2021-07-26, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Eftersom det är lagligt att köpa sex i Danmark så är det inget köpslående om, och smusslande med, "extra" mitt under akten som i Sverige. Min erfarenhet är att de flesta thaimassagesalonger erbjuder "full service" och eftersom det är legalt så görs det upp i förväg hur omfattande massagen ska vara. Salongerna brukar ha en prislista som visas fram för tjejerna är inte alltid så bra på språk.

Det finns dock salonger som är inriktade på att enbart ge god massage, men till skillnad från i Sverige så går det att få reda på i förväg så att man inte blir besviken om man vill ha en mer komplett service. Vidare så finns det någon salong som smyger lite grann med att de erbjuder sex för det uppskattas inte av bostadsrättsföreningen som de hyr av.
Har hittat fram till diverse annonssidor men jag upplever det som att många som jobbar där är lite äldre.. Inget fel med det, men jag skulle föredra massage av en lite yngre tjej, runt 25 kanske. Tips?

Fortsätt gärna ösa på med era favoritbordeller där nere!
Citera
2021-07-26, 17:38
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolt-nick
Vilka är era favorit bordeller i Köpenhamn?? Vi är ett gäng som ska åka ned om ca 2 veckor och vill läsa på lite. Efter tips från forumet så ska vi dels träffa tjejer med egna annonser och dels gå på nån bordell.

Pussy Galores känner jag till, någon som vill tipsa om flera??

Thaimassage (+sex) förresten, är det något som är vanligt? Om man bara kliver in på en random thaimassage-salong, kan man räkna med att bli erbjuden extra tjänster eller ska man vara noga med att kolla upp ställen på förhand?

Pussy Galores har tydligen flyttat till lite norr om Köpenhamn. Det var ju iof inte riktigt gångavstånd från Hovedbangården innan iheller, men nu är det typ tåg för att ta sig dit. Kanske inte så kul när man är och dricker öl ett gäng grabbar inne i centrum…
Citera
2021-07-26, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Pussy Galores har tydligen flyttat till lite norr om Köpenhamn. Det var ju iof inte riktigt gångavstånd från Hovedbangården innan iheller, men nu är det typ tåg för att ta sig dit. Kanske inte så kul när man är och dricker öl ett gäng grabbar inne i centrum…
Nej, det verkar inte optimalt... Jag har hittat några olika, men när jag söker närmare så verkar det som att de är stängda, fast annonser ligger kvar på diverse sidor...
Citera
2021-07-26, 21:48
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Det tar en halvtimma dit från København H med kollektivtrafik och 17 minuter med taxi.
Det är väl inte så illa?
Citera
2021-07-27, 07:27
Medlem
Kurt1s avatar
Om man har ett par inte helt otränade ben och en karta, så funkar det även att gå till Pussy Galores från Hovedbanegården. En ganska lång promenad förvisso, men trevligt att få se lite av Köpenhamn också när man ändå är där. Jag gjorde det på tillbakavägen, eftersom man tydligen måste ha tillräckligt med danska mynt eller ett danskt betalkort för att kunna köpa biljett för S-tog i biljettautomaten.
Citera
2021-07-27, 07:39
Medlem
Kurt1s avatar
Hur är det med Romantica? Finns den bordellen fortfarande eller har den gått samma öde till mötes som Cassiopeia Stars och Copenhagen Sauna? Det har varit dåligt med piger på vagtplanen och nu syns inget alls på den sidan. http://www.romantica.dk/vagtplan.php
Citera
2021-07-27, 08:30
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Om man har ett par inte helt otränade ben och en karta, så funkar det även att gå till Pussy Galores från Hovedbanegården. En ganska lång promenad förvisso, men trevligt att få se lite av Köpenhamn också när man ändå är där. Jag gjorde det på tillbakavägen, eftersom man tydligen måste ha tillräckligt med danska mynt eller ett danskt betalkort för att kunna köpa biljett för S-tog i biljettautomaten.
Instämmer helt! Jag föredrar promenader.
Vill man köra biljett, så laddar man ner appen DOT :-)
Citera
2021-07-27, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Instämmer helt! Jag föredrar promenader.
Vill man köra biljett, så laddar man ner appen DOT :-)

Appen DOT är suverän för lokaltrafik inom Danmark, men om man ändå åker över sundet med Øresundståg (SJ kör ju inte till Köpenhamn för närvarande) så går det ju med Skånetrafikens app köpa, till exempel, en dygnsbiljett som inkluderar den eller de zoner dit man tänkt ta sig.
Citera
2021-07-28, 00:28
Medlem
Leibachs avatar
Citat:

Tja, 7km och 1h25min promenad låter väl görligt. Men om man är ute och dricker öl är det ju mer än en avstickare…
Citera
2021-07-28, 06:57
Medlem
Citat:

Jag får göra en syndabekännelse och det enda riktigt "brottsliga" jag har gjort i mitt liv är att efter ett bordellbesök ha tjuvåkt på S-tog då jag inte hade tillräckligt med danska växelmynt. Men det är för 25 år sedan så det är väl preskriberat vid det här laget (Visserligen är jag "brottslig" i svenska lagens ögon eftersom jag köper sex även i Sverige – men det ser jag inte som någon synd då "Sin lies only in hurting others unnecessarily. All other "sins" are invented nonsense.")

Men i hela Danmark fungerar det att köpa biljetter med appen DOT och den fungerar med svenska betal- och kreditkort. Däremot måste man som regel* ha danska kronor i kontanter för att betala "glædespigerne" med

*Det finns svenska flickor som arbetar i Köpenhamn som föredrar att få betalt i svenska kronor.
Citera
2021-08-01, 15:32
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Det finns svenska flickor som arbetar i Köpenhamn som föredrar att få betalt i svenska kronor.
Någon som har bra tips på svenskor?
Citera
2021-08-01, 18:55
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Någon som har bra tips på svenskor?

Även jag är sugen på någon svensk sexarbeterska i Köpenhamn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in