2021-07-16, 20:43
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Ni har säkert redan hunnit snappa upp alla när jag börjar jobba så får nöja mig med dom som är över tills ni loggat ut. Var inte såhär förra veckan. Jobbar bara på röda plattformen
Personligen kan jag säga att jag har varit väldigt bra i två månader. Jag tror att du ska satsa på den gula för den har ökat väldigt mycket.
Det känns som att du tappar väldigt många meddelande om du bara ligger och lirar på den röda.
2021-07-16, 20:43
Medlem
Citat:
Ni har säkert redan hunnit snappa upp alla när jag börjar jobba så får nöja mig med dom som är över tills ni loggat ut. Var inte såhär förra veckan. Jobbar bara på röda plattformen
lol varför är du bara på röda skojar du eller ? det är på den gula man äter ju
2021-07-16, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Det är nog inte orden i sig som är problemet. Jag hade inte alla detaljer när jag berättade det, men i överlag berättade jag på vad jobbet skulle gå ut på. Jag frågade den lokala ledaren, som godkände detta. Jag är ju själv otroligt förvånad över detta. Det är ingen ny kyrka.
Säger bara en sak, besvisa att du inte är ett troll, d.v.s. bevis på att du är op och du frågade din kyrka om jobbet, eller get the fuck outta here
2021-07-16, 21:57
Medlem
kobents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
lol varför är du bara på röda skojar du eller ? det är på den gula man äter ju

Kmr inte in på den där e typ bannad där haha inte vågat säga nåt till coach
2021-07-16, 22:03
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Vad fan det är bara fråga Skypehoran vad som gäller. Glöm aldrig av detta ingen kommer ihåg en fegis borde du ju hajja.
Sedan måste jag säga att det låter konstigt att du är spärrad på den ena och inte den andra.
2021-07-16, 22:12
Medlem
kobents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Vad fan det är bara fråga Skypehoran vad som gäller. Glöm aldrig av detta ingen kommer ihåg en fegis borde du ju hajja.
Sedan måste jag säga att det låter konstigt att du är spärrad på den ena och inte den andra.

Ska kolla upp det. Dragit 11k mess per månad på ena och typ 600 på andra så har liksom inte brytt mig så mkt och bara fortsatt dragit in på röda

Den blåa var ju sämst i vår iaf
2021-07-16, 22:15
Medlem
Citat:
hmm bara skriv och fråga det är nog launa, eller iofs gör det inte du ska inte mina msg bubbis, kyss och smek längs vaderna
2021-07-16, 22:16
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ska kolla upp det. Dragit 11k mess per månad på ena och typ 600 på andra så har liksom inte brytt mig så mkt och bara fortsatt dragit in på röda

Den blåa var ju sämst i vår iaf
Den röda är i regel alltid chill men den senaste tiden dvs sedan 1,5 månad.
Då har det vart typ samma mess på bägge. Idag landade jag på 384 mess på 11 timmar.
Den andra typ 530 många dagar vinner motsvarigheten till den röda.
Tror dom kör en kampanj men jag tror du vet ju högre ratio du har ju mer mess får du på den.
Röda där är det som det är men 900 ligger jag alltid på minst på.
Tycker dessa 2 månaderna vart sjukt bra även att det segar ibland men det borde ju vara normalt.
2021-07-16, 23:20
Medlem
kobents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Den röda är i regel alltid chill men den senaste tiden dvs sedan 1,5 månad.
Då har det vart typ samma mess på bägge. Idag landade jag på 384 mess på 11 timmar.
Den andra typ 530 många dagar vinner motsvarigheten till den röda.
Tror dom kör en kampanj men jag tror du vet ju högre ratio du har ju mer mess får du på den.
Röda där är det som det är men 900 ligger jag alltid på minst på.
Tycker dessa 2 månaderna vart sjukt bra även att det segar ibland men det borde ju vara normalt.

Nu är jag tbx på blåa haha det är fan bra push på blåa nu Nu ska kosingen in igen.
2021-07-17, 01:02
Medlem
Citat:
Nu är jag tbx på blåa haha det är fan bra push på blåa nu Nu ska kosingen in igen.
välkommen in i värmen, vart mest tryck nu röda här, antar du tog alla blå hehe, körbarakör
2021-07-17, 01:53
Medlem
Mcsvettloffs avatar
JH flyter på så jävla fint, så att man själv blir hård av att se alla kukar.
2021-07-17, 03:05
Medlem
kobents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
välkommen in i värmen, vart mest tryck nu röda här, antar du tog alla blå hehe, körbarakör

Tack bro, nu är det lugna puckar igen. Fan vad skiften går åt brutalt snabbt numera när nya schemat släpps, ni som jobbar dagtid och morgnar måste ju sitta och spam refresha sidan :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in