2021-07-16, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taklist
Men lilla vän har du missat att hon inte skyddade barnen? Hon MÖRDADE dom! Det är inte att skydda dom, får du inte in det i ditt huvud? Om hon TRODDE att hon skyddade dom genom att mörda dom så är det glasklart att allt inte stod rätt till rent psykiskt.

Jo men du sprider uppgifter. Någon kallar det hörsägen. Då säger du att det inte är hörsägen för att därefter definiera just hörsägen.

Vi kan ju bara vara överens om att uppgifterna du sprider är hörsägen. Så kommer det vara sålänge du inte bevis på det du påstår.

Men ingen har sagt att hon mördade för njutning? Vi har bara sagt att hon mördade barnen. Förstår du inte att det är mord oavsett vad hennes anledning var så borde du gå och diskutera något som du förstår dig på istället. Att döda sina barn genom att ställa dom på tågrälsen är MORD. Mamman är en MÖRDARE.

Det finns någon eller några som är medskyldiga till dessa mord... Gissa vilka🤔
Citera
2021-07-16, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missshy
Dagens/nattens rykte på jobbet:
LKs brorsa ska vara/varit rappare? Kallad F-Kay och rappa på albanska. Men videon som källan visade mej var knappast nåt skrämmande så MK borde inte varit rädd när han satt och filmade henne när hon snackade med polisen utanför LKs föräldrahem 😂

Det kan inte stämma. Jag känner hans fru.
Citera
2021-07-16, 08:00
Medlem
Motavisgossars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbia
Ja, jag står för det. Som man bäddar får man ligga! Gäller LK. Barnen har kommit till en fridfullare plats. Tillsammans med mamman. Som älskade sina barn så otroligt mycket. Räddade dem ifrån ondo.

Citat:
Ursprungligen postat av Greatis
Är det så män tänker när dom dödar sina kvinnor? Att ta dom till en lugnare plats? Varför flyr kvinnor isåfall från dessa män?

Tjaa du Greatis...Hur var det nu, det som gäller i Sverige...
Joo, män ska inte tänka åt kvinnor. Svenska kvinnor har rätt att tänka självständigt och ta självständiga beslut från det de fyllt 18 år. De är mycket sällsynt att svenska kvinnor under 18 år är gifta. Och om det nu skulle vara det så undrar jag om föräldraansvaret har förflyttas över till maken vid sådant fall.
Citera
2021-07-16, 08:04
Medlem
pirimiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handsomechubby
Det kan inte stämma. Jag känner hans fru.

Har hennes man samma efternamn som LK?

Vet vi hur många syskon LK har?
Citera
2021-07-16, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bratis
Mannen som högg ner folk på Ikea. Han gjorde det för att han var skräckslagen. Räknas det inte som mord då menar ni? Han gjorde det inte av elakhet. Ingen skulle väl friställa honom. Däremot om man mördar sina egna barn, ja då kan det vara farsans fel bara för att han inte kom överens med barnens mamma. Skrattretande detta. Vad fan hade barnens med deras groll att göra. Hon mördade ju för fan barnen. Kan känna att om hon var kapabel till det, vad kan hon inte ha utsatt honom för och sedan dragit misshandladkvinnaiofferkoftakortet.
Inte nog med att barnens mamma själviskt kliver framför tåget utan hon drar med sig sina helt oskyldiga barn med. Verkar inte ens som om någon tänker på hur jävligt det måste vara för barnens pappa som mist sina barn. I
Mannen på Ikea högg ner folk för han fick inte uppehållstillstånd han skulle utvisas men myndigheter tar inte tag i saken
Citera
2021-07-16, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pirimiri
Har hennes man samma efternamn som LK?

Vet vi hur många syskon LK har?

K är ett jätte vanligt efternamn….. som Svensson, men alla är inte släkt.

Nej vet inte.
Citera
2021-07-16, 08:34
Medlem
Motavisgossars avatar
Citat:
Oj, så synd det är om honom... Not... Det var indirekt hans fel. Som man bäddar får man ligga... Kanske lärde han sig en läxa. Men det tror jag ej att han gjorde. Han är bara innerst inne ilsken för att MK (och barnen) kom undan "så lätt". Vem ska ha nu ta ut sina aggressioner på? Stackars nästa flickvän😮

Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Hahahaha!!
Du är ju helt störd!
Nej. Stackars pappa att bli uthängd såhär utan att själv få återberätta sin version om sin psyksjuka fru. Barnamördare var hon.
Hon var uppenbarligen en större fara för deras barn. Inser man inte det är man rubbad.

