Citat:
Ursprungligen postat av
Q6
Du är tydligen varken kunnig i politik eller historia, räv och rackarspel förekommer i alla partier.
Ja det är ju lätt att slänga ur sig att någon har fel. Vad jag sa var att det inte tyder på något sunt klimat i partiet när ingen kritik av Ebba framkommer internt. Om det hade varit socialdemokraterna eller moderaterna hade vi hört och sett krav på avgång internt.
Men efter som du är så väl bevandrad i politiken får du gärna ge mig ett exempel.
För på den kommentaren du skrev här är ju bara att säga, snacka går ju .
Citat:
Ursprungligen postat av
Q6
Det är inga problem att betala tillbaka handpenningen, dock måste det avtalas först mellan parterna.
Det var problem att betala tillbaka handpenningen. Läs i rättens sammanfattningar så ska du se att du hittar det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Q6
Tiden mellan kontrakt och tillträde bestäms av parterna och varierar beroende på parternas situation. När det gäller tex sommarstugor är den ofta kort. 3 veckor är gott om tid för att plocka med sig några mopeder och minnessaker.
Ja här får jag ta dig på orden. Du är ju inte bara politisk kunnig, du är ju nästintill mäklare oxå.
Jag omformar, när människor i min bekantskapskrets( släkt, vänner, bekantar, kollegor, etc etc) köpt eller sålt hus eller sommarstugor har det aldrig gått så fått som här.
Citat:
Ursprungligen postat av
Q6
Esbjörn är fälld för brott med fängelse i straffskalan och finns i belastningsregistret.
Jaså är han? Men vad har det med någonting att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av
Q6
Jag håller heller inte för omöjligt att Esbjörn kommer att bli misstänk för någon form av bedrägeri eller något liknade. Jag är ju inte jurist så brottsrubriceringen låter jag vara osagd.
Vi får väl se om någon av oss får rätt. Ebba har ju mest att förlora på ytligare ett brottsmål. Jag har oxå svårt att se legitimiteten i att trycka till Gubben ytligare en gång. Tror du inte att hon skulle uppfattas som sniken då?
Citat:
Ursprungligen postat av
Q6
Om affären gått utmärkt skulle denna tråd inte funnits.
Tror du. Då hade vi ju inte vetat mer om den här affären än att Ebba köpt ett hus. Vad skulle tråden handla om då? Heminredning och renovering?
Citat:
Ursprungligen postat av
Q6
Alla som läser här vet att allt som du skriver skall tas med en stor nypa salt.
Ha ha du är ju alldeles söt när du försöker trycka till. Förstår du själv hur korkad du framstår när du skriver så?
Det inte bara är en förolämpning mot Flashback läsaren. Det är en förolämpning mot Ebba oxå. Ska hennes ord inte väga mer än en tråd här.