2021-07-09, 08:55
Medlem
saurkrauts avatar
Fyra nya dagar, fyra nya ligg.

59:e för året. 25-årig student från app. Relativt smal med långt hår. Småsöt men inget speciellt. Trevlig men lite omogen. Ett par drinkar, hem till mig, pang. Efter vaniljknull och analt visar det sig att hon druckit för mycket och jag tvingas kasta ut henne när hon insisterar på att sova över. Hon smsar mig efteråt och ber om ursäkt för att hon drack för mycket.

60:e för året. 24-årigt gaturagg som jobbar på kontor. Söt med långt hår, ganska lång. Härlig kropp med fylliga men fasta bröst. Jordnära men med något mystiskt över sig, cool på något sätt. Uppraggad på stan en eftermiddag när hon är ute och handlar, varefter kort promenad och rakt in på hotellrummet. Vi klär av oss men hon vill absolut inte bli slickad, men jag övertygar henne och går sedan lös oralt på både ett och två. Blir intensivt knull och jag pullar henne så det rinner ner kiss i hotellsängen. Vi byter kontaktuppgifter och hon verkar vilja träffas igen.

61:a för året. 18-årig eskort uppraggad på stan. Vacker, smal, sexigt klädd med låg urringning som framhäver hennes fylliga bröst. Mycket öppensinnad. Ena föräldern från Sydeuropa. Vad som till början ska vara en kort promenad efter att jag raggat upp henne tar oss in på hotellet för ett snabbt knull. Jag leker lite med hennes tvåa, oralt och med ett finger, men hon vill inte släppa in mig med soldaten. Trots att hon är eskort är hennes avsugning bara två-av-fem solars. Suck. Välsignar henne i ansiktet innan vi tar farväl, utan att ta hennes kontaktuppgifter.

62:a för året. 24-årig från app, jobbar i någon butik. Söt och mycket smal, med långt hår. Vi tar en promenad på kvällen och hon är bevisligen nervös, men lite konversation och kroppsberöring senare och vi finner oss i min lägenhet. Det går enkelt till att få av henne kläderna och inleda ett samlag, då det visar sig att hon är oskuld. Efter mycket oralt tar hennes oskuld och det blir ett sämre vaniljligg, som även inkluderar ett ett-av-fem solars blåsjobb. Omtänksamt lägger jag en vit sats över halva hennes ansikte innan vi skiljs åt.

Det här med att använda hotellrum för att förbättra ligglogistiken är riktigt effektivt. Visst, det kostar lite men är absolut värt det, i jämförelse med att ha två lägenheter t ex.

Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Om man bortser från att spekulera i hur vanligt det är i verkligheten att kvinnor som i din novell låter en främmande man slicka dem i rumpan på ett hotellrum tjugo minuter efter man träffats svettig på stan, så kan jag berätta för dig att det tar tre och ett halvt år på universitetet att bli förskollärare. Det är alltså mycket svårt att arbeta som det och vara 21 år. Tips för kommande fantasier mest.

Förekommande =/= vanligt. Du inbillar dig dessutom att alla som jobbar på förskola är utbildade förskolelärare förstår jag?

Vad får vi härnäst? Att man enbart kan ligga med någon man är i ett förhållande med?
Senast redigerad av saurkraut 2021-07-09 kl. 09:00.
Citera
2021-07-09, 13:31
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Du inbillar dig dessutom att alla som jobbar på förskola är utbildade förskolelärare förstår jag?

Det var ju dock så att du skrev att personen var just en "21-årig förskollärare". Men, eftersom varken hon eller någon annan av dina novellkaraktärer existerar i verkligheten så blir det lätt fel.

Det är verkligen makalöst patetiskt att du som typ 30-årig oskuld ägnar all din vakna tid att skriva dessa maniskt uttjatade och tröttsamma berättelser om hur ditt fantasi-alter-ego är en framgångsrik player.

