2021-07-16, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Men lagen om att inte utnyttja äldre för deras ägodelar till sitt eget ha begär står fast och inristat i sten ..
Drägglande kvinnor är fruktansvärt intresserade av att ärva eller ta ifrån äldre mäns egendom bara för att de vill ha ..
Finns ingen schans att Ebba lyckas ta ifrån Esbjörn hans hus och hans trädgård... Ebba är våldsamt manipulerande och farlig för äldre .. säkert både kvinnor och män ..
Varför ska ho ta ifrån honom det - hon har ju ärligt köpt det.
Svårt att stjäla från någon det som redan är ens eget - du hade kanske bara otur när du tänkte...

De enda som velat ta ifrån någon något är ju pensionatstanten... Hon har ju till och med ett modus operandi kring det.

Den enda som dreglar är ju du... Släpp henne nu, du kommer aldrig få komma till.
2021-07-16, 17:50
Medlem
Q6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massonite
Men lagen om att inte utnyttja äldre för deras ägodelar till sitt eget ha begär står fast och inristat i sten ..
Drägglande kvinnor är fruktansvärt intresserade av att ärva eller ta ifrån äldre mäns egendom bara för att de vill ha ..
Finns ingen schans att Ebba lyckas ta ifrån Esbjörn hans hus och hans trädgård... Ebba är våldsamt manipulerande och farlig för äldre .. säkert både kvinnor och män ..

Att drägglande kvinnor är fruktansvärt intresserade av att ärva äldre män som ligger på dödsbädden har vi ju sett i Majkgårds beteende och hennes önskan att även ärva Esbjörn mitt framför ögonen på hans släkt.

Tur att det då finns hederliga kvinnor som Ebba som betalar för fastigheter.
2021-07-16, 18:18
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Nä, du har inte missat att det kacklats.
Sagt av trådens största virrhöna......
Byborna vet vad som gäller både bebyggelse och uppdateringar gällande avloppsrening.
Det är dom som inte tar reda på fakta som kacklar högst, du kacklar jä*ligt högt och fantiserar ihop en jä*la massa.
När du försäger dig och blir påkommen med att inte ha läst tråden, så ursäktar du dig fort och börjar med något annat istället.
Du har inte läst någon seriös media alls du hänger här och tittar ihop egna sagor istället.
Man kan säga att jag kör lite samma metod som de flesta här då, det vill säga struntar i att svara när det inte passar.

Det är inte ett krav att slaviskt läst en tråd för att skriva i den. Jag är ju iallafall ärlig med att jag bara skummar igenom mycket.
Dessutom är ju inte saker mera sant för att det stått många gånger i tråden. Jag tror oxå många här överskattat trådens viktighet. Det är möjligtvis här någon letar efter tips om något den vill skriva. Men det är inte här någon hämtar fakta. De flesta människor i Sverige läser inte ens tråden.

Ge gärna ett exempel på hur jag har försagt mig ge vidare en förklaring på vad du tänker att jag sitter på för information jag kan försäga mig om.

Slutligen den som tänker att en tråd här, har större pålitlighet än en artikel skriven av en journalist på en etablerad tidning är faktiskt dummare än tåget.
2021-07-16, 20:21
Medlem
Lejon-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q6
Att drägglande kvinnor är fruktansvärt intresserade av att ärva äldre män som ligger på dödsbädden har vi ju sett i Majkgårds beteende och hennes önskan att även ärva Esbjörn mitt framför ögonen på hans släkt.

Tur att det då finns hederliga kvinnor som Ebba som betalar för fastigheter.
”Det var förbanne mig det finaste jag har läst sedan jag konfirmerades. Vill du ha ett fikon?”
2021-07-16, 20:23
Medlem
braatthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Du undviker att svara på kärnan i min fråga.
Din fråga var..
Tycker du inte det är märkligt att Ebba bl.a skriver att han inte ska tro på rykten som säger att hon ska riva/sälja?

Din fråga bygde på falska stenar då det inte var Esb som gjorde anmälan.
Och nu till din fråga.
Nej jag tycker inte det är märkligt då det påståendet också är fel.
För att det är strandkyddad tomt

Dvs ingen får riva ingen får bygga nytt eller till.
Det kanske inte Esb visste men det kan endast bli ett rykte förstår du.

Vad det gäller vilka som ifrågasätter henne?

Det kan faktist vara som hon skriver om man nu inte har förutfattade meningar.

Ta ex Spakur, som öppet hatar henne, det är bara att gå in på hans yotubsida. Inga förutfattade meninhsr där eller?
2021-07-16, 20:26
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Dokument visar att Ebba Busch kommer tilldömas äganderätt till aktuell fastighet. Uppsala tingsrätt dagen datum.

Bara så ni vet. Saken är således klar till Ebba Busch fördel. Esbjörn har en (1) vecka på sig att lämna fastigheten. Menas hans privata tillhörigheter.
2021-07-16, 20:55
Medlem
Lejon-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTuHLM
Dokument visar att Ebba Busch kommer tilldömas äganderätt till aktuyyhell fastighet. Uppsala tingsrätt dagen datum.

Bara så ni vet. Saken är således klar till Ebba Busch fördel. Esbjörn har en (1) vecka på sig att lämna fastigheten. Menas hans privata tillhörigheter.
”Det var förbanne mig det finaste jag har läst, återigen, sedan jag konfirmerades. Vill du ha ett fikon?”
2021-07-16, 21:30
Medlem
MarryBlunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lejon-x
”Det var förbanne mig det finaste jag har läst, återigen, sedan jag konfirmerades. Vill du ha ett fikon?”
Du var mig en konstig människa. Det finaste du läst handlar om att en gammal förvirrad man blir krossad.

