2021-05-25, 21:09
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Jävligt trött på att ramla in i och försöka lösa äktenskapsbråk. Trodde man skulle vara trevlig ovaett vad mot kunden, är det så jävla svårt det här jobbet eller?? Detta är psykiskt krävande som det är.

"Skit i frugan, knulla mig i stället för fasen"

så. löst.
2021-05-25, 21:10
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
Lösa? Är väl bara att sympatisera? Hur enkelt som helst.

Enklare än att hitta på något eget att prata om.

Men nu syftar jag på bråk mellan andra operatörer och kunden
2021-05-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Har löst det redan. Här förloras inte en sekund.
Känner mig som ett riktigt girig rovdjur på bonusarna
Najs ju. Behöver också skaffa fler konton framöver men är jävligt lat av mig .

Nu ska jag rage:a lite som Salommnella.

VAD I HELVETE HAR HÄNT MED CW DENNA VECKA ? DET ÄR KVÄLL DEN 25:e I FREKKING MAJ OCH DET KOMMER INGA MESS ??? HÄR HAR MAN SEGAT SIG UPP UR SÄNGEN FÖR ATT SITTA OCH RUTTNA I CHATTEN NÄR MAN HÅLLER PÅ ATT SÄTTA PB MEN KÖ JÄVELN ÄR SÅ SEG ATT DET BLIR SVÅRT ??? HOPPAS INNERLIGT ATT HELGEN BLIR BÄTTRE ÄN DETTA FYFAN BEHÖVER TYP 2000 MSGS TILL DENNA MÅNAD GAAAAAAAAAAH

Tack
2021-05-25, 21:12
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
"Skit i frugan, knulla mig i stället för fasen"

så. löst.

Ja men det blir komplicerat när det är jag som är "frun" och jag tydlig nyss kallat kunden idiot tex.
2021-05-25, 21:23
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry

VAD I HELVETE HAR HÄNT MED CW DENNA VECKA ? DET ÄR KVÄLL DEN 25:e I FREKKING MAJ OCH DET KOMMER INGA MESS ??? HÄR HAR MAN SEGAT SIG UPP UR SÄNGEN FÖR ATT SITTA OCH RUTTNA I CHATTEN NÄR MAN HÅLLER PÅ ATT SÄTTA PB MEN KÖ JÄVELN ÄR SÅ SEG ATT DET BLIR SVÅRT ??? HOPPAS INNERLIGT ATT HELGEN BLIR BÄTTRE ÄN DETTA FYFAN BEHÖVER TYP 2000 MSGS TILL DENNA MÅNAD GAAAAAAAAAAH

Tack
Kommer till helgen. Behöver också steppa upp mitt tempo. Ligger jävligt back och shoppinglistan är lång.
2021-05-25, 21:26
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artigas
Fan vad motivationen för jobba är låg nu. Jävla Revolut. Kön är bajs med. Jobbat i 7 timmar för att skriva 373 meddelanden. Bonusen går att uppnå visst men för denna lön är det enklare att sälja citronlemonad på stan.
Revolut förstörde allt. Läste dom andra villkoren och dom är inte så bra heller. Alla rapporterar
2021-05-25, 21:33
Bannlyst
Citat:

Tack

Säger ju det, det är ett skämt lol.
2021-05-25, 21:35
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:

Tack

Du skulle behöva lite massage. Gillar du kinky?
2021-05-25, 21:46
Medlem
Citat:
Du skulle behöva lite massage. Gillar du kinky?
Vill sita grensle på ditt ansitke mellan gården venus berget anal allt med din tunga.

Nu blev det lite kö iaf. Pussar på valifritt ställe
2021-05-25, 21:50
Medlem
Hur är det med bitsafe? känner ni att det är säkert där? Vad använder ni er utav bankkonto där ni tar emot lönen
2021-05-25, 21:58
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Men nu syftar jag på bråk mellan andra operatörer och kunden

Aha, men typ samma där.

Bara att svamla lite. Vad det än handlar om så har ju inte du skapat det. Raring, jag vill inte bråka, jag älskar ju dig osv.
2021-05-25, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vetintengtomngn
om ni har en partner, döljer ni att ni håller på med detta, isåfall hur?

Jag är kvinna, maken blev snärjd och började jobba med detta efter att jag börjat. Det hade varit omöjligt att hålla det hemligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in