2021-07-20, 19:58
Medlem
Prisonchicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankelius
Finns det någon som lever på detta?
Om ni nolltaxerar och inte har nån annan inkomst. Hur ställer sig Skatteverket till detta?

Ni jobbar en vecka pengarna landar hos Bitsafe
Hur går ni vidare sen? Är kortuttag sen insättning på bankkonto i Svensk bank sättet ni använder er av?

Läste något om Wise? Är det enbart för att få ner transaktionskostnaden?

Vore dunderbra om några kan berätta om hur ni gör.

Väl mött,
Frankelius

Finns ju sida upp och sida ner i den här tråden med svar på dina frågor.
2021-07-20, 20:56
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Ishmael eller Usch, nåt sånt hette han.
En efterbliven getknullare som ville göra livet häftigare och skapade Mohammed, barnknullaren. Efter många år av kusingifte och inavel så skrev de koranen: den heliga toarullen.

Där ser man! Intressant
2021-07-21, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Där ser man! Intressant
Blir det nytt pb denna månad då hur är tempot ? Jag villar denna månad sen nästa då jävlar ska jag försöka nå himmelriket (€2k månad, ja jag noob att inte nått ditt än men jag är lat)
2021-07-21, 01:01
Bannlyst
finns det statistik på hur folket arbetar inom denna branchen?

tänkte typ kolumner i antalet bedrägerier. kåtanfall. aggressionsattacker. antal wasta:de timmar osv

får ni utlönsningar när ni "player" era "targets"?
2021-07-21, 03:01
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Blir det nytt pb denna månad då hur är tempot ? Jag villar denna månad sen nästa då jävlar ska jag försöka nå himmelriket (€2k månad, ja jag noob att inte nått ditt än men jag är lat)

Nådde 14 tusen förra veckan så det var ju gött. 6000+ mess, 180 tecken i snitt. Blir så 3 månader framåt nu också, jag skiter i om jag behöver offra hela livet
Kommer ingå i JH:s hall of fame
Senast redigerad av frekkinhead 2021-07-21 kl. 03:04.
2021-07-21, 03:02
Medlem
frekkinheads avatar
Någon mer än jag som får lätt ångest då man chattar med Incest-Patrik om pappa-dotterknull?
"Oh pappa vill så gärna att dottern ska rida pappas ådriga kuk och få satsen långt upp i fittan!"
Senast redigerad av frekkinhead 2021-07-21 kl. 03:12.
2021-07-21, 04:06
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Någon mer än jag som får lätt ångest då man chattar med Incest-Patrik om pappa-dotterknull?
"Oh pappa vill så gärna att dottern ska rida pappas ådriga kuk och få satsen långt upp i fittan!"
Varför ångest? Sånt är ju normalt. Du får bli lite erfaren så du kan bli mentalt starkare. Inte lätt för rookies annars.
2021-07-21, 05:36
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Varför ångest? Sånt är ju normalt. Du får bli lite erfaren så du kan bli mentalt starkare. Inte lätt för rookies annars.

Du kan snacka när du jobbat med detta i 4 år och tjänat över 750K på det, vännen
Senast redigerad av frekkinhead 2021-07-21 kl. 05:56.
2021-07-21, 14:00
Medlem
Citat:

Det slår över efter ett tag, man skiter i vilket i flera år men sen kan vissa saker krypa lite under huden på en. Som frekkin säger återkom när du kört detta på allvar länge.
2021-07-21, 14:28
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Hahahaha på tal om det, hade en som bara "ta en bild med handen på huvudet" och så hade player en sådan bild 😂😂😂😂😂
Den är ju riktigt fin den
2021-07-21, 15:21
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Du kan snacka när du jobbat med detta i 4 år och tjänat över 750K på det, vännen
Jobbat med detta sedan januari 2017. Jag är veteran, mig ger du respekt! Du ligger cirka 700k efter mig på dessa fyra år. Jobba hårdare, fokusera inte på det som skrivs och stärk din mentalitet så kan du kötta på fler mess raring, inte sant?
2021-07-21, 15:33
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Jobbat med detta sedan januari 2017. Jag är veteran, mig ger du respekt! Du ligger cirka 700k efter mig på dessa fyra år. Jobba hårdare, fokusera inte på det som skrivs och stärk din mentalitet så kan du kötta på fler mess raring, inte sant?

Intressant, då JH inte fanns januari 2017

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in