2021-07-12, 08:34
Medlem
saurkrauts avatar
Ligg nummer 64 för året, åttonde på åtta dagar, med en något bisarr kink.

En 26-årig student från en app. Söt, smal och relativt kort, med halvlångt hår. Hennes vackra ögon är det jag mest fastnar för. Hon är sen till vår träff på kvällen och jag är något skeptisk till en början, då hon verkar en smula omogen. Burdus och något rastlös i sin karaktär. Hon påstår sig vara stor i glaset och säger självsäkert att hon kan dricka hur mycket som helst, innan vi snabbt tar i oss ett par glas vin. Väl på vår följande promenad motbevisar hon snart sitt eget påstående, då hon är påtagligt påverkad av vinet i kontrast till mitt nyktra jag, något som visar sig i hur hon blir mer närgången och börjar klänga på mig under promenadens gång. Hon insinuerar snart i sitt berusade tillstånd att hon mer eller mindre snabbt vill hem till mig och få det överstökat, med det underförstådda budskapet att jag minsann inte behöver låtsas spela snäll med henne.

Okej.

Snart är vi uppe i min lägenhet. Det går undan, och snart har jag fått av henne hennes byxor och trosor så att bara toppen förblir på. En ganska härlig kropp, ändå. Hon vill dominera, inte bli dominerad, och insisterar på att försöka leda interaktionen. Dessvärre är hon inte så dominant som hon inbillar sig vara (vem ber om lov om att få vara dominant?), och det är med min vanliga lust jag begraver mitt ansikte mellan hennes ben och öppnar en oral front mot hennes våta underliv. Lite missionären senare och hon vill återigen stryka sin fitta mot mig, hårt och intensivt så att hennes fittsaft täcker hela mitt ansikte, då hon kåtar upp sig av att till synes dominera mig trots att det givetvis är jag som styr alltihop. Jag pullar henne även hårt så hon stönar högt. När jag letar mig tillbaka till hennes fitta med tungan passar jag även på att tungknulla hennes tvåa, som är av vackert slag, mycket till hennes njutning. I något slags försök att framstå som dominant växlar hon mellan att säga hur skönt det känns och hur det inte känns skönt alls. Jag är oimponerad.

Plötsligt börjar hon leta efter sin mobil. Vänta, jag måste prata med någon, det är viktigt. Först är jag något konfunderad, men läser snart in att det måste vara något hon tänder på. Hon ringer och inleder ett samtal med vad som tycks vara hennes ex. Jag saknar dig, säger hon gång på gång, det finns ingen annan jag vill vara med. Hon upprepar sig flera gånger, och har snart gråten i halsen när hon vädjar om sitt ex förlåtelse. Snälla. Samtidigt fortsätter jag intensivt mitt anfall på hennes etta och tvåa, medans hon försöker hålla tillbaka stönen över telefonen. Jag knullar henne med fingrarna både vaginalt och analt mellan det att jag slickar henne, och givetvis gör jag avsiktligt så att det ska låta så mycket som möjligt, utan att säga ett ord. Minst ett par gånger verkar det som exet över telefonen undrar vad fan hon håller på med (jag kan vagt höra det diskanta ljudet av en ung mans röst från hennes telefon), frågor hon avfärdar med att hon är med en vän. Då hennes tvåa är ganska välbearbetad vid det här laget, vällubricerad och penetrerad med flertalet fingrar, passar jag snart på att låta min soldat slinka in även där. Det blir en kort visit för soldaten i tvåan, så jag fortsätter istället med det orala arbetet.

Snart avslutar hon samtalet och ber så mycket om ursäkt. Förlåt. Tack vare dig kunde jag ringa honom. Kort och gott skickar jag snart ut henne ur min lägenhet efter att ha tydligt sagt till henne att hon beter sig som ett barn. Förlåt.

Citat:
Ursprungligen postat av Prettylittlehead
Man kissar inte på sig för att man blir intensivt pullad. Eller var det kanske så att ni gick igång på wet och du egentligen menade att skriva "...jag pullar henne och det rinner kiss..."? Annars får du gärna utveckla.

Vid kvinnlig ejakulation rinner kiss ut. Många ideologiskt motiverande (t ex RFSU) vill påstå att denna vätska inte är kiss, men det doftar och smakar som kiss och är med största sannolikhet kiss (även om det givetvis även kan innehålla annat än kiss).

