2021-07-19, 16:14
Medlem
Ouppfostradflickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Du fick inte tillräckligt med kramar av mamsen och papsen. Sedan har du möjligtvis blivit utnyttjad sexuellt av någon neger. Nu vill du bli hönsad likt det offer du anser i huvet du är.

Intressant och säkert delvis sant.
Citera
2021-07-19, 16:16
Moderator
Maviels avatar
Det finns säkert de som lider av självskadebeteende, men än vanligare är det antagligen att det bara är så du funkar. Jag tycker att så länge som du väljer att få det av någon som respekterar dig och dina gränser så har ingen något att säga om det. Vi är alla olika.
Citera
2021-07-19, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det finns säkert de som lider av självskadebeteende, men än vanligare är det antagligen att det bara är så du funkar. Jag tycker att så länge som du väljer att få det av någon som respekterar dig och dina gränser så har ingen något att säga om det. Vi är alla olika.

Jag har svårt för att finna mig att något "bara är så", haha. Jag vill ha logiska förklaringar. Men så funkar det ju inte alltid. Du kan mycket väl ha rätt.
Citera
2021-07-19, 16:39
Bannlyst
Tacka vet jag smisk. Det är väl en kink som mycket annat. Underkastelse.

Smisk är livets krydda.
Citera
2021-07-19, 16:40
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ouppfostradflicka
Jag har svårt för att finna mig att något "bara är så", haha. Jag vill ha logiska förklaringar. Men så funkar det ju inte alltid. Du kan mycket väl ha rätt.

Har oxå grubblat mycket men slutat upp med det och jobbar med acceptans istället.
Citera
2021-07-19, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ouppfostradflicka
Tack för att du delar med dig av ditt perspektiv. Du har väldigt rätt i att det är väldigt intimt efteråt, man kommer varandra nära på ett fint sätt.

Hur är ditt perspektiv är frågan?
Citera
2021-07-19, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Tacka vet jag smisk. Det är väl en kink som mycket annat. Underkastelse.

Smisk är livets krydda.

Ja livet har då aldrig varit så spännande som det är sedan jag började leva som jag gör nu. Helt klart en krydda, med mycket hetta.
Citera
2021-07-19, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Har oxå grubblat mycket men slutat upp med det och jobbar med acceptans istället.

Det låter klokt. Jag tänker att jag också ska hamna där men jag är inte färdig med grubblandet än.
Citera
2021-07-19, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Hur är ditt perspektiv är frågan?

Jag vet inte riktigt, vilket är delvis därför jag startade tråden. Jag tänker mycket på detta just nu.

Jag hamnar lätt i att tänka att man ska hitta förklaringar i barndomstrauman, men jag vet inte om det faktiskt ÄR så eller om det bara är en populär förklaringsmodell.
Citera
2021-07-19, 16:54
Medlem
TackAPrioris avatar
Du är en hona med lusten att känna en hane som har kapaciteten att dominera dig. Detta är den underliggande drivkraften, som måhända förstärks av andra Freudianska snedsteg i barndomen. Känner ingen tjej som inte blir våt av någon som är maskulin och dominant.

I grund och botten vill du ha en man som dina äggstockar känner är funktionell (ergo har styrkan att dominera dig). Det må vara undermedvetet, men även underlivet håller med
Citera
2021-07-19, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TackAPriori
Du är en hona med lusten att känna en hane som har kapaciteten att dominera dig. Detta är den underliggande drivkraften, som måhända förstärks av andra Freudianska snedsteg i barndomen. Känner ingen tjej som inte blir våt av någon som är maskulin och dominant.

I grund och botten vill du ha en man som dina äggstockar känner är funktionell (ergo har styrkan att dominera dig). Det må vara undermedvetet, men även underlivet håller med

Du tänker att det är någon slags biologisk drift som alla kvinnor har om än i olika utsträckning? Ja kanske... Intressant oavsett.
Citera
2021-07-19, 17:02
Medlem
link71s avatar
Jag kan gilla lite smisk med ibland.
Lite kinky måste de ju vara, men slår aldrig hårt men de ska ju kännas lite iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in