2021-07-16, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Dom tradar vilket du kan se i realtid med dina egna pengar och du får besked 2 ggr i veckan vilken avkastning du får i nästa utbetalning.
Fel , du ser det ingen som helst trading , du ser kursrörelserna mellan diverse valutor. Vidare så startade Cash FX "copy trading" i slutet av förra året. Det var verkligen intressant , copy tradingen visade i december ett minus resultat , samtidigt som Cash FX visade att dom även då hade en avkastning på ca 1% per dag. Dom kunde inte ge ett enda svar på varför den differensen var - sanning är att det är ett bedrägeri.
Sedan får ju ni idioter uppgifter varje dag om Bluff & Båg skitens bluffavkastning , inte två gånger per vecka.
Citera
2021-07-16, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Låter han hållas, moderatorerna har väl annat att göra än att varna en tramspelle 😊

Citat:
Ursprungligen postat av Dejavu89
Tror du har någon form av diagnos som gör att du behöver skriva någon form av insult för att förstärka din text - Tourettes möjligtvis.

Jag vet vem Ru2cents är i verkligenheten, och har pratat med honom.
Behind the scene från honom är det endast spekulationer och irritationer pga av saknad kännedom kring företagets nyheter. Till ytan är det mycket spekulationer, ”huvud kontoret” ”javier” ”Everfx” etc etc.

Huvudkontoret kommer öppnas upp i Juli - video finns när de håller på flytta in i sakerna i RBS tower

Javier - är endast en student som övervakar - Hauscar - Edwin Abad och John Loefstop & Wilson är de som tar besluten

Everfx - Kommer inte vara mäklaren längre. Utan 3 andra som innehar alla licenser

Copy tradingen kommer dra igång nu i juli även.

Men den som lever får se

Ta rätt medicinering på Risperidon & Haldol- Sen genomgå en KBT- så du mår bättre i framtiden . Ta hand om dig
Haha vilken idiot du är , är du verkligen så där jävla slut i huvudet eller spelar du bara korkad??
* Var är deras nuvarande kontor då? Har du sett några foton därifrån , på t.ex någon av alla medarbetare back-office , från ekonomiavdelningen , eller datagenierna eller något för huvud taget?
* Om du orkar så kan du ju jämföra videon från förra året när skurkHuascar visade "det nya kontoret" med videon från i år. T.o.m. du måste du se att det är inspelat samma dag d.v.s förra året , samma människor , samma ljudkille och skurkHuascar har samma kläder på sig o.s.v. T.o.m. detta har ni idioter gått på
* Ska ni idioter sätta in mer pengar i Copy Trading nu?? Hur gick det sist när Cash FX bedrägeriet försökte? I december visade , som vanligt , Cash FX upp ett enastående resultat men deras copy Trading gick sopback. Hur är detta möjligt eftersom Copy Tradingen skulle vara exakt samma tradingar? Men ni idioter sväljer även det.
* Nämn vilka tre etablerade mäklare det är? De finns inte för ingen trading sker.
* Du kan väl visa deras bokslut eller berätta vilken revisionsbyrå dom har - nej just ja , dom har ingen för det är ett Ponzi bedrägeri.
Citera
2021-07-16, 21:40
Medlem
Citat:
När åkte de fast, när åkte de in, hur länge satt de inne, när kom de ut?
Google och du ska bli upplyst.
Samtliga har varit med i bedrägerier förut , svårt att fälla någon för dessa Ponzi bedrägerier eftersom många av er lättlurade skitskallar anmäler inte för när det väl brister så inser vilka löjliga idioter ni är.
Du kan väl berätta för mig vem av dessa skurkar som någonsin har sysslat med valutatrading för huvud taget. Däremot kan du se historiken från t.ex Facebook och Linkedin så ser du var dessa skurkidioter har sysslat med för upplägg tidigare , och du kan genom ett par knapptryckningar till se var dessa "företag" och idéer befinner sig nu. INGEN av deras tidigare skit är fortfarande up-and-running , allt dom tagit i har gått åt helvete , främst för att det har varit luftslott. Inser du inte det så känns ju vidare ordbajsande med dig ganska meningslöst. Du är så korkad att du varken orkar eller vill göra en enklare bakgrundskoll.
Citera
2021-07-17, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Sedvanligt klappmongosvammel alltså...