Testa smaka på ejakulat och kiss från samma individ vid samma tillfälle och detta blir uppenbart.
Senast redigerad av saurkraut 2021-07-12 kl. 08:41.
Citera
2021-07-12, 10:46
Medlem
cleovarnamnets avatar
Tillägg: läste igenom mitt inlägg igen och kanske framstod det som jag skröt när jag skrev om alla komplimanger han gav mig? Jag ser det mer som att män kan tända på så mycket mer än vad vi kvinnor tror, att man faktiskt kan se alldaglig ut, och dessutom vara överviktig, och att män ändå kan bli otroligt tända av en och vara mer eller mindre hårda i timmar i sträck är en uppmuntrande tanke fler kvinnor borde minnas.
Citera
2021-07-12, 12:44
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Tillägg: läste igenom mitt inlägg igen och kanske framstod det som jag skröt när jag skrev om alla komplimanger han gav mig? Jag ser det mer som att män kan tända på så mycket mer än vad vi kvinnor tror, att man faktiskt kan se alldaglig ut, och dessutom vara överviktig, och att män ändå kan bli otroligt tända av en och vara mer eller mindre hårda i timmar i sträck är en uppmuntrande tanke fler kvinnor borde minnas.

Tycker det var vackert beskrivet av dig.
Du verkar vara en fin och jordnära kvinna.
Citera
2021-07-13, 00:22
Medlem
Åkte på en Tinderdejt igår. Vi åkte och badade vid en sjö. Väl där mitt bland barnfamiljer och kompisgäng började min dejt att ta mig på magen. Det var fullt med folk på badstranden. Vi badade och solade till klockan 17. Sedan tog vi en taxi till henne. Där bjöd hon på middag och vi skulle vila i hennes säng före matchen. Jag kysste henne och smekte hennes kropp. Jag kysste hela hennes kropp. Sedan stoppade jag in min kuk i henne bakifrån i fittan. Skönt. Kom nästan. Så jag var tvungen att sluta. Då bytte vi ställning så hon red mig. Jag kommer inte lika lätt då, men det är väldigt skönt. Sedan tar jag henne missionären. Det är också väldigt gott. Till sist drar jag tillbaka henne så hon står på alla fyra och knullar henne hårt bakifrån så jag kommer. Jag frågade om hon kom och hon skrattade och sa att hon kom fyra gånger. Jag kom en gång. Vi missar de 17 första minutrarna av EM-finalen och det står redan 0-1 till England. Italien vinner till slut på straffar. Efter matchen klockan halv två blir det knulla igen. Först missionären. Det är väldigt skönt. Sedan vill hon rida mig. Det är skönt men skönast för henne då det går för henne. Jag ställer henne på alla fyra och skjuter en sats i henne. Sedan somnar vi. Dagen efter har vi sex igen. Först missionären. Sedan vill hon knulla doggystyle. Hon frågar om jag vill knulla henne i rumpan mitt i akten för att hon aldrig har gjort det förut. Bara tanken på analsex i kombination med att jag är djupt inne i henne får mig att explodera och komma hårt. Det blir inget sex i rumpan. Sexet i fittan var riktigt bra och gott nog. Jag tycker analsex är porrigt mentalt och när en tjej ber om att bli tagen i röven. Det är väldigt tändande.
Citera
2021-07-15, 15:46
Medlem
saurkrauts avatar
Ligg nummer 65 för året. 24-årig student från app. Snygg med långt hår och en härlig kombination av relativt smal midja med fina bröst och stor rumpa.

Vi ska träffas på kvällen. Hon är 20-30 minuter sen, så det får bli hon som bjuder mig på ett glas vitt. Med vinet snart nedhugget så bär vi av på promenad, och vi pratar om hennes studier och hur hon flyttat runt mycket under sin uppväxt, innan vi styr in till min lägenhet. Inga frågor. Väl i min lägenhet blir det musik, dans och givetvis passionerat sex. Sexet inleds med intensivt doggy på min soffa, varefter vi fortsätter med ytterligare doggy och missionären i min säng. Jag trycker ner min soldat i munnen på henne som hon villigt suger. Jag pullar henne också flertalet gånger, till vilket hon stönar högt. Jag får även nöjet att tungknulla och fingra hennes tvåa, fast hon låter dessvärre inte soldaten göra någon anal entré. Höjdpunkten är trots detta att se hennes bearbetade rosa lilla hål framför mig röra sig av hennes jobbande ringmuskel.

Då hon inte vill att en icke-pojkvän ska komma henne i munnen eller ansiktet så stimulerar jag mig själv till klimax samtidigt som jag kysser henne och fortsätter fingra hennes tvåa.

När vi ger oss av från min lägenhet drar hon en lång utläggning om att hon minsann inte alls är någon som ligger med killar på första träffen. Visst visst.

