2021-07-22, 00:51
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Då blir det rysk roulette om vart de hamnar. Och om olika personer producerar mer spikar än andra.

Ja, det kan man nog likna det vid. Men risken för stor spridning av spikproteiner runt om om i kroppen borde minska med att immunförsvaret går igång per omgående. Det är vad vaccinet i bästa fall återkommer.
Citera
2021-07-22, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag tolkar inte det som apokalyptiskt. Nästan 15000 har dött i covid19, jag tycker det är mycket, du verkar tycka det är en piss i Mississippi. Släpp det nu.
En hel som inte överlevde ja. Precis som om vi varit uppe i himlaporten och vänt när man läser sådana här apokalyptiska inlägg som du kommer med.
Citera
2021-07-22, 01:10
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbosun
En hel som inte överlevde ja. Precis som om vi varit uppe i himlaporten och vänt när man läser sådana här apokalyptiska inlägg som du kommer med.

Det är din tolkning inte min. Glöm inte att närmare 80 000 legat inne för vård av covid19 på våra sjukhus, varav 1300 barn. Utan den sjukvården och rekommendationerna hade det nog varit annat ljud i skällan.
Citera
2021-07-22, 01:17
Medlem
Citat:
Det är din tolkning inte min. Glöm inte att närmare 80 000 legat inne för vård av covid19 på våra sjukhus, varav 1300 barn. Utan den sjukvården och rekommendationerna hade det nog varit annat ljud i skällan.
Så för att 80 000 legat inne för sjukvård så skall man slänga omkring sig med apokalyptiska ramsor som – en hel del som inte överlevde ja.
Citera
2021-07-22, 01:20
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor
Nytt från TT, ovaccinerade och otestade stängs av utan lön i New York...

New York City to require its health care workers to get vaccinated or submit to weekly tests.

https://www.cnn.com/2021/07/21/us/new-york-city-vaccine-healthcare-requirement/index.html
Citera
2021-07-22, 01:21
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Så för att 80 000 legat inne för sjukvård så skall man slänga omkring sig med apokalyptiska ramsor som – en hel del som inte överlevde ja.

Det är inte apokalyptiskt, det är sanningen. Men jag är snäll mot dig, ingen har dött i covid19, ingen har blivit sjuk heller eller legat på sjukhus. Kan du sova nu då?
Citera
2021-07-22, 01:28
Medlem
Citat:
Det är inte apokalyptiskt, det är sanningen. Men jag är snäll mot dig, ingen har dött i covid19, ingen har blivit sjuk heller eller legat på sjukhus. Kan du sova nu då?
Sanningen ser man ute i verkligheten med full fart på människor som är på väg till olika aktiviteter.
Det är så långt ifrån man komma med din apokalyptiska – en hel del som inte överlevde ja.
Citera
2021-07-22, 01:32
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Sanningen ser man ute i verkligheten med full fart på människor som är på väg till olika aktiviteter.
Det är så långt ifrån man komma med din apokalyptiska – en hel del som inte överlevde ja.

Du måste vara autistisk som tolkar det så. Jag är ute i verkligheten, tro det eller ej. Dessutom bär jag skydd där det finns okända människor, som i affären exempelvis. Jag kan säkert slarva nu då jag är vaccinerad men väljer att inte göra det, varför bli en av genombrottsinfektionerna om man kan undvika det?
Citera
2021-07-22, 01:45
Medlem
Citat:
Du måste vara autistisk som tolkar det så. Jag är ute i verkligheten, tro det eller ej. Dessutom bär jag skydd där det finns okända människor, som i affären exempelvis. Jag kan säkert slarva nu då jag är vaccinerad men väljer att inte göra det, varför bli en av genombrottsinfektionerna om man kan undvika det?
Du måste vara autistisk som kommer med apokalyptiska – en hel del som inte överlevde ja.
Det här när man jämför med verkligheten och kan konstatera att det är full fart med mänsklig aktivitet,
Citera
2021-07-22, 01:53
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Du måste vara autistisk som kommer med apokalyptiska – en hel del som inte överlevde ja.
Det här när man jämför med verkligheten och kan konstatera att det är full fart med mänsklig aktivitet,

Det finns många på jorden som ser Sverige som en surrealistisk plats. Att du har hängt upp dig på ett ord som du själv kommit på kan inte jag lastas för.
Citera
2021-07-22, 02:10
Medlem
Yays avatar
Fördelen med o vaccinera sig är att myggen vägrar bita tjohoo
Citera
2021-07-22, 02:11
Medlem
Citat:
Det finns många på jorden som ser Sverige som en surrealistisk plats. Att du har hängt upp dig på ett ord som du själv kommit på kan inte jag lastas för.
Ja nog kan man prata om surrealism när man jämför verkligheten där det är full aktivitet mot ditt apokalyptiska – en hel del som inte överlevde ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in