2021-07-17, 04:02
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Men seriöst nu när du vet du ljuger för dina kunder känns det bra som kristen?
Finns det kyrkor i världen som accepterar att man luras och ljuger?
Jag kanske har fel utbildning men i min värld ska man alltid vara ärlig.
Är man kristen eller vad man nu vill få det till då ska man ju köra raka rör inte dricka keffe. Inte göra gamla kurt och glenn kåta för att sedan sugna på att sätta på dig som inte finns.
Hur går detta ihop får jag inte ihop. Eller är detta en unik kyrka som tillåter det mesta och se mellan fingrarna?

Det känns inte bra, men jag behöver en inkomst. Min kyrka är ganska strikt, så det är möjligt att det hade blivit ett nej om jag hade frågat en annan istället. Nästan alla man chattar med är ju otrogna, så det känns lite som att det går jämt ut.

Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Säger bara en sak, besvisa att du inte är ett troll, d.v.s. bevis på att du är op och du frågade din kyrka om jobbet, eller get the fuck outta here

Hur ska jag ens kunna bevisa det på FB hade du tänkt?
2021-07-17, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Det känns inte bra, men jag behöver en inkomst. Min kyrka är ganska strikt, så det är möjligt att det hade blivit ett nej om jag hade frågat en annan istället. Nästan alla man chattar med är ju otrogna, så det känns lite som att det går jämt ut.

Du får komma på nått jag vet inte, vi har haft religösa troll här förut i fikarummet men aldrig en som säger han är op
2021-07-17, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Tack bro, nu är det lugna puckar igen. Fan vad skiften går åt brutalt snabbt numera när nya schemat släpps, ni som jobbar dagtid och morgnar måste ju sitta och spam refresha sidan :P
Ja du får kolla efter midnatt snabbt natten mellan onsdag och torsdag, men det dyker ju upp skift titt som tätt om du loggar in regelbundet under tidiga morgnar och tidiga eftermiddagar också
2021-07-17, 05:17
Medlem
Citat:
Det är du som påstår att jag är troll och kräver bevis. Du kan väl börja med att försöka motbevisa motsatsen?
Hur fan ska jag göra det, känns som du försöker baita mig men jag är trött och kåt orkar inte bry mig, dra åt helvete med dig (lika bra att du lär dig jargonen om du nu ska vara här)
2021-07-17, 06:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Vaffan är CW jag hade en interju med hon Lisa när jag var i Kina 2020 haha när Pandemin hade brytit ut det var sån skype intervju hon lät rätt het men vafan att behöva boka upp sig o skit vem fasen pallar det hahah
Peking. 2020. Pekinganka. Knas. Virus. Limo. Shanghai Internationella Flyplats. Privat Jet. Väntar. 3 Flygvärdinor (Colombianer, nakna). 10 000meter klubben. Fyrkant. Groggar (med sugrör). V75-systemen. Skickar in (Sv. Spel., Wifi, VPN). 16 mille (förra veckan). Landar. Paris. Lisa. Väntar. 5min. Done. Deal. Byter plan. Arlanda. Solvalla. 2021. Vårt. År
2021-07-17, 06:15
Medlem
Citat:
Du kommer från ingenstans och är extremt dryg. Det är du som är trollet! Puss!
Jag har spammat i denna tråd sedan förra hösten vem fan är du? TA EN SELFIE MED DIN PASTOR DÄR DU HÅLLER JH KONTRAKT I ENA HANDEN OCH BIBLEN I DEN ANDRA HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅ
2021-07-17, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Personligen kan jag säga att jag har varit väldigt bra i två månader. Jag tror att du ska satsa på den gula för den har ökat väldigt mycket.
Det känns som att du tappar väldigt många meddelande om du bara ligger och lirar på den röda.
Vad menas med färgerna, röd och gul osv?
2021-07-17, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987
cw snack bubbis if you know you know
2021-07-17, 09:49
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Du har ju kanske 2 sidor att arbeta på om du kör på cw
2021-07-17, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Ni har säkert redan hunnit snappa upp alla när jag börjar jobba så får nöja mig med dom som är över tills ni loggat ut. Var inte såhär förra veckan. Jobbar bara på röda plattformen

200 nya pigga ops som sitter och skriver såklart, välkommen till cw
2021-07-17, 13:05
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:

Jag skulle verkligen vilja ha en läcker natt med dig.
Jag skulle verkligen vilja ha en läcker natt med dig. Vet du hur kåt du gör mig? Du kommer att bli min allra första sex-dejt och det känns så spännande. Hur många sexdejter har du haft hittills?

Skulle du vilja ta en drink med mig? Vi kan snacka lite och se vad som händer. Detta är så spännande att jag knappt kan vänta. Vill du komma över?
Kyss
2021-07-17, 13:07
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:

Additiv färgblandning innebär att ljusstrålning med olika färg blandas och adderas. Ett exempel är TV- eller datorskärmens små lysande punkter i färgerna Rött, Grönt och Blått (RGB). Subtraktiv färgblandning innebär i stället att filter eller ämnen som absorberar ljusstrålning minskar mängden ljus och ändrar dess färg. Detta är utgångspunkten för konstnärers pigmentblandning, formulerade av bland andra Johannes Itten.

Ordet komplementfärg används på olika sätt, och syftar då på sinsemellan olika färgpar. Komplementfärger vid additiv färgblandning är ett par av ljusfärger som tillsammans ger upplevelsen av vitt ljus. Komplementfärger vid subtraktiv färgblandning är två pigment som ger grått eller svart när de blandas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in