Citat:
Ursprungligen postat av
BajsBoo
Hela du är patetisk, sitter och skriver spaltmeter om något du inte ens vill medverka i 🙄,, du är väl bara avundsjuk för att du antingen inte får, eller har råd eller är för feg för att vara med.
Nästa vecka skall jag pumpa in 50k i Daxio SportBot, för ett par dagar sedan så växlade jag till mig XRP för 55 tusen, för nån månad sedan gick jag in med 10 tusen dollar i CFX Group,,, du kan ju fundera över hur jag har råd med detta om jag vore en fegis som inte vågar hoppa på möjligheterna när de dyker upp.
Inte nog med att du har komplex, du e en fattig krake oxå, vissa är dömda till fattigdom för att de förtjänar det.. klappmongo
Citat:
Ursprungligen postat av
BajsBoo
Man får ingen skatteskuld om man betalar sina skatter, ett barn förstår det, om du tjänar nån mille på tex CFX Group och ger fan i att skatta och super upp pengarna så du är black när räkningen kommer så får du stå ditt kast.. hur jävla korkad är du egentligen om du inte förstår detta?
Jo jag har ett tragiskt liv 😂, hus på Phuket, lyxvilla i Sverige , sommarstuga vid en sjö, kontona överfulla, en familj (fru och barn) som jag älskar och de älskar mig, mina vänner är mina bröder från den orden där jag är medlem.
Istället för att sitta och va avundsjuk på oss som är framgångsrika så är mitt tips.. ta tag i ditt liv din krake.
Jag, Jag, Jag, Jag, Jag...
Synonymer.se, Narcissist:
Citat:
egoist, självisk människa, självupptagen person, egocentriker, egotrippare, självbeundrare, solipsist
Ordbok NE.se, Narcissism:
Citat:
självbeundran, överdriven självupptagenhet.
Dina inlägg tar nog hem trådens pris för mest narcissistiska inlägg så jag skulle nog akta mig för att anklaga någon annan för att vara narcissist. Att kukmäta och skryta anonoymt om sitt välstånd måste ju vara något av det mest töntiga man kan göra på nätet. Som en 5-åring som skryter om sitt nya Pokemon-kort för pojkarna på dagis, på den nivån är det.
Citat:
Ursprungligen postat av
BajsBoo
Vem fan bryr sig om du vill eller inte vill gå in i CFX, narcissist eller eftersom du tycker du är så viktig så att du tror vi andra bryr oss en enda sekund av vilka beslut du tar i livet 🙄
Jag har aldrig rekryterat någon och kommer aldrig göra det eftersom jag värdesätter min tid mer än att extrajobba som nån jävla säljare.
Att du dessutom sitter och är otrevlig och kastar skit omkring dig och sedan tror att jag skall svara på dina frågor visar ju bara hur jävla störd du är, psykopat och narcissist förmodligen.
Du är ju bevisligen tappad på riktigt, kontraproduktiv inställning till potentiella CFX-investerare har du också. Du undrar varför någon bryr sig ifall om jag skulle gå med i CFX eller inte men tror samtidigt att någon på allvar bryr sig ett skvatt om att du har en lya i Phuket

Det där om att du värdesätter din tid tror jag inte på heller, du har ju suttit på Flashback och vräkt ur dig skit efter skit, smörja efter smörja i den här tråden sedan över 1,5 månad tillbaka och försvarat CFX med näbbar och klor. Ditt nick passar konsistensen i dina inlägg som handen i handsken. Skönt att det finns några nyktra i tråden som kan plocka ner dina "argument" och slänga dem i soptunnan där de hör hemma. Som svar på din fråga: Inte en jävel bryr sig om jag skulle välja att gå med i CFX eller inte men man kan ju förvänta sig av någon som höjer CFX till skyarna och samtidigt felaktigt vill ge sken av att man nått välstånd genom CFX att man kan svara som en normal person och ge rimliga argument till varför en annan person ska gå med? Det är ju liksom det du skriver till användare här: Hela konceptet går ut på att du ska ta in nya medlemmar till CFX, det borde ju ligga i ditt vinstintresse. Förövrigt skriver du lika illa som en självupptagen, autistisk skjortnisse och eftersom att jag värdesätter min tid på riktigt kommer jag inte besvara dina patetiska inlägg något mer.