Stackars pappa har inte sagt ett knyst om något annat än ställt frågan "Hur känns det när man tar barnen från dig?" akompanjerad av brorsan, tillika svåger, som sin sista(?) ord till mamman.
Denne pappan kommer från en annan kultur, främmande för oss, och genom den utmanar han med sina likar våra samhällsresurser till bristningsgränser betalda av oss skattebetalare och utgör samtidigt utan hänsynstagande till landets regelverk ett hot mot våra kvinnor ute i offentligheten och i hemmen.

Så gå och ta en rejäl sup ur ketchupflaskan och begrunda varför kvinnor inte kan vistas ute vid dygnets alla timmar utan att bli sedda som villebråd.
Citera
2021-07-16, 08:56
Medlem
Motavisgossars avatar
Citat:
Om hon hade överlevt, skulle hon ha känt att hon hade verkligen gjort vad hon kunnat. För att rädda sina älskade barn. Men jag tror nog hon hade försökt att komma till barnen, om hon hade överlevt. Såklart hon inte ville leva. Och hamna i klorna på en galen LK.

Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Men nu får du väl ändå ta och vakna upp! Jag hoppas du känner lika varm omtanke över stackars Anders Eklund, Lisa Holms mördare och några till. Och att du kommer att ge styrkekramar till din partner om hen mördar era barn. Handhjärta till dig

Oj! Har totalt missat att dessa av dig nämnda mördare var offrens mödrar och att de misslyckades med att sluta ackumulera levnadsår på sin egen person...
Citera
2021-07-16, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motavisgossar
Stackars pappa har inte sagt ett knyst om något annat än ställt frågan "Hur känns det när man tar barnen från dig?" akompanjerad av brorsan, tillika svåger, som sin sista(?) ord till mamman.
Denne pappan kommer från en annan kultur, främmande för oss, och genom den utmanar han med sina likar våra samhällsresurser till bristningsgränser betalda av oss skattebetalare och utgör samtidigt utan hänsynstagande till landets regelverk ett hot mot våra kvinnor ute i offentligheten och i hemmen.

Så gå och ta en rejäl sup ur ketchupflaskan och begrunda varför kvinnor inte kan vistas ute vid dygnets alla timmar utan att bli sedda som villebråd.

Du har inte tänkt på tanken att: båda två säger vid olika tilfällen "hur känns det när man tar barnen ifrån dig?"

För mig känns det som att de menar, hur känns det att få känna på samma sak som vi gör?

Han hämtade givetvis på förskolan av den anledningen. Att hon höll barnen från honom. Och de frågar hur det känns att vara med om samma sak.

Klassiskt
Citera
2021-07-16, 09:20
Medlem
Citat:
Skydda barnen in i det sista, menades det i detta fall...

Jag tycker verkligen du ska fundera över vilken effekt dina inlägg kan ha på mammor som är inne i tråden som lever i en liknande situation som MK. Du glorifierar och normaliserar morden när du upprepar detta gång på gång.
Citera
2021-07-16, 09:20
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RageQ
Du har inte tänkt på tanken att: båda två säger vid olika tilfällen "hur känns det när man tar barnen ifrån dig?"

För mig känns det som att de menar, hur känns det att få känna på samma sak som vi gör?

Han hämtade givetvis på förskolan av den anledningen. Att hon höll barnen från honom. Och de frågar hur det känns att vara med om samma sak.

Klassiskt

Jag har också reagerat på samma uttalande. och kom fram till samma slutsats.
Fruktansvärt destruktivt förhållande mellan dessa parter och barnen hamnade emellan.
Citera
2021-07-16, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 57Emma
Jag har också reagerat på samma uttalande. och kom fram till samma slutsats.
Fruktansvärt destruktivt förhållande mellan dessa parter och barnen hamnade emellan.

Enig, båda två på ett eller annat sätt skadeskjutna och barnen blev deras slagträn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in