Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Har du hittat citaten som styrker dina påståenden om att flickan hade självskadebeteende och att mamman inte trodde på hennes historia? Du har ju domen och har även lusläst den, kan man få någon sidhänvisning? Det är ganska viktigt för din trovärdighet i diskussionen om hustvisten att du har bevis för så allvarliga anklagelser mot ett brottsoffer som var 15 år när hon blev utsatt.
Det är ju du som
ljuger - eller rättare så försåtligt överdriver för att jag ska gå i fällan å säga NEJ 15 VAR FLICKAN å sen kan du kontra med nähä första örfilen ja, till och med knytnäve fick hon REDAN som fjortonåring. På så sätt "visa" på att jag inte är påläst. Vad håller du på så här för, ditt stora
superträsktroll? Du folk varnar mig via PM för dig och dina trollkonster vilket stort troll

åbäke du är, men så är ni ju också ett enda stort trollsläkte ni EBBA-slavar!
Citat:
Jag har en aning om att du har helt andra kanaler för dina påståenden om styvdottern än domarna mot Binninge, men om du kan visa källor och citat som styrker det du påstår så tar jag tillbaka mina misstankar. Men tills dess så tror jag att du sprider villfarelser.
Du Ebba-deckarn

som insinuerar att jag har återgett något av det du i det av mig nu citerade skrivet av dig som kommet från det före detta Ebba-offrets tidigare ombud och som din master också så
grovt förtalade, ta å lägg upp domarna dit där fortsatt diskussion enligt meddelande från mod hör hemma så ska jag visa ALLA hur du håller på å helt i onödan trackar å obstruerar eller alternativt är dåligt påläst (om ens alls) eller har ett osedvanligt extraordinärt svindåligt minne. Nog just därför du anser Esbjörn vara så vaken för att du jämför med dig själv.
Se nu till å få arselet ditt fritt från din skalle å lägg upp domarna så alla får se vilket jävla praktarsel du av värsta tänkbara sort är. Ja om det är så att jag missar att visa på existens av ett endaste av det du här i ditt av mig citerade inlägg påstår inte finns där i domarna och som jag har sagt finns där - ja då LOVAR JAG att du fått mig bort från samtliga Ebba-trådar och så för alltid.
Å nu kommer dealen som alla kommer att tänka på
om du dyker upp här eller i annan Ebba-tråd innan du har lagt upp domarna i tråden >> {Inlägg flyttade till (FB) Vem är Johann Binninge? /Mod.} Att jag tydligen hade rätt och du fel i dina dumma påfund att jag har missförstånd på domarna.
Kanske kan du gräva fram ur din röv att jag en gång här i tråden belade dig med att ha fel i en detalj i en av dessa två domar? Jo du, FINNS I TRÅDEN

Du kanske har glömt bort att jag faktiskt sen till slut hittade domarna jag trodde jag deletat? Ja funna i ett mail, så jodå jag har dem allt
Dock är det du nu som får visa arselskalle om du inte lägger upp dem där så jag får lov å hålla ord (för du har dem ju - du har ju lagt upp dem förut). Annars kan du dra till JB-tråden och där i ett inlägg skriva: "snälla kubun kan du ge mig domarna så jag kan lägga upp dem här så jag får en chans å visa att jag inte falskeligen har anklagat dig för å valsa"!
Förresten du behöver bara citera mig där, å så stolt skriva:
Domarna tack! Så ordar vi det - fair enough or

och inte ett
ord till om annat - tack ->
Till handling nu å bäst är det om
du lyckas å länka domarna. För då kan vi ju få veta att du inte har manipulerat dem - då vi ju kan jämföra med de jag har - någon ur ert gäng antydde ju förut nåt om att sånt kunde ske -
var det du, eller vet du om vem det var?
Se så schaaash iväg nu, å kom ihåg att ju snabbare du lägger upp domarna ju snabbare har du kört mig bort från Ebba-trådarna - alla ebbisar väntar nu sååå på dig - kanske till och med Ebba!
En bön för dig att be om tvehågsenheten binder fast din skalle i din röv >>> Åh...gud låt mig få bli handlingens man å slippa förbliva förtvivlans rov! RAUS UND LOS SCHNELLER ALS DU NIEMALS HIER JE GETAN HABEN
EDIT: Ser nu att jag trodde mig vara i tråden om Ebbas "husaffär" - hoppas på överseende med mitt misstag och att det inte ska ta focus från dig i din uppgift att trolla fram domarna!