2021-07-30, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Kanske en onödig fråga, men har du tagit ett graviditetstest? Man kan vara gravid ganska många månader nämligenk, utan att ha några andra symptom än bortfallen mens. Annars: har du bantat och tränat så mycket att kroppen ställt in mensen för att spara på näring?

Usch, jag blev orolig nu, för min dotter har vaccinerat sig med Pfizers... och hon har ju inga barn än.

Det finns ett hopp för dom som tagit vaccinet, verkan börjar avta efter ca 10 veckor visar vissa studier, därför trycks det på med både tredje och fjärde dosen, eller 1 dos var tredje månad.
Håll tummarna att din dotters DNA inte blivit så förändrad att hon blivit steril.
2021-07-30, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Nej! Vad är vitsen med det?

Många av dessa har visat sig Sanna
2021-07-30, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Nej, det är du som yrar. Fas III-studierna är avslutade innan godkännandet. Vad som nu är igång är fas IV-studier:

https://www.pfizer.com/science/clinical-trials/guide-to-clinical-trials/phases

Dessutom kommer vaccinerna följas upp så länge de används oavsett hur länge det är
Jag bryr mig inte om det kallas Fas-3-4-5 eller 6, långtidsstudien är ej gjord utan pågår nu!
De som ingår i studien är alla som vaccinerats de senaste 9 månaderna.
2021-07-30, 10:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CathelynWajld
Torde vara?

And there you have it.

Samma livsfarliga tankegods som rimligen, osannolikt, högst otroligt, "varför skulle någon vilja göra det?", konspirationsteori, "Ha ha ha ha! Bitchute? Skojar du? Jävla foliehatt!!!"

Det är dylika ignoranta, avfärdande tankegångar som alltid har dödat människor genom historien, och som kommer att fortsätta skörda offer även imorgon.

Människan är lat av naturen men för att optimera sina överlevnadschanser måste hon ovillkorligen övervinna sin livsfarliga lathet och börja söka information. Så länge den möjligheten finns.

Vad anser du talar för långtidsbiverkningar?
2021-07-30, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Ok då är du nöjd 2023 och kommer att ta vaccinet då?

Aldrig någonsin.

Fick precis mitt internationella pass att jag är ovaccinerad mot cv-19. Att mitt immunförsvar är intakt.
2021-07-30, 10:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av spanaren007
För att kunna svara på om eventuella biverkningar kan uppstå efter en längre tid, så måste man ju först slutföra långtidsstudien(5-10 år vilket är normalt förfarande), sedan analysera datan och först då vet man.

Ja om du anser att det är en hög risk för långtidsbiverkningar så vänta för all del till 2031 med att vaccinera dig utifall du är orolig.
2021-07-30, 10:12
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natione-suecos
Det finns ett hopp för dom som tagit vaccinet, verkan börjar avta efter ca 10 veckor visar vissa studier, därför trycks det på med både tredje och fjärde dosen, eller 1 dos var tredje månad.
Håll tummarna att din dotters DNA inte blivit så förändrad att hon blivit steril.

Ja, har det tagit sig in i DNA:t så kan det ju inte "avta" mera. Då sitter det där det sitter...
2021-07-30, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AztecCrystal
Vad spelar det för roll egentligen? Vaccinet som administreras är för kollektivets bästa och om ett fåtal människor upplever bieffekter (som förmodligen inte är relaterade till vaccinet) så är det en fis i rymden jämfört med om vi skulle avstå massvaccination. Som ni redan vet så dör ovaccinerade i en bekymrande ökande takt och viruset muterar som aldrig förr. Lita på vetenskapen, kavla upp armarna och ta vaccinet!

Kollektivets bästa. Som lämmlar kasta sig utför ett stup. Det är tack vare oss kritiker som du fortfarande kan skriva en massa skit.

Uttrycket ” det är bara döda fiskar som följer strömmen” passar bra in i detta globala massmord, men jag tycker inte synd om er. Att vara naiv som barn är helt ok, men att vara det som vuxen är ren dumhet.
2021-07-30, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Det framgår ganska uppenbart att han själv inte har tagit vaccinet för att han anser det vara farligt om du läser första inlägget mellan raderna.

Det bästa han kan göra är att nu själv ta vaccinet. Det går säkert att ordna över dagen.

Men frågan är vad han vill. Att få sina "farhågor" bekräftade eller hjälpa sin fru.

Om du hade något vett i skallen skulle du föreslå det. Men jag antar att du också anser att vaccinet är farligt, eller?
Nej har inte tagit vaccin än, mest för att jag inte känt behov, inte av någon ideologi.
Haft covid och det var milt för mig.
2021-07-30, 10:18
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanaren007
Jag bryr mig inte om det kallas Fas-3-4-5 eller 6, långtidsstudien är ej gjord utan pågår nu!
De som ingår i studien är alla som vaccinerats de senaste 9 månaderna.
Ja men det är ju det jag säger. Långtidsstudier är igång (fas IV). Man gör det efter godkännandet då man vill se hur vaccinet fungerar i verkligheten bland befolkningen. Hur tror du de annars skulle gå till? Grejen är med långtidsstudier att man vill se hur vaccinerna fungerar i hela grupper och inte i begränsade kontrollgrupper. Därför utföres dessa studier efter godkännandet.
2021-07-30, 10:19
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Transyl
Nej har inte tagit vaccin än, mest för att jag inte känt behov, inte av någon ideologi.
Haft covid och det var milt för mig.
Jag föreslår att du går och tar ditt vaccin. För din frus skull.

Och häng inte här på Flashback bland alla foliehattar.
2021-07-30, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Ja om du anser att det är en hög risk för långtidsbiverkningar så vänta för all del till 2031 med att vaccinera dig utifall du är orolig.
Det är ju just den springande punkten, varken du, jag eller någon annan vet vilka bieffekter detta vaccin kan orsaka över tid.
Jag väntar naturligtvis med att vaccinera mig, men magkänslan säger att något med dessa vaccin är jävligt fel så troligen kommer jag aldrig att ta någon av dessa spike-protein-boosters.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in