2021-07-17, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Cementerar faktum att ingen ger info till en person som ingen vill bli sponsor åt.
Det är dyrt att va fattig, no money, no honey.

Och det enda du kan komma med är klappmongosvammel utan att ens fundera...

Det handlar om att ni klappmongon med varenda inlägg bara gör bort er.

För varje liknande patetiska kommentarsinlägg som du och alla andra klappmongon gör så förlorar Bluff å Båg (Cash FX) kunder och förlorar potentiella kunder.
Inser man inte det så skall man inte ens försöka sig på MLM/Ponzi.

MLM/Ponzi går ut på att få med fler klappmongon , då försöker man besvara frågor.
Man försöker legitimera företaget med näbbar och klor så att man får med fler klappmongon.

Citat:
Text....
Och nej jag är inget ”klappmongo” utan en framgångsrik person i chefsställning som utöver det äger flera företag och är välbärgad och respekterad.
Text....

Nej - tyvärr är du inte det....
Hade du varit i chefställning och ägt flera företag hade du inte kört med klappmongosvammel.
Du hade istället förklarat i saktext och besvarat frågorna sakligt, uppbackat med fakta och länkar.

Allt detta har du (Och alla andra klappmongon) misslyckats med.

Du (och alla andra klappmongon) kan ju försöka bemöta alla frågor som ställs i tråden istället för att ordbajsa med klappmongosvammel.

Notera det extremt viktiga.

Innan man köper en vara eller en tjänst så har man rätt att se "terms & condition". Finns inte det tillgängligt skall man heller inte köpa varan eller tjänsten.

Att begära att man "först blir medlem och sen får informationen" - Glöm det , det fungerar inte så

(Off Topic: Nej - åter igen , jag är inte fattig. Se tidigare inlägg. Men jag har heller inget personalansvar - jag är alldeles för brutalt ärlig och rak på sak för att ha en sån position.)
Citera
2021-07-17, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Och det enda du kan komma med är klappmongosvammel utan att ens fundera...

Det handlar om att ni klappmongon med varenda inlägg bara gör bort er.

För varje liknande patetiska kommentarsinlägg som du och alla andra klappmongon gör så förlorar Bluff å Båg (Cash FX) kunder och förlorar potentiella kunder.
Inser man inte det så skall man inte ens försöka sig på MLM/Ponzi.

MLM/Ponzi går ut på att få med fler klappmongon , då försöker man besvara frågor.
Man försöker legitimera företaget med näbbar och klor så att man får med fler klappmongon.

Nej - tyvärr är du inte det....
Hade du varit i chefställning och ägt flera företag hade du inte kört med klappmongosvammel.
Du hade istället förklarat i saktext och besvarat frågorna sakligt, uppbackat med fakta och länkar.

Allt detta har du (Och alla andra klappmongon) misslyckats med.

Du (och alla andra klappmongon) kan ju försöka bemöta alla frågor som ställs i tråden istället för att ordbajsa med klappmongosvammel.

Notera det extremt viktiga.

Innan man köper en vara eller en tjänst så har man rätt att se "terms & condition". Finns inte det tillgängligt skall man heller inte köpa varan eller tjänsten.

Att begära att man "först blir medlem och sen får informationen" - Glöm det , det fungerar inte så