Nio ligg i juli än så länge.
Citera
2021-07-16, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Ligg nummer 65 för året. 24-årig student från app. Snygg med långt hår och en härlig kombination av relativt smal midja med fina bröst och stor rumpa.

Vi ska träffas på kvällen. Hon är 20-30 minuter sen, så det får bli hon som bjuder mig på ett glas vitt. Med vinet snart nedhugget så bär vi av på promenad, och vi pratar om hennes studier och hur hon flyttat runt mycket under sin uppväxt, innan vi styr in till min lägenhet. Inga frågor. Väl i min lägenhet blir det musik, dans och givetvis passionerat sex. Sexet inleds med intensivt doggy på min soffa, varefter vi fortsätter med ytterligare doggy och missionären i min säng. Jag trycker ner min soldat i munnen på henne som hon villigt suger. Jag pullar henne också flertalet gånger, till vilket hon stönar högt. Jag får även nöjet att tungknulla och fingra hennes tvåa, fast hon låter dessvärre inte soldaten göra någon anal entré. Höjdpunkten är trots detta att se hennes bearbetade rosa lilla hål framför mig röra sig av hennes jobbande ringmuskel.

Då hon inte vill att en icke-pojkvän ska komma henne i munnen eller ansiktet så stimulerar jag mig själv till klimax samtidigt som jag kysser henne och fortsätter fingra hennes tvåa.

När vi ger oss av från min lägenhet drar hon en lång utläggning om att hon minsann inte alls är någon som ligger med killar på första träffen. Visst visst.

Nio ligg i juli än så länge.

Alla dina inlägg påminner om dåliga noveller ur en gammal fibban. Tror du att någon ens för ett ögonblick tror på dina noveller?
Citera
2021-07-18, 16:10
Medlem
saurkrauts avatar
Ligg 66 för året och 10:e för juli månad, en 22-åring från app som jobbar på hotell. Ganska söt och smal, med en helt okej kropp i sin helhet, men annars inget märkvärdigt. Trevlig men lite skygg av sig.

Vi träffas på eftermiddagen för en promenad. Jag leder samtalet och hon är relativt fåordig och svårläst. Snart bär det av hem till mig. Som jag anat är hon inte alls typen för spontanligg, och jag är väl medveten om att det kommer bli en uppförsbacke. Man måste ju försöka. Väl hos mig är hon tydlig med att hon inte vill ligga, och välkomnar inte ens kroppsberöring. Det ser mörkt ut.

Jag får gå på offensiven. Det blir alldeles för verbalt egentligen, då man helst ska förföra med beröring och kroppspråk, men det får bära eller brista. Om hon är intresserad av mig kan vi väl lika gärna ligga.

Några om och men senare är vi i min säng, fortfarande med kläder på. Hon sitter ovanpå mig och jag kan känna hur min soldat, nu något hård, samtalar med hennes fitta genom de tunna lagren tyg mellan oss. Snart lägger jag henne ner, drar upp hennes topp och BH och börjar suga på hennes halvsmå men fylliga bröst. Hon kåtas upp av det här, övertygar jag mig själv. Jag rör mig neråt och börjar kyssa hennes mage. Okej okej. Vi gör rummet lite mörkare och hon klär äntligen av sig naken, efter vad som känns som en evighet. I mörkret ser jag hennes fina rumpa som jag genast börjar kyssa som en otyglad fransman.

I vad som blir ett intimt och något försiktigt vaniljligg, tänk ett tonårspar som har sex för första gången, börjar jag med att ge henne oralsex medans hon ligger ner. Snart fortsätter jag med oralt bakifrån, innan jag låter soldaten gå in i henne. Det gör ont, så vi växlar till missionären och fortsätter försiktigt. Efter en stund lutar jag mig tillbaka och hon får suga av soldaten, tappert men utan vidare finess. Två av fem solar. Efter lite ytterligare missionären och ridande, intimt, börjar jag jobba på henne oralt i doggy återigen. Mer och mer börjar jag bearbeta hennes tvåa, som visar sig vara mjuk och lättarbetad. Jag håller henne i handen samtidigt som min tunga penetrerar hennes anus. Romantiskt. Jag lyckas spärra upp hennes hål och få in ett par fingrar, men när enbart en tredjedel av soldaten gått in ryggar hon tillbaka. Suck.

Efter ytterligare lite intimt ridande då jag passar på att fingra hennes tvåa samtidigt som vi kysser varandra är vi snart färdiga. Vi städar upp och lämnar min lägenhet.

