2021-07-19, 15:16
Medlem
Ouppfostradflickas avatar
Jag är knappast ensam om att tända på smisk (att få i mitt fall), och jag är förmodligen inte heller ensam om att ha ganska motstridiga känslor inför det. För det gör ju ont, och är pinsamt och förnedrande. Ändå vill jag inte vara utan det, utan känner rent av att det är något jag verkligen behöver för att må bra.

Jag är i en period där jag känner ett behov av att sätta ord på och hitta förklaringar till mina behov. Någon som kommit längre än mig i detta kanske har några tankar att dela med sig av? Varför vill man ha smisk? Eller för all del, varför vill man smiska någon? (Pratar inte om att daska lite på rumpan när man har sex samtidigt utan RIKTIGT smisk). Är det något "knäppt"/sjukligt i det eller är det en helt naturlig drift?

Egna erfarenheter, teorier, lästips, lösa tankar ja allt är välkommet!
Citera
2021-07-19, 15:27
Medlem
Som utdelare av smisk. Tänder inte på smisk under akten för fem öre utan för mig handlar det om att man antar ett perverst alterego som är sträng och vill smiska sin lilla flicka.

Har låtit en tjej ligga med rumpan bar i mitt knä och så utdelades det rejält med smisk, gav hårdare smisk ju högre hon yla.

Efteråt är det en ganska intim känsla för oss båda där hon är ynklig och vill vara nära och gosa.
Citera
2021-07-19, 15:28
Medlem
Ensundmans avatar
Eftersom barnagan inte varit tillåten här sedan två generationer tillbaka så blir man inte härdad under barndomen. Det leder till att man vill bli härdad som vuxen, i sängen.
Citera
2021-07-19, 15:33
Medlem
Speedballers avatar
Lavetter i ansiktet och stryptag då? Jag gillar att dela ut det.
Citera
2021-07-19, 15:39
Medlem
aaaah, härligt ämne...

I polen så finns det ett uttryck att om inte en kvinna får tillräckligt med stryk så ruttnar hennes lever... fick höra detta i morse efter att utdelat morgonens smisk på stjärten,,
Citera
2021-07-19, 15:40
Medlem
Är det bara smisk du vill ha eller gillar du även bli fastbundne? Dominans?

För mig vill jag bli dominerad för att förlora ”kontrollen”på ett kontrollerat sätt. Har kommit fram att jag gillar det pågrund av osäkerhet. Är jag buden kan jag inte göra fel och det ökar njutningen.
Citera
2021-07-19, 15:43
Medlem
Du fick inte tillräckligt med kramar av mamsen och papsen. Sedan har du möjligtvis blivit utnyttjad sexuellt av någon neger. Nu vill du bli hönsad likt det offer du anser i huvet du är.
Citera
2021-07-19, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Som utdelare av smisk. Tänder inte på smisk under akten för fem öre utan för mig handlar det om att man antar ett perverst alterego som är sträng och vill smiska sin lilla flicka.

Har låtit en tjej ligga med rumpan bar i mitt knä och så utdelades det rejält med smisk, gav hårdare smisk ju högre hon yla.

Efteråt är det en ganska intim känsla för oss båda där hon är ynklig och vill vara nära och gosa.

Tack för att du delar med dig av ditt perspektiv. Du har väldigt rätt i att det är väldigt intimt efteråt, man kommer varandra nära på ett fint sätt.
Citera
2021-07-19, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensundman
Eftersom barnagan inte varit tillåten här sedan två generationer tillbaka så blir man inte härdad under barndomen. Det leder till att man vill bli härdad som vuxen, i sängen.

Haha det låter ju bra på ett sätt, bättre att få det som vuxen när man själv väljer det.
Citera
2021-07-19, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedballer
Lavetter i ansiktet och stryptag då? Jag gillar att dela ut det.

Det vill jag helst slippa. Men det kanske faller under samma kategori så det kan nog passa in i tråden.
Citera
2021-07-19, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anon666
aaaah, härligt ämne...

I polen så finns det ett uttryck att om inte en kvinna får tillräckligt med stryk så ruttnar hennes lever... fick höra detta i morse efter att utdelat morgonens smisk på stjärten,,

Fantastiskt. Det innebär att min lever är i toppform.
Citera
2021-07-19, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Är det bara smisk du vill ha eller gillar du även bli fastbundne? Dominans?

För mig vill jag bli dominerad för att förlora ”kontrollen”på ett kontrollerat sätt. Har kommit fram att jag gillar det pågrund av osäkerhet. Är jag buden kan jag inte göra fel och det ökar njutningen.

Bunden vill jag inte bli, men dominerad absolut.
Osäkerhet kan säkert spela in, det är skönt att låta någon leda och själv bara följa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in