(Off Topic: Nej - åter igen , jag är inte fattig. Se tidigare inlägg. Men jag har heller inget personalansvar - jag är alldeles för brutalt ärlig och rak på sak för att ha en sån position.)
Du behöver aldrig läsa ”terms & condition” eftersom du aldrig får köpa varan eftersom du inte har nån sponsor 😂.. som sagt, det är dyrt att va fattig, no money, no honey
Citera
2021-07-17, 13:14
Medlem
Citat:
Du glömde även denna gång en länk?
Börjar misstänka att du är mytoman faktiskt.
Idiot , du behöver bara googla så ser du deras skurk historik.
Citera
2021-07-17, 13:22
Medlem
Citat:
Du behöver aldrig läsa ”terms & condition” eftersom du aldrig får köpa varan eftersom du inte har nån sponsor 😂.. som sagt, det är dyrt att va fattig, no money, no honey
Idiot , det finns ingen vara att köpa , man får ett värdelöst ”utbildningspaket” som består av banal information dom hittat på nätet , sedan har dom gjort några videos av detta.
Vidare får man vara med i deras bluff där dom påstår sig trads vilket dom inte gör.
För att du ska begripa lite bättre så är jag själv med i Cash FX , jag har ett 20K paket , gick med utan att gjort en riktig koll först , nu när jag gjort det så är visar den med all tydlighet att detta är ett Ponzi bedrägeri , ser du inte det så är du en ännu större Idiot än fungerar sken av.
Citera
2021-07-17, 13:24
Medlem
Citat:
Jo jag är chef och äger även flera företag.. men frågan är varför du tycker ”tyvärr är jag inte chef eller äger företag”, varför ”tyvärr”? Och om du tycker att det är för otroligt för att vara sant att någon är chef och äger företag så kan man ju undra vad du själv jobbar med som ser det som ouppnåeligt att bli chef?
Ja du är en riktig storfräsare du 😂😂😂 hur fan kan man driva flera företag och var så jäkla lättlurad?
Citera
2021-07-17, 13:24
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Självklart så kommer det ”crumble” förr eller senare,, men meanwhile så är det en kassako
Enligt länken görs inga utbetalningar längre. Stämmer inte det?
Citera
2021-07-17, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Penis
Idiot , det finns ingen vara att köpa , man får ett värdelöst ”utbildningspaket” som består av banal information dom hittat på nätet , sedan har dom gjort några videos av detta.
Vidare får man vara med i deras bluff där dom påstår sig trads vilket dom inte gör.
För att du ska begripa lite bättre så är jag själv med i Cash FX , jag har ett 20K paket , gick med utan att gjort en riktig koll först , nu när jag gjort det så är visar den med all tydlighet att detta är ett Ponzi bedrägeri , ser du inte det så är du en ännu större Idiot än fungerar sken av.
Har du förlorat dina 20k, har du inte fått några pengar tillbaka?
Citera
2021-07-17, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Penis
Ja du är en riktig storfräsare du 😂😂😂 hur fan kan man driva flera företag och var så jäkla lättlurad?
Jag är inte lättlurad, men till skillnad från dig så tycker jag inte 10k dollar är mycket pengar utan slänger in sådana summor ofta på alla möjliga saker, ibland går det bra, i bland dåligt men totalen går alltid plus.
Citera
2021-07-17, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Enligt länken görs inga utbetalningar längre. Stämmer inte det?
Stämmer inte, tar bara längre tid, polarn tex fick vänta 5 veckor på sin senaste betalning, men efter 5 veckor fick han sina 5-6k dollar som han satt som uttag
Citera
2021-07-17, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Eftersom du endast kommer med klappmongosvammel så är Bluff å Båg Ab endast en bluff...
(Vilket vi alla vetat redan sedan 2019...)

Ingen av er klappmongon i tråden kan svara på de enklaste av frågor - trots att om ni besvarar frågorna på ordentligt sätt så kanske ni kan bevisa att det inte är en bluff...

Det här är två EXTREMT lätta frågor att besvara - kan ni inte besvara dom så
är (och förblir) Cash FX en bluff och INGEN skall satsa pengar i detta.

- Vart finns kompensationsplanen?
(Den skall man kunna se och läsa INNAN man bestämmer sig för att bli medlem - och detta är INTE en patetisk power point presentation)

- Vilket bolag (Eller vilka bolag) sköter trejdingen?
(Dessa SKALL naturligtvis då även innehava korrekta tillstånd från Finansinspektionen i Sverige)

Nu kommer de lite svårare frågorna - som jag förstår att ni klappmongon har extremt svårt att besvara

- Vart ligger Cash FX huvudkontor?

