Citat:
Ursprungligen postat av
Filantrop007
Så då menar du att vi får inbördeskrig om sd kommer till makten ?
Jag antar att fete Jimmie vill kapa bidragen.
Ja, det får vi hoppas. Enda sättet att krascha ert samhälle är att välta det ekonomiskt. Sverige AB är inte svenska folket samhälle, det är ditt och övriga vänsterliberalers samhälle och det är beroende av den ekonomi som riktiga svenskar betalar in form av exempelvis skatter. Minskar skatteviljan så blir Sverige AB lidande. Då blir era skyddslingar arga. Och vem riktar de då sitt missnöje mot? Jo, batikhäxor och gamla lärarbögar som du. Ni som umgås med dem och befinner er ibland dem, obeväpnade. Ni blir de som får som får stenarna och knytnävarna haglande över er när ert ruttna samhälle inte längre kan mata vilddjuren. Det ska bli fantastiskt härligt att se.
Och nej, jag är ingen ”Sverigevän”. Jag avskyr ditt liberala feministiska Sverige. Jag vill se det brinna och vänsterliberala kroppar ligga rykande i massorna. Jag vill ha det sydafrikanska negerupploppet på Södermalm, i Täby, i Bromma och på gräddhyllan bland alla liberaler. Jag skulle runkat till TV-bilderna på batikhäxor som släpas ut av negerhorder för att våldtas och ätas upp. Runkat. Med iver.