Citat:
Spikproteinerna kan vara värda att hålla koll på efter vaccinationen.
https://swebbtv.se/w/a698d5f9-fce2-40fb-8ed7-3c73a9436e2a?utm_medium=social&utm_campaign=video% 20share&fbclid=IwAR38Ft36M1taMHbp1NFKWt3SSRBSKuO6R n6LORXXxvKvDgkfFfETXfUTmB8
https://swebbtv.se/w/a698d5f9-fce2-40fb-8ed7-3c73a9436e2a?utm_medium=social&utm_campaign=video% 20share&fbclid=IwAR38Ft36M1taMHbp1NFKWt3SSRBSKuO6R n6LORXXxvKvDgkfFfETXfUTmB8
Ifall spike-proteinet är så här farligt, är det då ett argument mot vaccinerna?
Spike-proteinet finns ju även i viruset. Den rimliga slutsatsen borde inte vara att stoppa vaccinerna. En mer rimlig slutsats borde vara att det var fullständigt hål i huvudet att släppa in ett sådant virus med öppna armar.
Som det är nu, så har vi bara 2 alternativ:immunitet genom vaccination eller immunitet genom infektion. Några andra alternativ har vi icke. Lars Bern nämner hydroxiklorokin och ivermektin som alternativ. Det skulle ju vara fint ifall dessa alternativ hade funnits tillgängliga, men det gör dom inte. Det skulle vara fint ifall makthavarna kunde godkänna dessa läkemedel. Men jag kan inte förstå att man vill avbryta vaccineringen innan dessa läkemedel finns tillgängliga för patienterna, och man har kunnat se att läkemedlen klarar av att bekämpa epidemin. Att avbryta vaccineringen utan något alternativ tillgängligt skulle bara ge viruset fritt fram att sprida sitt spikeprotein bland folket. D-vitamin är gynnsamt, men D-vitamin i någorlunda höga doser är inte tillgängliga för patienterna utan ordination från läkare.
Lars Bern vill åtala dom personer står bakom vaccinationskampanjen. Jag tänker att den vettiga slutsatsen borde vara att åtala dom personer som står bakom virusets spridning. Dit hör: Wuhans virusinstitut, WHO och dom smittskyddsmyndigheter som släppte in viruset genom öppna dörrar.
Citat från Lars Bern:
Det är spikproteinerna som är den allvarliga patogenen i den här pandemin, inte Sars-Cov2-viruspartiklarna.Jag trodde att spikproteinerna följde med viruspartiklarna.