Citat:
Ursprungligen postat av
braattha
Hur många gånger nekades det att mötas från Esb sida?
Hur många gånger nekades det att mötas från EBs sida?
Rätt svar och du har lösningen på din förståelse.
Nja, lösningen har jag ju inte. Jag har möjligen en orsak till att Ebba gick till tinget som jag kan förstå. Tyvärr kommer gemeneman inte att vara så insatt.
Jag förstår inte heller hur det skulle kunna vara ett bevis på att Esbjörns ombud är ond.
Vad jag verkligen inte förstår att ni inte ser vilka oerhörda risker Ebba tar för att få huset. Hur journalisters framställer detta har inget med avbokade möten eller juridisk rättvisa att göra. De skriver för mest klick. Inte så att de per automatik ljuger. Men allt går att vinkla.
Det är uppstart på valrörelsen, det hårdnar i ordalagen mellan politiker. Det börjar skrivas mycket om politiker. Vad tror ni ger mest klick, en stort om hur rätt Ebba har, eller en story om den gamla manen Ebba har blåst?
Du märker, det mycket jag inte förstår. Jag förstår heller inte hur hon ska kunna bo kunna i det huset samvete.
Citat:
Ursprungligen postat av
braattha
Det märkliga är ju att alla runt Esb plockar han på pengar nästan.
1 binninge förhalar och tjuvanmäler. Jobbar han gratis? Nä inte enligt inlagan där arvordet diskuterades.
2 Mz utalade: -skulle inte du bli sur om någon snöt dig på ditt arv . Haha arv varför skulle Esb spara pengar gill honom
3 MPL söker generalfulmakt. Varför hon har ju tillsammans med Mgård hjälpt honom i alla tider gratis?
4 EB ger Honom 3 900 000 för en av hans 3 boende. Ett fullt och rätt marknadspris desutom.
Bra att du spaltar upp.
Dock ser jag inga som helst bevis i det du säger.
1) Jag ser anmälan Billinge gjorde dom självklar. Det var faktiskt mer än de kommer överens om. Esbjörn säger ju själv att han blir förkrossad och att det var den största orsaken till att han ändrade sig. Jag kan inget om juridik men kanske det är en metod att förhala.
2) Jamen om Matz och han har avtalat att han ska få huset. Till och med skrivet papper på det. Då förstår jag honom helt.
3) Rsbjörn får post till tre olika ställen. Räkningar jamande hos inkasso. Han behöver hjälp.
4) Hur många boende han har hör inte hit. Ebbas folk hjälper väl inte till gratis heller.