• 2
  • 3
2012-08-23, 22:58
Medlem
TripleXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al-sīd
Näske Krog mellan Docksta och Örnsköldsvik. Ta fisken om ni någon gång åker förbi. Dock var det bättre förut när det var nyöppnat. Fortfarande en av de bästa vägkrogarna, även om konkurrensen är minimal. Det är väldigt få ställen man lämnat belåten.

http://www.naskekrog.se/

Inlägget är några år sedan ser jag men fortfarande aktuellt. Fisken är fortfarande så jävla bra där.

Efter samma väg finns Dockstabaren. Ni som kör lastbil vet nog vilken det är, så jävla bra med lastbilsparkering
Citera
2012-08-26, 21:05
Medlem
puttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilsD
Den står kvar, fast positionen är söder om Umeå, inte norr. Strax söder om Nordmaling för att precisera. Har dock aldrig ätit där, och kommer nog inte göra det heller. Men ville placera vägkrogen rätt.
Stannat till där och fikat tillsammans med en kollega för ett par år sedan. Tror fan inte jag smakat på något sämre fika än då. Bottbetyg...
Citera
2012-11-21, 16:28
Medlem
JerryCottons avatar
Någon som har tips på ett bra ställe att äta på i trakterna av Sveg?
Citera
2021-06-27, 23:48
Medlem
JerryCottons avatar
Semestertider och dags att väcka liv i tråden. Är Brändåsen fortfarande lika bra? Bör ju ha poppat upp bra ställen utmed vägarna förutom alla dessa burgarhak.
Citera
2021-07-24, 20:04
Medlem
JerryCottons avatar
Bilar från Vilhelmina till Kiruna i morgon. Finns det några guldkorn utmed vägen?
Citera
2021-07-24, 20:40
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Bilar från Vilhelmina till Kiruna i morgon. Finns det några guldkorn utmed vägen?

Frasses kanske?
Citera
2021-07-24, 21:25
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Frasses kanske?

Fy satan! Bland det sämsta jag någonsin ätit är på Frasses i Bygdeå! Förr var det sunkiga vägkrogar, nu är de bytta mot sunkiga hamburgerkedjor och bensinmackskorvar.
Citera
2021-07-25, 23:50
Medlem
TheGriffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Semestertider och dags att väcka liv i tråden. Är Brändåsen fortfarande lika bra? Bör ju ha poppat upp bra ställen utmed vägarna förutom alla dessa burgarhak.

Senaste gången jag var där var nog kanske 3 år sen men tyckte då att den hade gått ner sig jämfört med tidigare besök.
Citera
2021-07-26, 19:28
Medlem
Bertil85s avatar
Tycker... Rasta. Bra mat till ok pris. Varierad mat och med kakor och bulllar som efterätt eller fika.
Citera
2025-08-15, 19:31
Medlem
JerryCottons avatar
Ska bila mellan Östersund och Arvidsjaur d.v.s. väg E45. Något bra mattips utmed vägen?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in