2021-07-29, 16:58
Medlem
PaoloRobertos avatar
Får inte upp den.

Jag tog mitt andra dos vaccin för ca 1 månad sedan, jag är 45-50, frisk men blev pushad av nära o kära.

Jag har aldrig haft problem med att få stånd. Men efter första sprutan sänktes min sexdrift, jag kunde dra i snabel men blev bara halvhård och hade mycket lite svag utlösning. Efter andra sprutan verkar den lagt av helt. Porr, protistuerade ingenting fungerar.
Har varit hos doktorn och ska tillbaka och kolla testosteronen och andra värden.

Skriver här för att se om andra män hamnat i samma situation efter att tagit vaccinet? Något som kan hjälpa? Eller om ni vet rapporter på liknande bieffekt.

Mvh
PAOLO
2021-07-29, 17:13
Medlem
Bonnatorps avatar
Har tagit båda doser och haft lite svårt led det också, men jag förutsatte att det mer beror på att jag äter risperidon.

Eftersom det blev bättre efter att jag sänkte dosen låter det också sannolikt.
2021-07-29, 17:17
Medlem
negrofobens avatar
Kollade in VAERS nyss och såg att de gjort ett tillägg i sitt amälningsformulär:
Warning: Knowingly filing a false VAERS report with the intent to mislead the Department of Health and Human Services is a violation of Federal law (18 U.S. Code § 1001) punishable by fine and imprisonment.

Det verkar som de tröttnat på foliehattar som skickar massa skit!
2021-07-29, 17:24
Medlem
Dakota74s avatar
Jag har fått 2 doser av vaccinet (Pfizer) och märker ingen skillnad förye och efter. Andra dosen fick jag i juni.
2021-07-29, 17:31
Medlem
Utan att ta någon sida alls så har jag läst att detta verkar vara vanligare än man trott om man ska tro personliga rapporter på diverse forum bla reddit
2021-07-29, 17:39
Medlem
spermaoffrets avatar
Kan också bero på att du är gammal och röker/rökt en massa brass under 27 år. Men tänker det kan mer ha att göra med din ålder.
2021-07-29, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkwotz
Men oj, nu en tid efter misstänker man att vaccinet orsakar mensrubbningar. Förr var det hjärtmuskelinflammation och proppar. Vad säger att det inte kommer ännu värre saker om 2-5 år Kan se framför mig riktigt vidriga saker som visar sig med tiden. Helt sjukt faktiskt att folk frivilligt låter sig injiceras med det här. Inte ens Amerikanska FDA har godkänt vaccinet. Normalt krävs rigorösa tester som tar flera år, men det här har man bara släppt igenom helt okritiskt. Och för vad, ett förkylningsvirus. Det är helt absurt. Medan folk dött i tiotusental i vanlig influensa under åren har samma idioter inte sagt ett skit. Komedi.

Vad spelar det för roll egentligen? Vaccinet som administreras är för kollektivets bästa och om ett fåtal människor upplever bieffekter (som förmodligen inte är relaterade till vaccinet) så är det en fis i rymden jämfört med om vi skulle avstå massvaccination. Som ni redan vet så dör ovaccinerade i en bekymrande ökande takt och viruset muterar som aldrig förr. Lita på vetenskapen, kavla upp armarna och ta vaccinet!
2021-07-29, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Kollade in VAERS nyss och såg att de gjort ett tillägg i sitt amälningsformulär:
Warning: Knowingly filing a false VAERS report with the intent to mislead the Department of Health and Human Services is a violation of Federal law (18 U.S. Code § 1001) punishable by fine and imprisonment.

Det verkar som de tröttnat på foliehattar som skickar massa skit!

Helt rätt. Vaccin är odiskutabelt nödvändigt för att få något stopp på utvecklingen.
2021-07-29, 17:49
Medlem
kan bara beklaga. dina nära och kära verkar ju tyvärr mindre begåvade. tillverkarna av 'läkemedlet' är dessutom friskrivna från allt ansvar för alla biverkningar för produkten. bedrägeri är bara förnamnet till vad det här handlar om.
2021-07-29, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PaoloRoberto
Jag tog mitt andra dos vaccin för ca 1 månad sedan, jag är 45-50, frisk men blev pushad av nära o kära.

Jag har aldrig haft problem med att få stånd. Men efter första sprutan sänktes min sexdrift, jag kunde dra i snabel men blev bara halvhård och hade mycket lite svag utlösning. Efter andra sprutan verkar den lagt av helt. Porr, protistuerade ingenting fungerar.
Har varit hos doktorn och ska tillbaka och kolla testosteronen och andra värden.

Skriver här för att se om andra män hamnat i samma situation efter att tagit vaccinet? Något som kan hjälpa? Eller om ni vet rapporter på liknande bieffekt.

Mvh
PAOLO

Det har faktiskt cirkulerat ett påstående att vaccinet orsakar impotens; däremot anses detta påstående sakna allt vetenskapligt stöd:
Citat:
In recent weeks, posts claiming that Covid-19 vaccines could cause erectile dysfunction have been doing the rounds on social media. However, researchers and experts have repeatedly said there was no evidence to support the claim even though there has been some studies linking the Covid-19 disease itself to erectile dysfunction.
https://www.indiatoday.in/coronavirus-outbreak/story/covid-19-vaccines-erectile-dysfunction-sperm-count-men-1801315-2021-05-11

Däremot finns en indicier på att viruset kan orsaka impotens (från samma artikel):
Citat:
However, several studies have found that Covid-19 may raise the risk of erectile dysfunction. According to a report in the journal Andrology, researchers in Rome have found that men who contract Covid-19 treble their risk of developing erectile dysfunction.

Annan länk i samma ämne: https://factcheck.afp.com/covid-19-vaccine-does-not-cause-impotence-health-experts-say-0
Senast redigerad av Genderbender 2021-07-29 kl. 17:56.
2021-07-29, 18:13
Medlem
ok, snokade upp den här artikeln som listar följande symptom från spikproteinet från vaccinet:

massive headaches
micro-clots and sudden bruising throughout the body
exceptionally heavy menstrual cycles among both the young and post menopausal
miscarriages
reduction in breast milk
sterility among both women and men
household pets dying shortly after the owners get the serum.

tipset som ges är té gjort på tallbarr.

"This antidote to the contagion, that has been known of by the upper levels of the medical establishment and insiders of the elitist class for almost 100 years, is called Suramin, an isolated compound originally derived from an extract of pine needle oil.

It is only available by injection, and has been a closely guarded secret not made openly available to the masses during this “pandemic”, yet is an effective solution for parasites and viruses of several kinds, along with a large number of other conditions.

Yet anyone can now take advantage of this solution by tapping its root origin, pine needle tea, an antidote that is freely available today in evergreen forests and in many people’s backyards."

https://rightsfreedoms.wordpress.com/2021/05/15/how-to-guard-against-the-spike-protein-contagion-caused-by-the-covid-vaccinated/

skulle jag testa.
2021-07-29, 18:14
Medlem
-GGs avatar
Menstruationsrubbningar, som redan framgått i denna artikel från den 8 juni: https://www.nyariks.se/vaccinforskare-medger-stort-misstag-spikproteiner-ar-ett-farligt-toxin/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in