Ta tag i dina problem istället, det är ett ärligt gott råd.
Citera
2021-07-10, 03:35
Medlem
Tog med mig en av mina dejter på kryss till Åbo med Siljaline. Nu jävlar ska det knullas. A-premiumhytt med stor dubbelsäng. En stor jättekåt tjej med stor rumpa och stora tuttar. Efter att gått på båten med alla invandrare och tatuerade familjer så var vi äntligen ensamma på premiumavdelningen med en extra glasdörr som separerade mot resten av fartyget. Jag klädde av mig naken. Fingrade fittan plaskvåt. Hon blir så kåt av mig säger hon. Hon blir kåt på tre sekunder. Hon rider helst först och då suger jag de stora tuttarna. Jag kan knulla länge. Sedan är det min tur att komma. Jag ställer henne på alla fyra och ser kuken åka in i fittan och tittar samtidigt på stjärthålet. Bakifrån skjuter jag hårt och hon skriker högt. Pinsamt men ändå bra.Jag skjuter mycket sperma i henne och hoppas att hon inte blir gravid. Nu vilar jag lite. Är tömd. Fingrar fittan som är plaskvåt. Smaker klitoris och sedan 3 fingrar i bamsefittan. Blir hård igen. Nu ska jag helt plötsligt knulla missionären. In. Knulla hårt. Sedan dra ut kuken och småjucka in och ut i fittmynningen. Ut helt och in i fittmynningen in och ut så. Skönt som fan. Hon gillar det mycket. Knullar senare hårt missionären och hon skriker och kommer. Jag vill också komma igen och då är det upp och hoppa för henne och ställa sig på alla fyra som gäller. Jag gillar stor stjärt upp i luften. Sedan in med kuken och pumpa henne full med sperma. Det höll på såhär hela kryssningen. Med lite pause för taxfree, sola och äta entrecote.
Citera
2021-07-10, 17:03
Medlem
Onan-erarens avatar
Tryckte på min ena kk i hennes soffa. Skulle hjälpa en polare att bära möbler p,ga flytt å jag frågar om jag ska ta med mig nån, visst svarar han så jag ringer min kk som gärna hjälper till.
Jag drar dit å vi knullar i soffan, missionären, kåt som en jävla hingst är jag. Soffan är lite nedsutten å sliten så den låter lite då jag juckar frenetiskt i henne. Jag älskar att knulla hinner jag och tänka innan det går för mig i henne, hon kör naglarna i min rygg samtidigt.

Sen drar vi till polaren som varit å hyrt flyttkärra så bara att sätta igång med flyttandet.
Citera
2021-07-11, 03:40
Medlem
[quote=saurkraut|76508672]Fyra nya dagar, fyra nya ligg.

59:e för året. 25-årig student från app. Relativt smal med långt hår. Småsöt men inget speciellt. Trevlig men lite omogen. Ett par drinkar, hem till mig, pang. Efter vaniljknull och analt visar det sig att hon druckit för mycket och jag tvingas kasta ut henne när hon insisterar på att sova över. Hon smsar mig efteråt och ber om ursäkt för att hon drack för mycket.

60:e för året. 24-årigt gaturagg som jobbar på kontor. Söt med långt hår, ganska lång. Härlig kropp med fylliga men fasta bröst. Jordnära men med något mystiskt över sig, cool på något sätt. Uppraggad på stan en eftermiddag när hon är ute och handlar, varefter kort promenad och rakt in på hotellrummet. Vi klär av oss men hon vill absolut inte bli slickad, men jag övertygar henne och går sedan lös oralt på både ett och två. Blir intensivt knull och jag pullar henne så det rinner ner kiss i hotellsängen. Vi byter kontaktuppgifter och hon verkar vilja träffas igen.

61:a för året. 18-årig eskort uppraggad på stan. Vacker, smal, sexigt klädd med låg urringning som framhäver hennes fylliga bröst. Mycket öppensinnad. Ena föräldern från Sydeuropa. Vad som till början ska vara en kort promenad efter att jag raggat upp henne tar oss in på hotellet för ett snabbt knull. Jag leker lite med hennes tvåa, oralt och med ett finger, men hon vill inte släppa in mig med soldaten. Trots att hon är eskort är hennes avsugning bara två-av-fem solars. Suck. Välsignar henne i ansiktet innan vi tar farväl, utan att ta hennes kontaktuppgifter.

