2021-07-17, 13:28
Medlem
kobents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
200 nya pigga ops som sitter och skriver såklart, välkommen till cw

Jag ska försöka med en fontän direkt på dig, det skulle du vill ja eller?
2021-07-17, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Vi har inga pastorer i min kyrka. Du vet väl om att det är 18-årsgräns på FB va? Du är uppenbarligen yngre.

Helt seriöst kan du lägga av med din svamlande hittepå berättelse som går flera sidor bak i den här tråden!? Det börjar bli ganska så tradigt.
Senast redigerad av vrag 2021-07-17 kl. 13:53.
2021-07-17, 14:14
Medlem
kobents avatar
Idag blir det betting och chatthoreri, en fin lördag
2021-07-17, 14:50
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Idag blir det betting och chatthoreri, en fin lördag
vad har du för bets?
Gå in med 10k på islam vinst
2021-07-17, 14:55
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Helt seriöst kan du lägga av med din svamlande hittepå berättelse som går flera sidor bak i den här tråden!? Det börjar bli ganska så tradigt.

Jag hittar inte på något överhuvudtaget.
2021-07-17, 14:57
Medlem
kobents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
vad har du för bets?
Gå in med 10k på islam vinst

Har några sköna tripplingar och fyrlingar en 29 oddsare och en 60 oddsare.

Haha den här kristna grabben vad gör han här

Gubbarna är så jävla boss, det är svårt nog att få en kvinna att komma men dessa hingstar siktar alltid på en fontän vid första sexet jag älskar det hahaha..
Senast redigerad av kobent 2021-07-17 kl. 15:08.
2021-07-17, 15:24
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag hittar inte på något överhuvudtaget.

Kristendom (grekiska: Χριστιανισμός, från ordet Xριστός, Christós, Kristus, som är det grekiska ordet för det hebreiska Messias) är den största religionen i världen, med omkring 2,18 miljarder anhängare runt 2010.[1] Kristendomen uppstod i början av första århundradet, i judisk miljö i det dåvarande Romarriket, utifrån den undervisning och de påstådda mirakel som hör ihop med den korsfäste Jesus från Nasaret.[2] Kristendomen utgår dels från Jesus egen undervisning i evangelierna, dels från hans lärjungars tro på honom som Messias och Herren och Guds son. I och med att läran först nedtecknades på och spreds på grekiska, i form av Nya Testamentet (andra delen av kristendomens heliga skrift, Bibeln), har kristendomen rötter i både judiskt och grekiskt.[3] Kristendomen är särskilt framträdande i västvärlden och dagens kristendom har ett mycket brett register av former, tro och praxis, som alla kretsar kring tron på Jesus Kristus och mänsklighetens försoning med Gud genom honom.
2021-07-17, 15:29
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Shit alla tjejer är elaka nu ska ja blir bög istället, typ?

Det vetenskapliga namnet Larus canus betyder "grå mås". Den äldsta kända nedskrivingen av ordet "fiskmås" härstammar från 1582, men detta trivialnamn är med stor sannolikhet mycket äldre. Redan 1330 finns fiske maka omnämnd, men det är osäkert om det är fiskmås eller någon annan måsfågel som åsyftas. Trivialnamnet "mås" anses idag från början vara ljudhärmande för fiskmåsens gnälliga lite jamande läte. Ordet "mås" har germanskt ursprung. På fornsaxiska hette den mĕu, på medelnederländska mĕwe, på tyska mŏwe och på engelska mew.

fiskmås
2021-07-17, 19:11
Medlem
kobents avatar
Target skriver att han sippar på en öl.

Player skriver: "Jo så är det ju. Vad gott med en Öl. Vad är det för sort? Jag gillar Arboga 10,2."

Target: Ja dricka en sån snabbt en varm sommardag tar väl skruv som startgas direkt upp i huvudet hehe

Haha du som skrev det här, wtf..
Senast redigerad av kobent 2021-07-17 kl. 19:24.
2021-07-17, 20:01
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Kristendom (grekiska: Χριστιανισμός, från ordet Xριστός, Christós, Kristus, som är det grekiska ordet för det hebreiska Messias) är den största religionen i världen, med omkring 2,18 miljarder anhängare runt 2010.[1] Kristendomen uppstod i början av första århundradet, i judisk miljö i det dåvarande Romarriket, utifrån den undervisning och de påstådda mirakel som hör ihop med den korsfäste Jesus från Nasaret.[2] Kristendomen utgår dels från Jesus egen undervisning i evangelierna, dels från hans lärjungars tro på honom som Messias och Herren och Guds son. I och med att läran först nedtecknades på och spreds på grekiska, i form av Nya Testamentet (andra delen av kristendomens heliga skrift, Bibeln), har kristendomen rötter i både judiskt och grekiskt.[3] Kristendomen är särskilt framträdande i västvärlden och dagens kristendom har ett mycket brett register av former, tro och praxis, som alla kretsar kring tron på Jesus Kristus och mänsklighetens försoning med Gud genom honom.

Nice, men är Islam sammankopplat på samma sätt med det? Typ vad gäller Abraham osv, var det inte hans son Isaac och Ishmael? Och Ishmael var starten på Islam?
2021-07-17, 20:21
Medlem
Citat:
200 nya pigga ops som sitter och skriver såklart, välkommen till cw

Tippar på att dem fördelar trafik mellan agenterna och därför stryps trafiken under 2-3 skift per dag, så bokar man 9 timmar räknar jag det som 6-7 timmar då 2-3 av dem, oavsett tid på dygnet, kommer vara "låst"
2021-07-17, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Tippar på att dem fördelar trafik mellan agenterna och därför stryps trafiken under 2-3 skift per dag, så bokar man 9 timmar räknar jag det som 6-7 timmar då 2-3 av dem, oavsett tid på dygnet, kommer vara "låst"

Men under dem 7 timmar man får trafik är det fullt ös istället och tjänar lika bra idag, som förr, enda skillnaden är 2 timmar per dag, kan vara låsta ofta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in