Citat:
Ursprungligen postat av
Fullblitz
Att hon aldrig har haft en tanke på att backa är min uppfattning samt det som kommit fram i media efter nyår.
Ebba Busch har ju bara varit intresserad av att affären ska lösas på hennes villkor. Hon har ju stängt dörren till alla Esbjörns förslag då de inte inneburit att hon står som slutlig ägare till fastigheten.
Sen att Esbjörn uppträder märkligt det är en annan sak.
Det har ju framkommit att Ebba Busch med enkelhet kunde kontaktat Esbjörn när hon velat, det kom ju fram hur enkelt det var att lämna en kopia på B*nn*nges rättsfall till Esbjörn.
Sluta framställ Ebba Busch som något offer här. Hon har övertaget på Esbjörn i precis alla situationer och har haft det sedan första kontakt.
Sen att detta har gått åt helvete för henne har inget med B*nn*inge eller M*jkgård att göra, Ebba Busch har försatt sig i skiten själv genom kriminella handlingar och lögner.
Hon trodde nog inte att hon skulle vara en prickad kriminell till följd av det här.
Jaha din egna uppfattning. Kunde nästan tro det.
Och min bestämda uppfattning är och förblir ju det som framkommit dvs sanningen.
Binninge har motarbetat ALLT i denna affär vad det gäller att backa enligt avtalets vilkor.
En rättshaverist och tillika bromsklots.
Resten vet vi och därmet har jag noll (0)
Förtroende för denne person.
Bra med pengar om man nu ser till hans fördel. Tvi vale, tur han inte är advokat för hans egna skull.