Citat:
Ja, nog hade en rpu hade varit intressant som du säger.
Jag tror faktiskt att han inte ens begriper hur dumt det är - han verkar inte alls ha koll på vad som är lämpligt att säga eller göra i olika forum.
Lika korkat som att försöka krama poliser vid misstanke människorov och skriva hatbrev till ÅH under en pågående Fu och packa skaft.
Det sluga är stundom som bortblåst.
Har funderat på om det är just då han är under stark emotionell press/stress och reagerar med nån sorts omogen (naiv) dumhet, trots tillräckligt intellekt och manipulativ förmåga.
Jag tror faktiskt att han inte ens begriper hur dumt det är - han verkar inte alls ha koll på vad som är lämpligt att säga eller göra i olika forum.
Lika korkat som att försöka krama poliser vid misstanke människorov och skriva hatbrev till ÅH under en pågående Fu och packa skaft.
Det sluga är stundom som bortblåst.
Har funderat på om det är just då han är under stark emotionell press/stress och reagerar med nån sorts omogen (naiv) dumhet, trots tillräckligt intellekt och manipulativ förmåga.
Jaa. Det är dessutom "tur" att den sidan kommer fram!
Den sidan kom fram även i det som är mitt så att säga,
och det i sin tur ledde till att fler kunde förstå att något är jäkligt fel!
Något som behöver utredas, vad som felas så att säga.
Det i sig kan i förlängningen hjälpa till en fällande dom.
Tillsammans med annat.
Och jag vet jag skrev i början av min tid här att jag upplever honom som "arrogant".
Att han tror han är översmart och samtidigt inte fattar att andra är smartare än så...
Det är det du kallar naiv antar jag, vilket i så fall stämmer.
Och det blir ibland en hjälp till en slutlig Dom.
Eftersom deras "lögner" tillsammans med beteenden som de själva i stunden upplever som smarta
är egentligen inget annat än ytterst naiva, och arroganta, påhitt.
Som ibland berättar mer om sanningen än vad de själva fattar!
Tack o lov vid brottsutredningar...
Det "klickar" inte hela vägen så att säga.
Och det är ju så klart ett handikapp för dem.
Oförmögna att hindra men också oförmögna att förstå hur vi andra snabbt kan "läsa av".
Jag känner igen det. Det var så det var. Finns säkert en sorg i det från anhöriga också.
Samtidigt räddningen, så att säga.
Det går liksom inte att göra något åt. Det är som det är.
Jag kan så klart ha fel.