Personligen har jag svårt att se hur man dansar segerdans när förloraren är en gammal förvirrad man.

En som inte är förvirrad är ju Esbjörns nya ombud. Självklart är det inte för sent att lämna in något till rätten, säger han att han ska göra det/ har gjort det, så är det självklart att det går.

Jag är inte så säker på att Ebba vinner den här twisten. Sånt behov som funnits att svartmåla alla runt Esbjörn, hade hon haft alla rätt på sin sida hade inte det behovet funnits. Och nu när det bedjande brevet kommer fram…. Nä, Ebba har begravt fler hundar i denna soppa, än vad de flesta människor gör på en livstid.

Nä jag tror Ebba förlorat. Det kommer att uppdagas att Esbjörn inte riktigt har alla hästar hemma och hon kommer att bli dömd för försök till åldringsbrott. Sen får Ebba säga Hej till Hinsan.
2021-07-16, 21:41
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Dokument visar att Ebba Busch kommer tilldömas äganderätt till aktuell fastighet. Uppsala tingsrätt dagen datum.

Tänk att det hela tiden ska överdrivas så här - det är ju bara tokkontraproduktivt!! Motståndarsidan behöver ju för sjutton inte ens argumentera - Ebba sänks hela tiden av "sina bundsförvanter", eller är det ren o skär taktik å strategi från hennes motståndare, å låtsas vara hennes förtrogna, å så komma med sånt här? Stackars Ebba, kan tänka mig att hon ber som aldrig förr att den här verklighetens mardröm på nåt mirakulöst sätt ska ....ja vad då?

Ebba lilla, kryp till korset och ta emot nåden och se efter vad Jakob säger! Be-tänk >>1:22
2021-07-16, 21:43
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Tänk att det hela tiden ska överdrivas så här - det är ju bara tokkontraproduktivt!! Motståndarsidan behöver ju för sjutton inte ens argumentera - Ebba sänks hela tiden av "sina bundsförvanter", eller är det ren o skär taktik å strategi från hennes motståndare, å låtsas vara hennes förtrogna, å så komma med sånt här? Stackars Ebba, kan tänka mig att hon ber som aldrig förr att den här verklighetens mardröm på nåt mirakulöst sätt ska ....ja vad då?

Ebba lilla, kryp till korset och ta emot nåden och se efter vad Jakob säger! Be-tänk >>1:22
Ehh, jag har inte tidigare skrivit i tråden. Men de dokument som finns Uppsala tingsrätt, är ovedersägliga.

Punkt.
2021-07-16, 21:47
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Ehh, jag har inte tidigare skrivit i tråden. Men de dokument som finns Uppsala tingsrätt, är ovedersägliga.

Punkt.
det här är vad Tingsrätten i Uppsala säger idag:
ett yttrande om förhandlingsplanen väntas innan 29/07-2021.
Är det detta du menar?
2021-07-16, 22:04
Medlem
lillen-68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja hej igen
jag skrev igår att mitt nästa inlägg inte skulle innehålla något annat än länkar till samtliga icke sekretessbelagda aktbilagor, som inlämnats till Tingsrätten i Uppsala, så vi får en moderator att plocka in dem i TS.

Jag lovade tydligen för mycket

Packat upp alla aktbilagorna det har jag lyckats med genom en gratis testversion av programmet Zip - så det är iaf ordnat

Det går alltså framåt trots en del missöden på vägen med utslaget internet å långa kö-samtal till leverantören + en mass omkopplingar som sen bara *poff*. Därav har jag blivit lite försinkad. Jag vet ju hur otåliga en del av er är med detta jag lovat fixa men jag kan ju inte rå för de tekniska problem som kommit i vägen

Nåväl, jag lade ju ut en förfrågan igår om tips till lämplig sida där jag kan ladda upp alla filerna och det inkom ett svar som ni kan se i inlägget jag nu citerar

Visst jag drog dit och försökte regga mig men hur många gånger jag än försökte få till mig deras aktiveringslänk så kom den bara inte. Jo jag kollade överallt och t.o.m. i papperskorgen (struntade i kylen dock ) . Att lägga upp gratis är inte görligt för detta då man bara får lägga upp 3 st filer om dagen. Med den takten så har rättegången redan börjat och jag har fortfarande filer kvar å få upp. Var beredd å pröjsa de $19 de ville ha per månad - fast sen såg jag att de ville ha mitt bankkort för att jag skulle kunna betala och NO NO till sånt, så det hade ju ändå inte löst sig även om de hade lyckats sända sin aktiveringsfil. Sånt här skit tar tid!

Jo, vad jag behöver er hjälp med är att på nytt tipsa mig om en filuppläggningsida och en Svensk denna gång, så det går att betala utan ett gulp i halsen.

Ja vad har ni att anbefalla ni som till vardags håller på med aktbilagor o.d. på nätet?

Jag skaffade faktiskt en gång i tiden en egen hemsida bara för att lägga upp filer på till min far.
Han var inte så haj på att få e-mail eller ens logga in på e-mail osv.
Ibland var jag tvungen skicka mycket dokument med posten och det blev dyrt.
En egen hemsida som var gratis blev lösningen och borde funka för dig också.
Det brukar vara annonser och sånt på en sån sida är ju därför dom är gratis, men huvudsaken är att de dokument man vill ladda upp går att ladda dit och inte försvinner.
Du lägger bara ut länken till den hemsidan här, så kan vem som helst läsa alla dokument.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in