2021-07-29, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Transyl
Ok man får hoppas att det bara är naturlig åldrande. Hon har faktiskt haft ett par ganska jobbiga menstruationer (smärtsamma)
Det var tråkigt att höra.
Försök få henne att kontakta en läkare för er bådas skull.
2021-07-29, 22:59
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Börjar bli orolig för min fru
Måste du fundera själv i hemlighet, eller kan ni tillsammans, då vad kan ni mäta och har ni gamla värden att jämföra med? Vikt, puls, blodtryck (hon låter låg) och syremättnad kan ni väl börja med. Därefter resonera lite med husläkaren.
2021-07-29, 23:27
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenL
Ja med tanke på att jag har haft en menstruation sedan jag tog andra dosen i mars så blir jag lite fundersam som sagt. Jag ska googla lite nu på det tänkte jag.
Med tanke på att du säger dig fått andra dosen i mars, antar jag att du är mellan 45 och 50 år gammal, om inte äldre, och därmed troligtvis bara har gått in i klimakteriet. Man kan inte skylla alla medicinska åkommor på vaccinet.

Jag provade precis om jag var magnetisk. Föga förvånande var jag inte det.
2021-07-29, 23:28
Medlem
pimlicopassports avatar
Min fru tog sin andra Pfizer-spruta för en vecka sedan och fick strax efter utslag i ansiktet som hon fortfarande har. Behöver ju inte vara biverkning men konstigt sammanträffande då hon aldrig haft detta tidigare.

På vaccinationsmottagningen hon besökte (Kista) såg hon en kvinna föras ut på bår.

Jag tror jag avvaktar med att ta vaccinet ett tag till…
2021-07-30, 00:35
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Nageltrång, mensvärk och ilningar i tänderna, men utöver det är allt ok än så länge.

Kroppens egen reaktion på vaccinet, det enda du vet om rörande vaccinets påverkan är just det.
Sedan kan det tyvärr komma bieffekter som du nu inte anar.

Kemi, medicin, droger och dylikt är inte att leka med. Det kan göra enorm nytta, men utan ordentlig prövning så kan vi inte nu veta mycket om riskerna framledes.

Personligen så tycker jag det är bäst att inte bli smittad, kanske jag blir så sjuk att jag dör men jag har inte medvetet fört in något i min kropp som kan skada mig.
2021-07-30, 00:54
Medlem
Citat:
Börjar bli orolig för min fru som va så jävla snabb på sina sprutor,det är små små förnedringar som kanske inte betyder någonting och hon blir super irriterad om jag bara nämner minsta lilla oro.
Det förändringar jag tycker mig se är följande
Hon har blivit lite glömsk och kommer ihåg ”fel”och blir skitsur om jag påtalat det
Hon har typ fått yrsel ett par ggr och säger det är värmen-kanske men går över när hon sitter still ett tag.
Tycker ser äldre ut på något sätt tunnare hår osv.
Tål alkohol skitdåligt blir konstig och slocknar. Förut var hon normalt full när vi har fest.
Vad tror ni,är det någon annan i nära relation som har märkt någon förändring om det nu är det?kan ju var då hon bara blivit gammal

Din fru lirar väl lite vid sidan av, därför är hon lite sur och disträ. När du påminner henne så blir hon skitsur för hon längtar efter sitt "side stand" o det är fan inte lätt att hålla rätt på allt när hon springer snett.
2021-07-30, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcsin
Med tanke på att du säger dig fått andra dosen i mars, antar jag att du är mellan 45 och 50 år gammal, om inte äldre, och därmed troligtvis bara har gått in i klimakteriet. Man kan inte skylla alla medicinska åkommor på vaccinet.

Alla som jobbar inom vården blev ju erbjudna vaccin runt februari - mars. Vet många i ålder 20 - 35 som fick då… Hört från flera håll också att mensen ballat ur efter vaccinet
2021-07-30, 02:40
Bannlyst
Helt korrekt observation. Detta är bieffekterna av inflammation, kommer från spike proteinerna eller tungmetallerna, förmodligen båda. Ser samma sak i släktingar. Dock hår och humör var intressant, då även det tyder på toxticity. Riktigt skrämmande !
2021-07-30, 02:44
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AztecCrystal
Läkemedelsverken kan inte förväntas hållas ansvariga för bieffekter då ett vaccin aldrig är helt perfekt. Det gäller att väga upp nackdelarna mot fördelarna, och gällande covid-vaccinen så kan man bara konstatera att de är säkra och testade. Varför skulle experterna på nyheterna ljuga för dig?

"gällande covid-vaccinen så kan man bara konstatera att de är säkra och testade" påstår du.
Rent jävla skitprat! Ren jävla lögn, har du någon form av tidsmaskin där du olikt oss andra kan se hur det här slutar?
2021-07-30, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom1o1
Helt korrekt observation. Detta är bieffekterna av inflammation, kommer från spike proteinerna eller tungmetallerna, förmodligen båda. Ser samma sak i släktingar. Dock hår och humör var intressant, då även det tyder på toxticity. Riktigt skrämmande !

Det hävdas från vad som troligen är officiellt håll att spike-proteiner inte fortsätter produceras i kroppen. Utöver detta att spike-proteinet som kroppen tillverkar pga vaccinet är deaktiverat och inte samma som det i viruset. Ljuger dessa officiella källor?
Senast redigerad av Snobird 2021-07-30 kl. 04:56.
2021-07-30, 05:45
Medlem
Citat:
Börjar bli orolig för min fru som va så jävla snabb på sina sprutor,det är små små förnedringar som kanske inte betyder någonting och hon blir super irriterad om jag bara nämner minsta lilla oro.
Det förändringar jag tycker mig se är följande
Hon har blivit lite glömsk och kommer ihåg ”fel”och blir skitsur om jag påtalat det
Hon har typ fått yrsel ett par ggr och säger det är värmen-kanske men går över när hon sitter still ett tag.
Tycker ser äldre ut på något sätt tunnare hår osv.
Tål alkohol skitdåligt blir konstig och slocknar. Förut var hon normalt full när vi har fest.
Vad tror ni,är det någon annan i nära relation som har märkt någon förändring om det nu är det?kan ju var då hon bara blivit gammal
Beställ lite blodprover till att börja med. Läkarbesök vore väl bäst, men vill hon inte så är det svårt! Du kan ge henne blodprovstagning som present, eller säg att ni båda pga medelåldern behöver en liten hälsokoll! Hb, järn, blodsocker, thyroideaprover, lever- och hjärtprover osv. Finns privata företag.
En del går omkring med odiagnostiserade sjukdomar, som, vid behandling, blir återställda. Glömska och humörsvängningar t ex. kan vara symtom som blir bättre vid behandling.
Tala väl om vaccinet, så går det kanske bättre.
2021-07-30, 06:22
Medlem
Har du kollat om hon är magnetisk?

För att svara på frågan är kvinnorna i min omgivning som vaccinerat sig exakt lika sura och dåliga på att ha rätt som innan dom vaccinerade sig.

Det enda jag känner igen är yrsel som uppträdde hos en annars ej yr kvinna. Det var dock väldigt varm den dagen.
Senast redigerad av rotebro-conny 2021-07-30 kl. 06:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in