[quote=Firesnake|76599324]
Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Tack för en utförlig förklaring. Hade SD nån is-ändelse på sin kamrat JG då?
Jerris eller Yankee Doodlis kanske?
Och tack själv @Firesnake för ett seriöst visat intresse för att diskutera vidare om mordet på L*na Wesstr*m (2018), och tack för alla dina tidigare svar på mina 20, hitintills ställda frågor om St*fan Davidss*n och Yodinnan HD.
Beträffande Yoda:s ... SD:s förkärlek tillika sin vana trogen då han levde att använda sig av ord med den Latinska -IS-ändelsen vill jag berätta följande sagt samt beträffande din tidigare till mig ställda fråga om JG.
Enligt L*na Wesstr*m:s tidigare, av henne skrivna privata dagboksanteckningar, vilka skrevs på hålade papper med format A4 och som hon förvarade i en pärm.
I dessa skrivna dagboksanteckningar, förekommer många Yoda-ord med -IS-ändelsen, några exempel ses nedan.
Citat LW: "Idag var St*fan en snäll-is ..........
Citat LW: "Igår var St*fan en stygg-is ..........
Citat LW: "Idag skulle St*fan
först till tvätt-is [ till tvättstugan ] .................
Punkterna ovan sett betyder att jag inte skrivit ut allt av LW:s textstycken.
Beträffande St*fan Davidss*n:s kamrat JG, så finns inga ord om denne med -IS-ändelsen, däremot förekommer ordet "Dodde" vilket LW skrivit och som står i stället för JG.
L*ena Wesstr*m har tidigare haft en, sexuell kontakt med JG vilken jag känner till sedan länge.
Det finns även några fotografier på just LW tillsammans med JG och enligt mig, talar just dessa tidigare tagna fotografier sitt eget klarspråk, framförallt beträffande JG.
En sak som stör mig oerhört mycket i detta gamla mordfallet L*na Wesstr*m (2018) är St*fan Davidss*n:s trappinspektion hos sin kamrat JG under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 cirka en timme och 30 minuter före dödsmisshandeln ägde rum av L*na Wesstr*m bakom bullerplanket.
Enligt ovan skrivet. Jag tänker absolut inte ge upp jakten på vidare svar om denna tidigare av SD gjorda trappinspektion, och jag hoppas verkligen att jag till sist finner det jag nu söker efter.
Mvh/JM.