Citat:
Ursprungligen postat av
TomSowell
Det handlar bara om att det, i varje fall för mig, vore tidsslöseri att älta alla indicierna fram och tillbaka innan auditarna är färdiga och domstolarna tagit/inte tagit ställning. Jag följer visserligen uppdateringar om auditarna och den här tråden någorlunda kontinuerligt och försöker även ta del av den liberala pressens argument, men har ännu inte kunnat bilda mig en säker uppfattning av vad som inträffat.
Det stora valfusket skedde hursomhelst när demokraterna fick media och tech-jättarna att täcka upp för Bidens korruption och senilitet och svartmålade Trump bortom allt sans och vett. De satte därmed demokratin helt ur spel. Vad auditarna och domstolarna kommer fram till ändrar inte den saken.
Jag är för Trump och tror personligen att det var fuffens i valet.
Jag tror dock att man måste vara j*vligt försiktig och att vi alla måste vara villiga att acceptera möjligheten att vi kan ha fel.
Det är givetvis så att alla argumentation bygger på ethos, pathos logos och man inte får glömma sina kännslor i argumentationen, men man måste alltid beakta möjligheten att man själv har fel.
Man måste alltid granska sin "egen" sidas argument lite kritiskt och inte acceptera dumma argument bara för att de ser ut att främja sin egen sida, detta kan vara svårt när kännsorna flyter och jag ser regelbundet att många personer har svårt med dett på båda sidorna i debatten, viss varning här till alla imo.
Med detta sagt så är det ett enormt arbete att granska folks argument och hämta fram bättre information.
Jag har själv inte orken att lltid göra detta på ett bra sätt själv måste jag erkänna också.
Hur som helst så tror jag på valfusk personligen och jag tycker mig se incidenter som ger anledningar till att undersöka valet mera, dock inga synliga 100% bevis som efterfrågas.
Även anti Trump sidan är dåligt på att erkänna sina brister bör påpekas.
Ta tex dator säkerheten som jag är i alla fall personligt informerad omkring och se på hur datorer blivit hackade enligt valnämder eller motsvarande maricopa county officials och de vägrar fortfarande släppa router loggar.
Men inte en enda person på anti Trump sidan vågar påstå att det de faktiskt ligger något i detta, istället hoppas de vidare till något annat.
Uppenbart att alla är vi kännslopåverkade.