Senare på kvällen träffar jag en 25-åring från en app för en promenad, men då hon inte är min typ väljer jag att inte ta upp henne i min lägenhet. Kvällen innan hade jag också avstått från att ta hem en 20-årig tjej som uppenbart varit intresserad av mig. Kort och gott har jag nog blivit bättre på att avstå från tjejer som inte når upp till min standard. Kvalitetskontroll.
Citera
2021-07-18, 16:15
Medlem
Citat:
Ligg 66 för året och 10:e för juli månad, en 22-åring från app som jobbar på hotell. Ganska söt och smal, med en helt okej kropp i sin helhet, men annars inget märkvärdigt. Trevlig men lite skygg av sig.

Vi träffas på eftermiddagen för en promenad. Jag leder samtalet och hon är relativt fåordig och svårläst. Snart bär det av hem till mig. Som jag anat är hon inte alls typen för spontanligg, och jag är väl medveten om att det kommer bli en uppförsbacke. Man måste ju försöka. Väl hos mig är hon tydlig med att hon inte vill ligga, och välkomnar inte ens kroppsberöring. Det ser mörkt ut.

Jag får gå på offensiven. Det blir alldeles för verbalt egentligen, då man helst ska förföra med beröring och kroppspråk, men det får bära eller brista. Om hon är intresserad av mig kan vi väl lika gärna ligga.

Några om och men senare är vi i min säng, fortfarande med kläder på. Hon sitter ovanpå mig och jag kan känna hur min soldat, nu något hård, samtalar med hennes fitta genom de tunna lagren tyg mellan oss. Snart lägger jag henne ner, drar upp hennes topp och BH och börjar suga på hennes halvsmå men fylliga bröst. Hon kåtas upp av det här, övertygar jag mig själv. Jag rör mig neråt och börjar kyssa hennes mage. Okej okej. Vi gör rummet lite mörkare och hon klär äntligen av sig naken, efter vad som känns som en evighet. I mörkret ser jag hennes fina rumpa som jag genast börjar kyssa som en otyglad fransman.

I vad som blir ett intimt och något försiktigt vaniljligg, tänk ett tonårspar som har sex för första gången, börjar jag med att ge henne oralsex medans hon ligger ner. Snart fortsätter jag med oralt bakifrån, innan jag låter soldaten gå in i henne. Det gör ont, så vi växlar till missionären och fortsätter försiktigt. Efter en stund lutar jag mig tillbaka och hon får suga av soldaten, tappert men utan vidare finess. Två av fem solar. Efter lite ytterligare missionären och ridande, intimt, börjar jag jobba på henne oralt i doggy återigen. Mer och mer börjar jag bearbeta hennes tvåa, som visar sig vara mjuk och lättarbetad. Jag håller henne i handen samtidigt som min tunga penetrerar hennes anus. Romantiskt. Jag lyckas spärra upp hennes hål och få in ett par fingrar, men när enbart en tredjedel av soldaten gått in ryggar hon tillbaka. Suck.

Efter ytterligare lite intimt ridande då jag passar på att fingra hennes tvåa samtidigt som vi kysser varandra är vi snart färdiga. Vi städar upp och lämnar min lägenhet.

Senare på kvällen träffar jag en 25-åring från en app för en promenad, men då hon inte är min typ väljer jag att inte ta upp henne i min lägenhet. Kvällen innan hade jag också avstått från att ta hem en 20-årig tjej som uppenbart varit intresserad av mig. Kort och gott har jag nog blivit bättre på att avstå från tjejer som inte når upp till min standard. Kvalitetskontroll.

Haha så jäkla bullshit
Citera
2021-07-18, 16:18
Medlem
saurkrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyninja
Haha så jäkla bullshit

Jealousy is a weak man's disease.
Citera
2021-07-18, 16:27
Medlem
Citat:
Jealousy is a weak man's disease.

Okej vi låtsas att du har en sann historia. Då är du jävligt creepy bara... tvinga till sig sex. Äcklig snubbe
Citera
2021-07-18, 16:44
Medlem
Roidberts avatar
Citat:

Använder du aldrig glidmedel vid analsex? Tycker själv att det känns obekvämt för kuken att knulla röv utan glid och det börjar lätt skava, även när tvåan är avslappnad.
Citera
2021-07-18, 16:49
Medlem
saurkrauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Använder du aldrig glidmedel vid analsex? Tycker själv att det känns obekvämt för kuken att knulla röv utan glid och det börjar lätt skava, även när tvåan är avslappnad.

Inte använt glidmedel på flera år. Jag avstår helt enkelt om det är för tajt utan, som under sista ligget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in