Eftersom jag (utifrån den kunskapen jag tar till mig som samhällsintresserad), republikaner och oberoende personer, menar att detta valet, varit kaotiskt och förekommit fusk. Finns det krav på att genomföra audits i alla 50 delstaterna. Detta är någonting som måste komma fram lokalt, underifrån. Min personliga mening är att det var rätt av HD inte vilja ta granska de flesta av Trumps lawsuits mot valet. Detta för att delstaterna själva genom parlament/senat har möjlighet att granska valet. Vilket de nu gör i Arizona, och snart i flera andra delstater. Inför helt nya vallagar, genom diktatoriska dekret i flera delstater tex Pennsylvania, där inte delstatsrepresentanterna haft möjlighet att vara med i demokratiska processen. Då är det helt naturligt att i system med maktdelning, att det sker audits av valproceduren och räkningen. Detta är INTE ALLS DRAMATISKT. Det är demokratierna och fake news som gör det dramatisk, genom att hindra att folket underifrån få granska sina makthavare. Återigen om demokraterna hade inte haft något att dölja, då hade de VÄLKOMNAT granskningen, de gör ALLT för att hindra, folket rätt med audits. De vill centralisera valet till byråkrater i Washington, en lika bisarr tanke, som att Bryssel hade organiserat alla medlemsstaternas val. Om de klagar över över att auditen är partiskt, är det deras eget fel. Vad är som driver demokrater, till att ha 100 advokater i Arizona för att stoppa denna demokratiska process?