"Kom och bli rik - jag som klappmongo är din sponsor - du skall bara ge mig dina pengar , du får inte veta innan hur det fungerar"

Inse din stackare att det är totalt fel upplägg för att få med folk i bluffen.
Speciellt genom att säga att "Info är inte gratis"...

Bluff å Båg AB är inte mitt runkobjekt - det är ni klappmongon som sitter framför era skärmar och tokrunkar till fantasisiffrorna som Bluff å Båg presenterar.

Att du skriver "Jag är rik du är fattig" bryr jag mig inte om...

Att jag numera har en årsinkomst för det arbete jag gör som ligger på sjusiffrigt belopp
Att jag inte har några lån ö.h.t.
Att min bostadsrätt centralt i en av Sveriges största städer är alltså betald
Att stugan med c:a 8ha skog ägs av mig till 100%
Vad har det för betydelse i tråden?

Om jag skulle önska att gå in idag med 200k$ skulle det inte märkas i min ekonomi som den ser ut i dag. Men det enda ni klappmongon gör är helt enkelt att ni med era inlägg ser till att absolut ingen vill investera i Bluff å Båg AB

Återigen , bara klappmongosvammel...

Inga svar ö.h.t. på frågeställningarna i tråden utan bara patetiska försök att undvika besvara frågorna.

Läs gärna igenom dina klappmongo inlägg som verkar vara gjorde medans du rökt på
Och inse att för att få oss som skriver i tråden , att detta är en bluff - att få oss på andra tankar och förstå att detta inte är en bluff så behövs det komma RIKTIG INFORMATION och RIKTIGA SVAR på våra frågor för att kunna bevisa att det inte är en bluff.

Å andra sidan så är vi som kallar er klappmongon och företagen i MLM/Ponzi trådarna extremt glada över erat klappmongosvammel.
Ni bevisar bara...
1) Ni är totalt hjärntvättade klappmongon
2) Det är en bluff i Bluff å Båg AB eftersom ingenting kan bevisas
Fast.. ingen vill ju bli din sponsor så därför sitter du utanför och gissar dig till saker.
Och nej jag är inget ”klappmongo” utan en framgångsrik person i chefsställning som utöver det äger flera företag och är välbärgad och respekterad. Du däremot är ”inget” du är en ”nolla” , ditt enda sätt att hävda dig och känna dig ”stor” är att genom att kalla folk för ”klappmongon” på ett anonymt forum, ser du inte själv hur patetisk du är?
Och svar har du fått, svaret är att du får noll info från oss eftersom du inte är medlem och ingen vill ha dig som medlem och därav har INGEN erbjudit sig att bli din sponsor.. det är dyrt att va fattig, no money, no honey.
Om det är en bluff kommer du aldrig få veta eftersom du står utanför och har noll koll på hur mycket vi andra får in vecka efter vecka.. det är dyrt att va fattig.
Citera
2021-07-17, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
CashFx is experiencing some struggles right now paying out their members. CashFx is a ponzi scheme that will eventually crumble.

https://www.youtube.com/watch?v=QJQs7wk6HnA
Självklart så kommer det ”crumble” förr eller senare,, men meanwhile så är det en kassako
Citera
2021-07-17, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Penis
Haha vilken idiot du är , är du verkligen så där jävla slut i huvudet eller spelar du bara korkad??
* Var är deras nuvarande kontor då? Har du sett några foton därifrån , på t.ex någon av alla medarbetare back-office , från ekonomiavdelningen , eller datagenierna eller något för huvud taget?
* Om du orkar så kan du ju jämföra videon från förra året när skurkHuascar visade "det nya kontoret" med videon från i år. T.o.m. du måste du se att det är inspelat samma dag d.v.s förra året , samma människor , samma ljudkille och skurkHuascar har samma kläder på sig o.s.v. T.o.m. detta har ni idioter gått på
* Ska ni idioter sätta in mer pengar i Copy Trading nu?? Hur gick det sist när Cash FX bedrägeriet försökte? I december visade , som vanligt , Cash FX upp ett enastående resultat men deras copy Trading gick sopback. Hur är detta möjligt eftersom Copy Tradingen skulle vara exakt samma tradingar? Men ni idioter sväljer även det.
* Nämn vilka tre etablerade mäklare det är? De finns inte för ingen trading sker.
* Du kan väl visa deras bokslut eller berätta vilken revisionsbyrå dom har - nej just ja , dom har ingen för det är ett Ponzi bedrägeri.
Jo det är jag som är en idiot med min förmögenhet och min framgång.
Som jag svarat tidigare så skall jag inte sätta in mer pengar utan bara ta ut, fattar inte varför du ställer samma frågor om och om igen fastän du fått svar, antingen för att du är korkad eller för att du tror om du upprepar en lögn tillräckligt många gånger så blir den sann (vilket även det visar hur korkad du är).
Och NEJ ”vi” nämner inte ett skit till personer som inte ens kan få en sponsor så de kan bli medlemmar.
Nej ”jag” visar inga bokslut för personer som ingen vill va sponsor åt.

