2021-07-16, 17:21
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Det är nog inte orden i sig som är problemet. Jag hade inte alla detaljer när jag berättade det, men i överlag berättade jag på vad jobbet skulle gå ut på. Jag frågade den lokala ledaren, som godkände detta. Jag är ju själv otroligt förvånad över detta. Det är ingen ny kyrka.
Men seriöst nu när du vet du ljuger för dina kunder känns det bra som kristen?
Finns det kyrkor i världen som accepterar att man luras och ljuger?
Jag kanske har fel utbildning men i min värld ska man alltid vara ärlig.
Är man kristen eller vad man nu vill få det till då ska man ju köra raka rör inte dricka keffe. Inte göra gamla kurt och glenn kåta för att sedan sugna på att sätta på dig som inte finns.
Hur går detta ihop får jag inte ihop. Eller är detta en unik kyrka som tillåter det mesta och se mellan fingrarna?
2021-07-16, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Har blå moncler var är du kahpa
Wtf du har baxat min blå moncler, återlämna den på studs i Märsta C och du ska betala mej den Monster kepsen i tullavgift också
2021-07-16, 18:17
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Menar du på allvar du frågade om det var ok med att skriva massa fitta kuk etc etc?
Jag känner på mig att hela kyrkan skulle vända i dörren om hela sanningen skulle komma fram.
Så du menar på fullt allvar att kyrkan tillåter att köra på i röva med en strapon.
Tvivlar på detta starkt. Sedan är det ju ärligt dubbelmoral i detta.
Du lurar ju i princip kunder ljuger med tillåter kyrkan detta med? Nu börjar det ryka helt fel
kan jag lova detta låter absurt enligt mig.
Eller så är det en ny kyrka som tillåter sex strapon 69a bada naken smiska röven.
Jo det är säker så jag tror på att tomten kommer till påsk med.

Allt du behöver är kärlek!
2021-07-16, 19:02
Medlem
frekkinheads avatar
Är det bara jag eller är det typ helt jävla omöjligt att jobba med detta när man är berusad? Missar varje tangent och går bara åt helvete. Det enda som är synd dock är att man har så mycket kärlek att ge när man är lite under the influence.
2021-07-16, 19:17
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Allt du behöver är kärlek!
Tack kompis var har du gömt dig i hela mitt liv? Jag visste att du fanns någonstans för mig.
Jag måste säga att jag blir alldeles rörd av ditt meddelande. Jag visste verkligen att du fanns där ute i världen någonstans.
2021-07-16, 19:34
Medlem
libanesas avatar
Ni som jobbar med detta, har ni sökt bostad i Sverige någon gång? Hur gör ni om hyresvärden frågar om taxeringsuppgifter och lönespec etc?
2021-07-16, 19:39
Medlem
kobents avatar
Helt jävla dött den här veckan på CW, jobbat kvällar 18-00 ungefär och knappt fått ihop 100 på 6h vad fan händer är alla på semester i husvagnen eller? BronyFurry baxar mina mess nacas
2021-07-16, 19:46
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Ni som jobbar med detta, har ni sökt bostad i Sverige någon gång? Hur gör ni om hyresvärden frågar om taxeringsuppgifter och lönespec etc?
Ganska lugnt när man har hus som man hyr ut. Jag har en väldigt stabil hyresgäst som bott
i mitt hus i 4 år så det är chill.
2021-07-16, 20:00
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kobent
Helt jävla dött den här veckan på CW, jobbat kvällar 18-00 ungefär och knappt fått ihop 100 på 6h vad fan händer är alla på semester i husvagnen eller? BronyFurry baxar mina mess nacas

Vaffan är CW jag hade en interju med hon Lisa när jag var i Kina 2020 haha när Pandemin hade brytit ut det var sån skype intervju hon lät rätt het men vafan att behöva boka upp sig o skit vem fasen pallar det hahah
2021-07-16, 20:00
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Om du får 100 mess på 6 timmar då kan jag säga att då skulle jag göra något annat.
Det känns som att det måste vara något fel starta om datan. Är det så att du bara kör på den röda plattformen och har dåliga ratio på den gula.
Jag känner att något är fel för att jag lägger minst 800 mest på 11 timmar. Jag kollade precis nu på tre timmar som jag har kört nu har jag lagt 240 mess.
2021-07-16, 20:34
Medlem
kobents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Om du får 100 mess på 6 timmar då kan jag säga att då skulle jag göra något annat.
Det känns som att det måste vara något fel starta om datan. Är det så att du bara kör på den röda plattformen och har dåliga ratio på den gula.
Jag känner att något är fel för att jag lägger minst 800 mest på 11 timmar. Jag kollade precis nu på tre timmar som jag har kört nu har jag lagt 240 mess.

Ni har säkert redan hunnit snappa upp alla när jag börjar jobba så får nöja mig med dom som är över tills ni loggat ut. Var inte såhär förra veckan. Jobbar bara på röda plattformen
2021-07-16, 20:38
Medlem
Citat:
Har bara gjort 2000msg denna veckan ju och loggat ihärdigt givetvis. Palla jobba.

Adjö.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in