Citat:
Ursprungligen postat av
LanthandelRecords
Ja Ljungbacka-Erik har inga problem med att dela med sig av Lisa, fast fy om man knullar med Rosa.
Ja absolut så tror jag också på att Arne var en förebild till Börje, det tragiska med honom var att han körde ihjäl sig på fyllan (Rattens Riddare). I en intervju när Errol fick frågan om vilka Börje och Sven är så nämner han att de är elakartade bölder i det limbiska systemet. Det limbiska systemet är något i hjärnan som har med känslor att göra och Arne var ju hans styvfar och far till hans lillebror, Arne hade dessutom en bror som troligen är förebild till Börjes bror Sven.
Så Börje i Målilla är med stor sannolikhet koknullaren, fast Börje och Sven är bland de rikaste karaktärerna i Errols persongalleri så jag tror absolut på att det finns massor runt de gubbarna.
Ja, precis det tror jag också. Och som du säger att det rör väl sig också om en massa gubbar som varit förbilder.
Sketcherna blir egentligen mycket värre är man tänker att det är tagna från verkligheten och att Errol som barn tvingades uppleva detta. Som Errols son Anders sa
Att det folk har kul och skrattar åt, är egentligen ett uttryck av ett barns rena skära ångest.
Så klart tycker jag fortfarande att sketcherna är roliga, även de riktigt grova. Men jag ser på dem på ett helt annat sätt efter fått veta mer om Errols uppväxt.