Näske Krog mellan Docksta och Örnsköldsvik. Ta fisken om ni någon gång åker förbi. Dock var det bättre förut när det var nyöppnat. Fortfarande en av de bästa vägkrogarna, även om konkurrensen är minimal. Det är väldigt få ställen man lämnat belåten.
Den står kvar, fast positionen är söder om Umeå, inte norr. Strax söder om Nordmaling för att precisera. Har dock aldrig ätit där, och kommer nog inte göra det heller. Men ville placera vägkrogen rätt.
Stannat till där och fikat tillsammans med en kollega för ett par år sedan. Tror fan inte jag smakat på något sämre fika än då. Bottbetyg...
Semestertider och dags att väcka liv i tråden. Är Brändåsen fortfarande lika bra? Bör ju ha poppat upp bra ställen utmed vägarna förutom alla dessa burgarhak.
Fy satan! Bland det sämsta jag någonsin ätit är på Frasses i Bygdeå! Förr var det sunkiga vägkrogar, nu är de bytta mot sunkiga hamburgerkedjor och bensinmackskorvar.
Semestertider och dags att väcka liv i tråden. Är Brändåsen fortfarande lika bra? Bör ju ha poppat upp bra ställen utmed vägarna förutom alla dessa burgarhak.
Senaste gången jag var där var nog kanske 3 år sen men tyckte då att den hade gått ner sig jämfört med tidigare besök.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!