Citat:
Grundargument? Vad är det?
Korhonen och Storhök och Mårten är de vi har uppgifter ifrån i detta sammanhang.
Det är du som försöker minimera argumentet med ditt Korhonen-dribblande om att man inte kan använda henne.... vilket jag alltså inte alls gör då jag hänvisar till de övriga biobesökarna och chansen/risken att även dessa sett SE's runda bleka nuna.
Du strök ju Korhonen genom att hon sagt sig inte ha sett SE i SvD eller Rapport och ändå är hon den ända du dribblar med i dina senaste inlägg.
Stryk henne så har vi "hundra kvar + Storhök"!
Lägg ner trollandet tack!
Angående spekulationer så är det ju självklart det vilket jag tidigare också nämnt. Vi vet inte vem som sett, uppfattat eller minns, men risken finns.
Så, till huvudfrågan om SE's utspel i media så är den mot bakgrund av ovan risk totalt idiotisk och inte smart(som TP vill försöka lura i oss).
Korhonen och Storhök och Mårten är de vi har uppgifter ifrån i detta sammanhang.
Det är du som försöker minimera argumentet med ditt Korhonen-dribblande om att man inte kan använda henne.... vilket jag alltså inte alls gör då jag hänvisar till de övriga biobesökarna och chansen/risken att även dessa sett SE's runda bleka nuna.
Du strök ju Korhonen genom att hon sagt sig inte ha sett SE i SvD eller Rapport och ändå är hon den ända du dribblar med i dina senaste inlägg.
Stryk henne så har vi "hundra kvar + Storhök"!
Lägg ner trollandet tack!
Angående spekulationer så är det ju självklart det vilket jag tidigare också nämnt. Vi vet inte vem som sett, uppfattat eller minns, men risken finns.
Så, till huvudfrågan om SE's utspel i media så är den mot bakgrund av ovan risk totalt idiotisk och inte smart(som TP vill försöka lura i oss).
Den ursprungliga diskussionen handlade om SE som grandman. Där anförde du ett argument mot teorin där bl.a. Korhonen användes på ett sätt som var högst tvivelaktigt. Istället för att inse detta och ta tillbaks argumentet, krigar du för det och det är då istället jag som far med oriktigheter och håller på med ett Korhonen-dribblande när jag konsekvent påpekar oriktigheten i argumentet.
Nu när du äntligen gått med på att stryka Korhonen, har jag ingen anledning att påpeka detta mer och vi kan gå vidare.
Avslutningen i inlägget ovan om huruvida SE var smart är vi ju överens om. Förstår inte varför du drar den tre gånger om i denna sidodiskussion när jag lika många gånger sagt att det är min uppfattning också. Du kallar det för huvudfrågan. Men det är mellan oss en död fråga. Båda tycker att SEs framträdanden i media är ren idioti.