Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Jag ”vurmar” för sanningen och hatar barnmisshandel och vider som slår barn. Sådana som Johann Binninge.
Ja nu har jag förutom att ha läst domarna mycket väl också gått igenom hans förra resningsansökan och ja min övertygelse om att Johann Binninge då 2005 blev offer för en rättsskandal av sällan skådad art är förstärkt till näst intill vetskap.
Du N.Armstark - vad är det du menar är det avgörande åklagarbeviset som domstolen sen fäller JB på?
Även du måste väl välkomna en överprövning så det antingen en gång för alla fastslås att han på alla punkter är skyldig eller att det görs klart att de två tidigare domsbesluten var felaktiga och speciellt nu då Ebba så kraftfullt hävdar att hon "enbart talat sanning"? Detta är ju det bästa om så sker och för alla parter.....är han skyldig som du är övertygad om så nitas han ju riktigt ordentligt i HD.
Det är väl "riskfritt" för din förstockade agenda....eller.....har du efter att jag fått dig till att finkamma domarna efter nåt du kunde anföra mot mig nu äntligen insett att något skevar riktigt ordentligt ut ur målets aktbilagor 65 och 66?
Förstår att du då fann det vi diskuterade innan om huruvida modern otvivelaktigt trodde på sin dotters berättelser eller ej. Ja eftersom du blev så tyst om det och heller inte
direkt till slut tvingade mig ta fram bevis genom citat. Du vågade inte det innan - för tänk om jag hade rätt

och nu när du sett att du hade/har fel så försöker du tiga ihjäl faktumet att du här i denna tråd gormade ut en felaktig bild gällande flickans trovärdighet, men som du misslyckades med så kapitalt.