2021-07-26, 14:47
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Vi borde starta en insamling och köpa en hora till nån gubbe och göra hans dag
Tror du blir ensam insamlare till det där ändamålet faktiskt
2021-07-26, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettrullen14
Jag har tidigare (säkert ett år sedan nu) nämnt Georgien som ett bra alternativ. Oerhört billigt, 1% skatt på firmor upp till 1 500 000kr, därefter 3%.
18% VAT.. Detta gäller frilans - som vi ju är att anse som.. Frilansande horor.

Kan man köra reverse VAT som Freakky har pratat om så vore det ju guld.

* 1% skatt upp till 150 000€, sedan 3% av det som överstiger (omsättning).
* 0% Sociala avgifter
* 18% VAT

Georgien är i Kaukasus och inte ett EU-land, men det ska vara ganska lätt för expats har jag hört..
Det enda som har stoppat mig är att jag inte är ett fan av öststater, men funderar lite efter jul.. Annan sugen?

Georgien är ett underbart land om än aningen kaotiskt. Det är extremt billigt och man har visumfri vistelse i ett år. Det negativa är relativt frekventa avbrott av internet, el och vatten. Men i de större städerna är det relativt bra internethastigheter. Tbilisi har mer säsongsbetonat väder med extrem hetta på sommaren och riktiga vintrar. Batumi har mer bekvämt klimat året runt men är en mindre stad, ligger dock vid kusten till svarta havet.

Med det sagt så är det inte bara att flytta från Sverige för att sluta vara skatteskyldig.

"Även om du flyttar från Sverige kan du fortfarande anses vara obegränsat skattskyldig här. Det gäller dig som varit bosatt här och har väsentlig anknytning hit. Om du inte själv kan visa att du saknar väsentlig anknytning anses du ha det under fem år efter avresan om du är svensk medborgare eller har bott i Sverige i minst tio år. Omständigheter som ger väsentlig anknytning är exempelvis att du har familj eller bostad i Sverige eller att du driver näringsverksamhet i Sverige i form av enskild firma eller bolag. Även andra omständigheter kan ha betydelse och det görs en samlad bedömning.

Om du inte har någon väsentlig anknytning efter utflyttningen upphör skattskyldigheten vid avresan från Sverige. I annat fall upphör skattskyldigheten när anknytningen inte längre anses vara väsentlig. Den kan exempelvis upphöra om du säljer din bostad.

Även efter att din obegränsade skattskyldighet har upphört kan du vara skattskyldig för vissa inkomster som uppkommit i Sverige. Se avsnittet om begränsat skattskyldig"
2021-07-26, 21:35
Medlem
Mopsans avatar
Vissa targets borde få betala dubbla kreditkostnader eftersom dom skriver såna jävla noveller och klämmer in massa frågor.
Dagens äckel är albino och har chockrosa piké
2021-07-26, 23:23
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Vissa targets borde få betala dubbla kreditkostnader eftersom dom skriver såna jävla noveller och klämmer in massa frågor.
Dagens äckel är albino och har chockrosa piké

Glöm inte Miguel!
2021-07-26, 23:28
Medlem
Player:
"Berätta mer om dina härliga fantasier och vad du vill att jag ska göra för dig så att du får det riktigt skönt och härligt. Berätta även vad du vill göra för mig?"

Target:
"Ååh pappa fantiserar om att få göra dottern med barn!
Pappa vill att dottern suger hans stora ådriga kuk länge o tar hans sperma i munnen o sväljer!
Pappa vill slicka o pulla dotterns trånga lilla fitta tills du skriker ut din orgasm o sprutar fittsafter!"

Player (User SE9095 with no fucking chill 😂😂😂 )
"Får jag fråga en sak? Hur har du kunnat bli så jävla sjuk som du är?? Ta och försvinn från den här sidan omgående och kom inte tillbaks!!"

Asså hahahahhaa
2021-07-26, 23:53
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Player:
"Berätta mer om dina härliga fantasier och vad du vill att jag ska göra för dig så att du får det riktigt skönt och härligt. Berätta även vad du vill göra för mig?"

Target:
Pappa vill att dottern suger hans stora ådriga kuk länge o tar hans sperma i munnen o sväljer!
Pappa vill slicka o pulla dotterns trånga lilla fitta tills du skriker ut din orgasm o sprutar fittsafter!"

"Får jag fråga en sak? Hur har du kunnat bli så jävla sjuk som du är?? Ta och försvinn från den här sidan omgående och kom inte tillbaks!!"

Asså hahahahhaa
Hahahaha BÄSTA! Vilken jävla kung.
2021-07-26, 23:56
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Glöm inte Miguel!
Dom är ett härligt gäng idioter nu.
2021-07-27, 00:36
Medlem
Fan, varför alla dessa dubbla nattbonusar för, går ju inte om man börjar jobba vanliga jobbet 07:45
2021-07-27, 00:43
Medlem
Citat:
Fan, varför alla dessa dubbla nattbonusar för, går ju inte om man börjar jobba vanliga jobbet 07:45
du måste multitask, t.ex. som en target ville att jag skulle stå och steka kött på spisen medans han knullar mig bakifrån, sparar tid ju super bra
2021-07-27, 02:31
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Player:

Target:

Asså hahahahhaa

Haha den operatören kommer inte leva länge till
2021-07-27, 02:47
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Player:

Target:

Asså hahahahhaa
Patrik är en riktigt störd jävel. Sitter sådär varenda jävla natt. Ibland vill han att en tredje part ska vara med och leka att denne är hans farmor.
2021-07-27, 11:50
Medlem
Extremeflys avatar
Operador när fick ni ert bankkort om ni har Bits? Skickar dom hem lapp från ombud eller? De skickas ju inte spårbart tydligen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in