No money, no honey,, det är dyrt att va fattig 😂
Citera
2021-07-17, 08:45
Medlem
Citat:
Google och du ska bli upplyst.
Samtliga har varit med i bedrägerier förut , svårt att fälla någon för dessa Ponzi bedrägerier eftersom många av er lättlurade skitskallar anmäler inte för när det väl brister så inser vilka löjliga idioter ni är.
Du kan väl berätta för mig vem av dessa skurkar som någonsin har sysslat med valutatrading för huvud taget. Däremot kan du se historiken från t.ex Facebook och Linkedin så ser du var dessa skurkidioter har sysslat med för upplägg tidigare , och du kan genom ett par knapptryckningar till se var dessa "företag" och idéer befinner sig nu. INGEN av deras tidigare skit är fortfarande up-and-running , allt dom tagit i har gått åt helvete , främst för att det har varit luftslott. Inser du inte det så känns ju vidare ordbajsande med dig ganska meningslöst. Du är så korkad att du varken orkar eller vill göra en enklare bakgrundskoll.
Du glömde länken
När åkte de fast, när åkte de in och när kom de ut?
Citera
2021-07-17, 08:47
Medlem
Citat:
Däremot kan du se historiken från t.ex Facebook och Linkedin så ser du var dessa skurkidioter har sysslat med för upplägg tidigare , och du kan genom ett par knapptryckningar till se var dessa "företag" och idéer befinner sig nu. INGEN av deras tidigare skit är fortfarande up-and-running , allt dom tagit i har gått åt helvete , främst för att det har varit luftslott. Inser du inte det så känns ju vidare ordbajsande med dig ganska meningslöst. Du är så korkad att du varken orkar eller vill göra en enklare bakgrundskoll.
Du glömde även denna gång en länk?
Börjar misstänka att du är mytoman faktiskt.
Citera
2021-07-17, 08:50
Medlem
Citat:
Fast.. ingen vill ju bli din sponsor så därför sitter du utanför och gissar dig till saker.
Och nej jag är inget ”klappmongo” utan en framgångsrik person i chefsställning som utöver det äger flera företag och är välbärgad och respekterad. Du däremot är ”inget” du är en ”nolla” , ditt enda sätt att hävda dig och känna dig ”stor” är att genom att kalla folk för ”klappmongon” på ett anonymt forum, ser du inte själv hur patetisk du är?
Och svar har du fått, svaret är att du får noll info från oss eftersom du inte är medlem och ingen vill ha dig som medlem och därav har INGEN erbjudit sig att bli din sponsor.. det är dyrt att va fattig, no money, no honey.
Om det är en bluff kommer du aldrig få veta eftersom du står utanför och har noll koll på hur mycket vi andra får in vecka efter vecka.. det är dyrt att va fattig.

Eftersom du endast kommer med klappmongosvammel så är Bluff å Båg Ab endast en bluff...
(Vilket vi alla vetat redan sedan 2019...)

Ingen av er klappmongon i tråden kan svara på de enklaste av frågor - trots att om ni besvarar frågorna på ordentligt sätt så kanske ni kan bevisa att det inte är en bluff...

Det här är två EXTREMT lätta frågor att besvara - kan ni inte besvara dom så
är (och förblir) Cash FX en bluff och INGEN skall satsa pengar i detta.