- Hur får Cash FX in pengar till att kunna betala bonusar?

- Vad är det för produkt som CASH FX säljer som ger dom pengar?
(Notera - "Trejding" är inte en produkt och därmed inte ett svar. Skall ni klappmongon lägga in trejding i svaret så måste ni klappmongon även besvara vilket/vilka bolag som sköter detta och vad som eran klappmongo-portfölj består utav)

- Varför fick/har Cash FX (Bluff å Båg AB) likvididetsproblem och kan endast betala ut "väl välda personers bonusar"?

Och nu till den ultimata 10.000$ frågan

- Istället för att Bluff å Båg AB är ett Ponzi - och det handlar om Positioner , Positioner , Positioner. Enligt er klappmongon så behöver man inte regga nya klappmongon för att tjäna pengar.
Varför tar inte Bluff å Båg AB bort den delen från verksamheten?
Om dom skulle ta bort den delen från verksamheten och bara köra sin trejding , och dessutom skaffa rätta tillstånden så skulle ju alla varningar i +20 länder försvinna plus att deras verksamhet inte längre vara Bluff å Båg AB utan "Cash FX AB" som trejdar....

Varför måste det vara bluff bara för det inte finns tillstånd i Sverige?

Gällande kompensationsplan, vad är det du vill se ?
Trejdingen har ju ingen fast plan? De köper och säljer hela tiden via botar och fysiska personer som arbetar med det.
Man säger också i snitt 5% i veckan sen kan det bli mer eller mindre.

Det finns 2 sidor och 2 varianter som du själv kan välja mellan.

1. Du satsar pengar och är enbart med på trejdingen där ditt satsade kapital får avkastning. Du får inte tillbaka pengarna du sätter in utan det är avkastningen du får och detta via din digital plånbok och crypto.com. Via deras kort handlar du på de pengar du tjänar.

2. Du satsar pengar och arbetar med att Få in andra personer som ett sk MLM/pyramid. Det du får då är en engångssumma när du tar in en ny. Procent på den summa som personen går in med. Thats it. Ner i 4 led sen tar det stopp.

Vad menar du med att bara vissa får sin utbetalning? Min vän är ingen i hierkin med titlar och får alltid sina utbetalningar i tid.

Ibland så dröjer det om BTC dalar mkt. Då väntar de tills det har stabiliserats för att inte förlora så mkt pengar själva och folk e fine med det. Alla får alltid sina pengar och all info om förseningar etc står på hemsidan.

Allt snack om tillstånd hit och dit. Vad spelar det för roll? Kanske är ”under radarn” då folk använder krypto och deras kort och handlar via dollar och euro som omvandlas från btc.

Man skippar gladeligen skatt , de tar så mkt ändå
Citera
2021-07-17, 18:59
Medlem
Citat:
Hela du är patetisk, sitter och skriver spaltmeter om något du inte ens vill medverka i 🙄,, du är väl bara avundsjuk för att du antingen inte får, eller har råd eller är för feg för att vara med.
Nästa vecka skall jag pumpa in 50k i Daxio SportBot, för ett par dagar sedan så växlade jag till mig XRP för 55 tusen, för nån månad sedan gick jag in med 10 tusen dollar i CFX Group,,, du kan ju fundera över hur jag har råd med detta om jag vore en fegis som inte vågar hoppa på möjligheterna när de dyker upp.
Inte nog med att du har komplex, du e en fattig krake oxå, vissa är dömda till fattigdom för att de förtjänar det.. klappmongo

Citat:
Man får ingen skatteskuld om man betalar sina skatter, ett barn förstår det, om du tjänar nån mille på tex CFX Group och ger fan i att skatta och super upp pengarna så du är black när räkningen kommer så får du stå ditt kast.. hur jävla korkad är du egentligen om du inte förstår detta?
Jo jag har ett tragiskt liv 😂, hus på Phuket, lyxvilla i Sverige , sommarstuga vid en sjö, kontona överfulla, en familj (fru och barn) som jag älskar och de älskar mig, mina vänner är mina bröder från den orden där jag är medlem.
Istället för att sitta och va avundsjuk på oss som är framgångsrika så är mitt tips.. ta tag i ditt liv din krake.

