gör det.
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
Tänk en runda till. Din läkare tjänar pengar på hur många doser han ger.

Ditt DNA och immunförsvar är ovärderligt.
Läkaren tjänar ännu mer pengar på om du blir sjuk av viruset.
Medlem
vittne-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transyl
Nej har inte tagit vaccin än, mest för att jag inte känt behov, inte av någon ideologi.
Haft covid och det var milt för mig.

Bry dig inte om "arbetet", hen är ett praktarsle..

I stora tråden finns otaliga länkar med undersökningar som påvisar att en genomgången covid-infektion ger bättre immunitet än vad en vaccination kan ge, eftersom även t-cellerna då "minns" covid-proteinerna, vilket inte vaccinerna kan fixa, så du har redan bästa skyddet, att då ta ett vaccin kan medföra att denna immunitet äventyras, och här pågår ett vetenskapligt gräl som knappast flashback kan ge korrekt data på-vi får tyvärr vänta..

Men du får en länk på d-dimer test som man kör med i västerbotten, vilket kan hjälpa här pga vaccinationen:
https://www.regionvasterbotten.se/VLL/Filer/Bruksanvisning%20på%20Svenska%20Biosynex%20D-dimer.pdf
2021-07-30, 10:42
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allcopsarebastards
Ni vet väl att spik proteinerna sätter sig på livmodern och gör att tjejer får missfall eller får missbildade barn. Detta är folk mord
Finns det någon granskad vetenskaplig artikel som man kan läsa om det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in