62:a för året. 24-årig från app, jobbar i någon butik. Söt och mycket smal, med långt hår. Vi tar en promenad på kvällen och hon är bevisligen nervös, men lite konversation och kroppsberöring senare och vi finner oss i min lägenhet. Det går enkelt till att få av henne kläderna och inleda ett samlag, då det visar sig att hon är oskuld. Efter mycket oralt tar hennes oskuld och det blir ett sämre vaniljligg, som även inkluderar ett ett-av-fem solars blåsjobb. Omtänksamt lägger jag en vit sats över halva hennes ansikte innan vi skiljs åt.

Det här med att använda hotellrum för att förbättra ligglogistiken är riktigt effektivt. Visst, det kostar lite men är absolut värt det, i jämförelse med att ha två lägenheter t ex.

Dina inlägg börjar bli riktigt pinsamma.

Varenda ett är som en dålig novell i en gammal fibban.
Citera
2021-07-11, 10:02
Medlem
saurkrauts avatar
Tjej 63 för året och sjunde ligget på en vecka. En 23-åring som jobbar på kontor för något IT-företag.

Hade raggat upp henne i närheten av min lägenhet ett par veckor tidigare. Söt och av det längre slaget, ganska smal med halvlångt ljust hår. Hade sett henne stå och vänta utanför en butik och tagit hennes nummer efter en kort konversation.

Vi träffas under eftermiddagen och det blir det gamla vanliga. Promenad, hem till mig, drink och efter att hon till en början tvekat blir det till ett godkänt vaniljknull, främst bestående av doggy. Ett enkelt och ganska kortvarigt ligg.

Försöker ragga lite på stan efter vi tagit farväl men det leder inte till så mycket. Då jag är ganska kräsen nu för tiden är det inte helt lätt att hitta tjejerna som passar min smak.
Citera
2021-07-11, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Dina inlägg börjar bli riktigt pinsamma.

Varenda ett är som en dålig novell i en gammal fibban.

Denna person verkar vara mer noga att dokumentera sina äventyr än att betala sina räkningar, om man ser till postningshistoriken.

Det är viktigt att dokumentera sina fantasier medan man kommer ihåg dem!
Citera
2021-07-11, 20:50
Medlem
Prettylittleheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
Blir intensivt knull och jag pullar henne så det rinner ner kiss i hotellsängen.

Man kissar inte på sig för att man blir intensivt pullad. Eller var det kanske så att ni gick igång på wet och du egentligen menade att skriva "...jag pullar henne och det rinner kiss..."? Annars får du gärna utveckla.

För att inte vara off-topic då:
Jag möter honom i trappuppgången. Eftersom jag inte var ensam hemma, hade vi bestämt att det fick bli en snabb avsugning i hyreshusets gemensamma källare. Vi går ner och han knuffar upp mig mot väggen, spottar mig i ansiktet och ger mig en hård örfil. Han vet vad jag tycker om.

Jag håller mitt ord, går ner på knä, öppnar hans byxor. Känner att han redan är hård. Jag tar honom i min mun, suger och slickar. Jag blir så våt. Han tar ett fast grepp om mitt bakhuvud och pressar sig ner i min hals. Jag kämpar, liksom varje gång han gör så, för det är inte lätt.

"De andra skulle se dig nu", säger han och rycker upp mig, vänder mig om och trycker in den hårt i min röv, samtidigt som jag smeker mig själv. Det känns underbart och jag har svårt att hålla tyst. Jag vet att om jag är lydig och duktig kommer jag att belönas med det jag vill ha. Han växlar mellan fitta och röv. Någonstans här går det för mig.

Ner på knä och suga igen ( Ja, sån är jag ). Kan höra och känna att det är nära för honom och han tar tag om mitt hår, drar sig ur min mun och sprutar i mitt ansikte. De sista runkar han ur och droppar ner på min utsträckta tunga.