- Vart finns kompensationsplanen?
(Den skall man kunna se och läsa INNAN man bestämmer sig för att bli medlem - och detta är INTE en patetisk power point presentation)

- Vilket bolag (Eller vilka bolag) sköter trejdingen?
(Dessa SKALL naturligtvis då även innehava korrekta tillstånd från Finansinspektionen i Sverige)

Nu kommer de lite svårare frågorna - som jag förstår att ni klappmongon har extremt svårt att besvara

- Vart ligger Cash FX huvudkontor?

- Hur får Cash FX in pengar till att kunna betala bonusar?

- Vad är det för produkt som CASH FX säljer som ger dom pengar?
(Notera - "Trejding" är inte en produkt och därmed inte ett svar. Skall ni klappmongon lägga in trejding i svaret så måste ni klappmongon även besvara vilket/vilka bolag som sköter detta och vad som eran klappmongo-portfölj består utav)

- Varför fick/har Cash FX (Bluff å Båg AB) likvididetsproblem och kan endast betala ut "väl välda personers bonusar"?

Och nu till den ultimata 10.000$ frågan

- Istället för att Bluff å Båg AB är ett Ponzi - och det handlar om Positioner , Positioner , Positioner. Enligt er klappmongon så behöver man inte regga nya klappmongon för att tjäna pengar.
Varför tar inte Bluff å Båg AB bort den delen från verksamheten?
Om dom skulle ta bort den delen från verksamheten och bara köra sin trejding , och dessutom skaffa rätta tillstånden så skulle ju alla varningar i +20 länder försvinna plus att deras verksamhet inte längre vara Bluff å Båg AB utan "Cash FX AB" som trejdar....
Citera
2021-07-17, 08:52
Medlem
Citat:
Eftersom du endast kommer med klappmongosvammel så är Bluff å Båg Ab endast en bluff...
(Vilket vi alla vetat redan sedan 2019...)

Ingen av er klappmongon i tråden kan svara på de enklaste av frågor - trots att om ni besvarar frågorna på ordentligt sätt så kanske ni kan bevisa att det inte är en bluff...

Det här är två EXTREMT lätta frågor att besvara - kan ni inte besvara dom så
är (och förblir) Cash FX en bluff och INGEN skall satsa pengar i detta.

- Vart finns kompensationsplanen?
(Den skall man kunna se och läsa INNAN man bestämmer sig för att bli medlem - och detta är INTE en patetisk power point presentation)

- Vilket bolag (Eller vilka bolag) sköter trejdingen?
(Dessa SKALL naturligtvis då även innehava korrekta tillstånd från Finansinspektionen i Sverige)

Nu kommer de lite svårare frågorna - som jag förstår att ni klappmongon har extremt svårt att besvara

- Vart ligger Cash FX huvudkontor?

- Hur får Cash FX in pengar till att kunna betala bonusar?

- Vad är det för produkt som CASH FX säljer som ger dom pengar?
(Notera - "Trejding" är inte en produkt och därmed inte ett svar. Skall ni klappmongon lägga in trejding i svaret så måste ni klappmongon även besvara vilket/vilka bolag som sköter detta och vad som eran klappmongo-portfölj består utav)

- Varför fick/har Cash FX (Bluff å Båg AB) likvididetsproblem och kan endast betala ut "väl välda personers bonusar"?

Och nu till den ultimata 10.000$ frågan

- Istället för att Bluff å Båg AB är ett Ponzi - och det handlar om Positioner , Positioner , Positioner. Enligt er klappmongon så behöver man inte regga nya klappmongon för att tjäna pengar.
Varför tar inte Bluff å Båg AB bort den delen från verksamheten?
Om dom skulle ta bort den delen från verksamheten och bara köra sin trejding , och dessutom skaffa rätta tillstånden så skulle ju alla varningar i +20 länder försvinna plus att deras verksamhet inte längre vara Bluff å Båg AB utan "Cash FX AB" som trejdar....
Svara samma som jag svarat dig massor av gånger nu, INGEN av oss ger info till en person som ingen vill va sponsor åt.. hur många gånger måste jag skriva detta till dig?
Citera
2021-07-17, 09:05
Medlem
Citat:
Svara samma som jag svarat dig massor av gånger nu, INGEN av oss ger info till en person som ingen vill va sponsor åt.. hur många gånger måste jag skriva detta till dig?
Med andra ord så cementerar du (Och alla andra klappmongon) bekräftelsen...

Cash FX = Bluff å Båg AB

Det finns ingen som vill ha en sponsor till denna bluff eftersom ni klappmongon inte ens försöker rädda företagets anseende...

