Citat:
Ursprungligen postat av
DoraF
Du får en stjärna på himlen för ditt initiativ 💥.
Jag känner bara till docdroid. Gratis men filer som inte visats på 60 dagar raderas.
Ledsen för att jag inte kan vara mer till hjälp.
Ja hej igen
jag skrev igår att mitt nästa inlägg inte skulle innehålla något annat än länkar till samtliga icke sekretessbelagda aktbilagor, som inlämnats till Tingsrätten i Uppsala, så vi får en moderator att plocka in dem i TS.
Jag lovade tydligen för mycket
Packat upp alla aktbilagorna det har jag lyckats med genom en gratis testversion av programmet Zip - så det är iaf ordnat
Det går alltså framåt trots en del missöden på vägen med utslaget internet å långa kö-samtal till leverantören + en mass omkopplingar som sen bara *poff*. Därav har jag blivit lite försinkad. Jag vet ju hur otåliga en del av er är med detta jag lovat fixa

men jag kan ju inte rå för de tekniska problem som kommit i vägen
Nåväl, jag lade ju ut en förfrågan igår om tips till lämplig sida där jag kan ladda upp alla filerna och det inkom
ett svar som ni kan se i inlägget jag nu citerar
Visst jag drog dit och försökte regga mig men hur många gånger jag än försökte få till mig deras aktiveringslänk så kom den bara inte. Jo jag kollade överallt och t.o.m. i papperskorgen (struntade i kylen dock

) . Att lägga upp gratis är inte görligt för detta då man bara får lägga upp 3 st filer om dagen. Med den takten så har rättegången redan börjat och jag har fortfarande filer kvar å få upp. Var beredd å pröjsa de $19 de ville ha per månad - fast sen såg jag att de ville ha mitt bankkort för att jag skulle kunna betala och NO NO till sånt, så det hade ju ändå inte löst sig även om de hade lyckats sända sin aktiveringsfil. Sånt här skit tar tid!
Jo, vad jag behöver er hjälp med är att på nytt tipsa mig om en
filuppläggningsida och en
Svensk denna gång, så det går att betala utan ett gulp i halsen.
Ja vad har ni att anbefalla ni som till vardags håller på med aktbilagor o.d. på nätet?