Vi lämnar källaren. Han tar bilen och kör, jag går hem.
Citera
2021-07-11, 21:14
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Var ute och kollade till min 4 miljoners sommarstuga på Ingarö igår. På väg därifrån blev jag påbackad av en tjej som sa att hon jobbade som arkeolog. Söt tjej med kort hår.
Hennes bil klarade sig helt utan skador min fick enbart skrapad lack. Hon ville börja byta uppgifter men jag sa skit i det vi tar en promenad istället.
Började gå tillbaka mot stugan, bjöd henne på lite vin från en petflaska jag alltid bär mig. Väl inne i stugan sa hon att hon var hungrig jag svarade här har du, och tryckte in kuken i munnen. Sen knullade jag henne hårt både framifrån och bakifrån tills jag kom. Direkt efter bad jag henne gå. 34e ligget denna månaden känns bra men öm kuk.
Lol! Tack!

Vill inte skriva några detaljer men det mest minnesvärda är att jag mitt i tröttnade på att alltid försöka gömma mig och slängde av mig täcket och exponerade mig i all blek fethet. Och ja, det var ljust ute och därmed naturligtvis även inne. Det kändes nice att han ändå verkade tända på mig och tom väste att jag var så sexig. Jag kom naturligtvis inte men jag är glad att mannen gjorde det flera gånger. Efteråt ville jag bara bli omhållen men då var han tvungen att åka hem till sina barn (jag visste redan innan att han måste vara hemma en viss tid, ensamstående farsa, så jag kände mig inte dissad, men det slog mig hur betydelsefullt jag tycker att gosandet efteråt är). En väldigt trevlig, vänlig man, dessutom snygg, som jag unnade detta, men det känns ändå lite konstigt, givet att jag egentligen bara vill ha sex om jag är förälskad i någon, och detta, att vara förälskad i personen, verkar vara ett prerekvisit för att jag ens ska bli upphetsad, men uppenbarligen funkar det att ligga ändå.

Eller ska jag skriva detaljer?

Senast redigerad av cleovarnamnet 2021-07-11 kl. 21:19.
Citera
2021-07-11, 22:44
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleovarnamnet
Lol! Tack!

Vill inte skriva några detaljer men det mest minnesvärda är att jag mitt i tröttnade på att alltid försöka gömma mig och slängde av mig täcket och exponerade mig i all blek fethet. Och ja, det var ljust ute och därmed naturligtvis även inne. Det kändes nice att han ändå verkade tända på mig och tom väste att jag var så sexig. Jag kom naturligtvis inte men jag är glad att mannen gjorde det flera gånger. Efteråt ville jag bara bli omhållen men då var han tvungen att åka hem till sina barn (jag visste redan innan att han måste vara hemma en viss tid, ensamstående farsa, så jag kände mig inte dissad, men det slog mig hur betydelsefullt jag tycker att gosandet efteråt är). En väldigt trevlig, vänlig man, dessutom snygg, som jag unnade detta, men det känns ändå lite konstigt, givet att jag egentligen bara vill ha sex om jag är förälskad i någon, och detta, att vara förälskad i personen, verkar vara ett prerekvisit för att jag ens ska bli upphetsad, men uppenbarligen funkar det att ligga ändå.

Eller ska jag skriva detaljer?

Jag tycker inte du ska säga så om dig själv. Du är uppenbarligen (tycker denna mannen) en vacker kvinna som ger mycket njutning och gör män upphetsade. Ändra vad du säger och tycker om dig själv Det låter som att ni hade en härlig stund tillsammans och det är väl underbart?
Citera
2021-07-11, 23:37
Medlem
cleovarnamnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag tycker inte du ska säga så om dig själv. Du är uppenbarligen (tycker denna mannen) en vacker kvinna som ger mycket njutning och gör män upphetsade. Ändra vad du säger och tycker om dig själv Det låter som att ni hade en härlig stund tillsammans och det är väl underbart?
Åh Maviel, du är så gullig! Och jo, du har rätt! Det var ganska härligt ändå… och helt uppenbart, oavsett hur jag ser ut, tände han ganska hårt på mig… (Tror han var permanent hårt de timmar han var här.)
Dessutom lyssnade vi på en massa indiepop under tiden och jag kände mig som tonåring igen… Det var en mysig eftermiddag!
Citera
2021-07-12, 00:30
Medlem
Grannfrun ute i stugan. Visste inte hon var så kåt av sig. Detaljerna kanske inte är så intressant

Hon och karln har fest hela tiden och hon får nog inte mycket där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in