Vi kan ju även titta på hemsidan för svenska klappmongon som även den är patetisk och de facto även innehåller en fet lögn om Ever FX

https://www.cfxsverige.se/

Under frågor och Svar

"Jag ser en varning hos finansinspektion?
Det stämmer att det finns en varning hos finansinspektionen, dock en extern sådan ifrån Financial Conduct Authority, England. De skriver att de misstänker att Cash Forex Group bedriver verksamhet i England utan licens. (Källa) De som innehar licenserna är Ever FX eftersom det är dom som utför tradingen. "

1) Det heter "Finansinspektionen"
2) Ever FX har ingen licens - den är indragen och Ever FX är återbetalningskyldiga till samtliga ev deras klienter

Nu skall vi titta på den officiella hemsidan
https://cashfxgroup.com/about#

Our Office is located in Panama City, Panama.
RBS Tower - Ave. Balboa, Ramón H. Jurado St, 9th floor, Punta Paitilla, Panama.

Intressant - det skall alltså finnas ett kontor - eller?

https://www.reddit.com/r/Panama/comm...pany_claiming/

"I emailed premiercasa.com who are a global property management group that handle RBS Tower. They advised that the occupant on level 9 is Hi-Tech Equipment.
In addition RBS Tower looks to be rectangular in shape approx 25 x 35 meters giving maybe less than 1000 sq meters per level. CashFX claim that there is 10,000 sq meters available. They would need to rent all 14 floors in RBS Tower to utilise that much floor space."

Ops - hoppsan , nej - det finns inget kontor i Panama.....

Bluff å Båg AB försöker alltså på sin officiella globala sida bluffa...
Vilket seriöst företag gör det?

(Och för er klappmongon som skall ifrågasätta reddit inlägget..
Titta på kontorsbilderna ordentligt - det är extremt tydligt att dom är photoshoppade (Dessutom dåligt arbete))
Citera
2021-07-17, 09:09
Medlem
Citat:
Med andra ord så cementerar du (Och alla andra klappmongon) bekräftelsen...

Cash FX = Bluff å Båg AB

Det finns ingen som vill ha en sponsor till denna bluff eftersom ni klappmongon inte ens försöker rädda företagets anseende...

Vi kan ju även titta på hemsidan för svenska klappmongon som även den är patetisk och de facto även innehåller en fet lögn om Ever FX

https://www.cfxsverige.se/

Under frågor och Svar

"Jag ser en varning hos finansinspektion?
Det stämmer att det finns en varning hos finansinspektionen, dock en extern sådan ifrån Financial Conduct Authority, England. De skriver att de misstänker att Cash Forex Group bedriver verksamhet i England utan licens. (Källa) De som innehar licenserna är Ever FX eftersom det är dom som utför tradingen. "

1) Det heter "Finansinspektionen"
2) Ever FX har ingen licens - den är indragen och Ever FX är återbetalningskyldiga till samtliga ev deras klienter

Nu skall vi titta på den officiella hemsidan
https://cashfxgroup.com/about#

Our Office is located in Panama City, Panama.
RBS Tower - Ave. Balboa, Ramón H. Jurado St, 9th floor, Punta Paitilla, Panama.

Intressant - det skall alltså finnas ett kontor - eller?

https://www.reddit.com/r/Panama/comm...pany_claiming/

"I emailed premiercasa.com who are a global property management group that handle RBS Tower. They advised that the occupant on level 9 is Hi-Tech Equipment.
In addition RBS Tower looks to be rectangular in shape approx 25 x 35 meters giving maybe less than 1000 sq meters per level. CashFX claim that there is 10,000 sq meters available. They would need to rent all 14 floors in RBS Tower to utilise that much floor space."

Ops - hoppsan , nej - det finns inget kontor i Panama.....

Bluff å Båg AB försöker alltså på sin officiella globala sida bluffa...
Vilket seriöst företag gör det?

(Och för er klappmongon som skall ifrågasätta reddit inlägget..
Titta på kontorsbilderna ordentligt - det är extremt tydligt att dom är photoshoppade (Dessutom dåligt arbete))
Cementerar faktum att ingen ger info till en person som ingen vill bli sponsor åt.
Det är dyrt att va fattig, no money, no honey.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in