2021-07-20, 11:11
Medlem
Finns aktivitetsstöd om man är lite tappad kika på det
2021-07-20, 11:24
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Dela gärna om det Finns det jobb!
Nej.
2021-07-20, 11:34
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Mannen jag brukade lätt kötta 1976 varje vecka, senaste 2 har jag fan inte pallat, orkade inte ens kötta upp till 400 igår för varenda meddelande är någon jävel som suktar efter kram, smek, kyss, stirra in i varandras ögon, laga middag och allt som går i varenda. fucking. meddelande.

Herregud, nästan så att jag tycker synd om dom.
Jag hade också ett jävla novellskrivande inatt. Hade en gubbe som hade två mess efter varandra med max antal tecken. Hela jävla livshistorian skulle tas upp. Skulle inte förvåna mig om player testas om en vecka kring targets bakgrund.

Sen en massa griniga jävlar som direkt vill att man ska gå ut mitt i natten och ta en bild på "någonting svenskt" för att bevisa att man inte är en fiktiv profil. Det är fan tur att coachen på o4u är såpass skön som han är och inte gnäller hela tiden när man inte pallar svara på en miljard frågor och logga en massa irrelevant skit.
2021-07-20, 12:59
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Det är du som inte begriper att det är BITSAFE som är problemet, inte Wise. Wise har fortfarande inte IBAN för Vietnam. De har det för vissa andra asiatiska länder. Wise är fortfarande inte problemet i sammanhanget.

Jag har redan kontaktat dem. Jag väntar fortfarande på svar från dem.
Är det inte bättre att du bara skiter i att jobba med det här. Kanske är karma helt enkelt?
2021-07-20, 13:16
Medlem
Finns massa info här, 1000 sidor.. mestadels står det saker som CW, JH etc..
Finns där någon med koll som kan skriva pm till mig om vad det är för hemsidor?

Hade behövt en extra slant i fickan.. Vilket ställe är bäst enligt er? Tyckte jag läste något om att någon körde med script? Automatiska svar? O.o Iallafall, hade varit tacksam för info, typ vad man tjänar per meddelande och krav på antal bokstäver i meddelandena.. ^^
2021-07-20, 13:49
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luraren

Hade behövt en extra slant i fickan.. Vilket ställe är bäst enligt er? Tyckte jag läste något om att någon körde med script? Automatiska svar? O.o Iallafall, hade varit tacksam för info, typ vad man tjänar per meddelande och krav på antal bokstäver i meddelandena.. ^^
1. Ingen kommer palla.

2. Sök själv.

3. Du har 19 inlägg = går inte skriva pm till dig.

4. SÖK!!!!
2021-07-20, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luraren

Men läs några sidor, kolla namn på företagen, googla dom? Så svårt är det inte. Sök i tråden på "meddelande" så lär du väl rätt omgående få rätt på vad man tjänar. Eller hoppa framför tåget, det skulle jag föreslå.
2021-07-20, 14:38
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Nice, men är Islam sammankopplat på samma sätt med det? Typ vad gäller Abraham osv, var det inte hans son Isaac och Ishmael? Och Ishmael var starten på Islam?

Ishmael eller Usch, nåt sånt hette han.
En efterbliven getknullare som ville göra livet häftigare och skapade Mohammed, barnknullaren. Efter många år av kusingifte och inavel så skrev de koranen: den heliga toarullen.
2021-07-20, 15:52
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Vet inte varför jag fortsätter att försöka hjälpa dig, men snälla vad är det som du inte förstår?

"Wise har fortfarande inte IBAN för Vietnam" VAD menar du med detta? Det är helt ologiskt.

1. STARTA EN ÖVERFÖRING PÅ WISE.COM enligt den guiden jag skrev till dig.

2. BETALA TILL WISE IBAN BE79 9670 40** FRÅN SEPA TRANSFER PÅ BITSAFE

3. FÅ PENGARNA PÅ DITT BANKKONTO I VIETNAM

Vad förstår du inte?

Jag vill börja med att be om ursäkt. Jag var så extremt frustrerad förut att det tog tid att se exakt det du kunde se. Jag lyckades precis lösa problemet. Tack för ditt tålamod!
2021-07-20, 18:45
Medlem
Finns det någon som lever på detta?
Om ni nolltaxerar och inte har nån annan inkomst. Hur ställer sig Skatteverket till detta?

Ni jobbar en vecka pengarna landar hos Bitsafe
Hur går ni vidare sen? Är kortuttag sen insättning på bankkonto i Svensk bank sättet ni använder er av?

Läste något om Wise? Är det enbart för att få ner transaktionskostnaden?

Vore dunderbra om några kan berätta om hur ni gör.

Väl mött,
Frankelius
Senast redigerad av Frankelius 2021-07-20 kl. 18:49.
2021-07-20, 19:05
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankelius
Finns det någon som lever på detta?
Om ni nolltaxerar och inte har nån annan inkomst. Hur ställer sig Skatteverket till detta?

Ni jobbar en vecka pengarna landar hos Bitsafe
Hur går ni vidare sen? Är kortuttag sen insättning på bankkonto i Svensk bank sättet ni använder er av?

Läste något om Wise? Är det enbart för att få ner transaktionskostnaden?

Vore dunderbra om några kan berätta om hur ni gör.

Väl mött,
Frankelius
Alla gör olika. Varför så nyfiken?
2021-07-20, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Jag hade också ett jävla novellskrivande inatt. Hade en gubbe som hade två mess efter varandra med max antal tecken. Hela jävla livshistorian skulle tas upp. Skulle inte förvåna mig om player testas om en vecka kring targets bakgrund.

Sen en massa griniga jävlar som direkt vill att man ska gå ut mitt i natten och ta en bild på "någonting svenskt" för att bevisa att man inte är en fiktiv profil. Det är fan tur att coachen på o4u är såpass skön som han är och inte gnäller hela tiden när man inte pallar svara på en miljard frågor och logga en massa irrelevant skit.

Hahahaha på tal om det, hade en som bara "ta en bild med handen på huvudet" och så hade player en sådan bild 😂😂😂😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in