Jag, Jag, Jag, Jag, Jag...

Synonymer.se, Narcissist:
Citat:
egoist, självisk människa, självupptagen person, egocentriker, egotrippare, självbeundrare, solipsist

Ordbok NE.se, Narcissism:
Citat:
självbeundran, överdriven självupptagenhet.

Dina inlägg tar nog hem trådens pris för mest narcissistiska inlägg så jag skulle nog akta mig för att anklaga någon annan för att vara narcissist. Att kukmäta och skryta anonoymt om sitt välstånd måste ju vara något av det mest töntiga man kan göra på nätet. Som en 5-åring som skryter om sitt nya Pokemon-kort för pojkarna på dagis, på den nivån är det.

Citat:
Vem fan bryr sig om du vill eller inte vill gå in i CFX, narcissist eller eftersom du tycker du är så viktig så att du tror vi andra bryr oss en enda sekund av vilka beslut du tar i livet 🙄
Jag har aldrig rekryterat någon och kommer aldrig göra det eftersom jag värdesätter min tid mer än att extrajobba som nån jävla säljare.
Att du dessutom sitter och är otrevlig och kastar skit omkring dig och sedan tror att jag skall svara på dina frågor visar ju bara hur jävla störd du är, psykopat och narcissist förmodligen.

Du är ju bevisligen tappad på riktigt, kontraproduktiv inställning till potentiella CFX-investerare har du också. Du undrar varför någon bryr sig ifall om jag skulle gå med i CFX eller inte men tror samtidigt att någon på allvar bryr sig ett skvatt om att du har en lya i Phuket Det där om att du värdesätter din tid tror jag inte på heller, du har ju suttit på Flashback och vräkt ur dig skit efter skit, smörja efter smörja i den här tråden sedan över 1,5 månad tillbaka och försvarat CFX med näbbar och klor. Ditt nick passar konsistensen i dina inlägg som handen i handsken. Skönt att det finns några nyktra i tråden som kan plocka ner dina "argument" och slänga dem i soptunnan där de hör hemma. Som svar på din fråga: Inte en jävel bryr sig om jag skulle välja att gå med i CFX eller inte men man kan ju förvänta sig av någon som höjer CFX till skyarna och samtidigt felaktigt vill ge sken av att man nått välstånd genom CFX att man kan svara som en normal person och ge rimliga argument till varför en annan person ska gå med? Det är ju liksom det du skriver till användare här: Hela konceptet går ut på att du ska ta in nya medlemmar till CFX, det borde ju ligga i ditt vinstintresse. Förövrigt skriver du lika illa som en självupptagen, autistisk skjortnisse och eftersom att jag värdesätter min tid på riktigt kommer jag inte besvara dina patetiska inlägg något mer.
Senast redigerad av KeepYourHeadUp4 2021-07-17 kl. 19:35.
Citera
2021-07-17, 19:02
Medlem
Citat:

Klappmongosvammel...

Citat:
Jo jag är chef och äger även flera företag.. men frågan är varför du tycker ”tyvärr är jag inte chef eller äger företag”, varför ”tyvärr”? Och om du tycker att det är för otroligt för att vara sant att någon är chef och äger företag så kan man ju undra vad du själv jobbar med som ser det som ouppnåeligt att bli chef?

Det hela handlar om din (och andra) klappmongos oförmåga att kunna besvara enkla frågor...

Hade jag varit din chef (Eller din aktieägare) hade jag gett dig sparken omedelbart eftersom du (och alla andra klappmongon) inte ser till att besvara frågorna så att företaget åtminstonde verkar vara legitimt. Och inte som ni gör nu , bara gör att företaget Bluff å Båg AB mer och mer är en bluff
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in