Citat:
Din tes är att SD är ett enfrågeparti (stämmer ej, se deras partiprogram och utspel) och att 7-klövern inte är det.
Din tes är vidare att massinvandringen på 100,000 nya individer varje år med konsekvenser såsom skenande grov rå kriminalitet och islamiseringen inte alls är en svensk hjärtefråga. Det är överhuvudtaget inte en uppfattning om nationellt självmord. Det är bara en ren slump att segregationen är omfattande till 100%.
Försök igen, din idiot.
Din tes är vidare att massinvandringen på 100,000 nya individer varje år med konsekvenser såsom skenande grov rå kriminalitet och islamiseringen inte alls är en svensk hjärtefråga. Det är överhuvudtaget inte en uppfattning om nationellt självmord. Det är bara en ren slump att segregationen är omfattande till 100%.
Försök igen, din idiot.
Okej mupp, då gör jag väl ett försök att upprepa mig så du kanske förstår.
Citat:
Större risk att det blir inbördeskrig mellan olika invandrargrupper än mellan svenskar och invandrare. Svenskar överlag tycker om invandring och vill ha in fler.
Ovan var det första inlägget jag svarade på. Jag skrev att det är felaktigt att svenskar är överlag nöjda med invandringen och att Sverigedemokraternas existens i riksdagen enbart kopplas till invandringsfrågan (alltså, 3dje största partiet i Sverige på grund av invandringshaveriet) och att det därtill finns en mängd väljare som inte röstar på SD men som likväl är för en kraftig reglering av invandringen.
Jag har aldrig sagt att invandringen inte är en hjärtefråga. Det jag däremot sagt är att det finns folk som röstat på andra partier antingen därför dom tyckt andra frågor varit viktigare än invandringen eller därför dom andra partierna gått ut och lovat sänkt invandring tillsammans med en bättre ekonomisk politik. Hur många går och röstar på stödpartier i ett val exempelvis?
Jag skulle aldrig ställa mig bakom SD's ekonomiska politik då det är i stort sett samma skit som dom andra högermupparna med skattesänkningar och göra dom rika rikare men kommer likväl rösta på antingen SD eller AfS i nästkommande valet därför jag tycker kriminella invandrare ska avvisas från Sverige på andra sidan av en gevärspipa.