2021-07-15, 21:14
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
När target frågar om vart player bor fastän player redan berättat och skrivit ner det. Då vill man skjuta sig själv i huvudet efter att man strypt target med hans egna pulsåder.
Jag känner att vi måste börja vara ärliga nu. Jag känner att du bor på fel plats för att vara ärlig.
Jag hoppas att vi kanske kan börja köra raka rör framöver. Var fan var det du bodde kanske du kan berätta.
2021-07-15, 21:24
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag känner att vi måste börja vara ärliga nu. Jag känner att du bor på fel plats för att vara ärlig.
Jag hoppas att vi kanske kan börja köra raka rör framöver. Var fan var det du bodde kanske du kan berätta.

Någonstans nära Västra Götaland eller något, minns inte riktigt. Men vad heter du?? Och vad söker du här?? Jobb??? Mycket viktigare än någon sketen jävla byhåla. Är du kåt i städer eller? Inte här för någon jävla geografilektion
2021-07-15, 21:38
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Någonstans nära Västra Götaland eller något, minns inte riktigt. Men vad heter du?? Och vad söker du här?? Jobb??? Mycket viktigare än någon sketen jävla byhåla. Är du kåt i städer eller? Inte här för någon jävla geografilektion
Jag känner att jag gillar blommor resor fest äventyr fika natur resor. Sedan är jag alltid sugen på att köra på köksbordet. Jag trodde att du bodde utanför Flügger i Bollebygd och tältade utanför.
Jag har för mig att det är en kille som ligger där. Jag är oftast kåt på min fru måste jag säga så snälla bli inte avundsjuk.
2021-07-15, 21:39
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Jag känner att jag gillar blommor resor fest äventyr fika natur resor. Sedan är jag alltid sugen på att köra på köksbordet. Jag trodde att du bodde utanför Flügger i Bollebygd och tältade utanför.
Jag har för mig att det är en kille som ligger där. Jag är oftast kåt på min fru måste jag säga så snälla bli inte avundsjuk.

Vill sulta på din syltkuk
2021-07-15, 23:25
Medlem
Tar det lite extra tid att få pengarna när man kör till bankkonto (neobank), från JH?
2021-07-15, 23:46
Medlem
Citat:
Uppe i 4000 mess! Lär nog nå ca. 7K mess denna vecka, ska bli spännande att se vilken lön det blir haha
Dang, uppe i typ 7000 denna månad och pallar inte knappt, aja kämpa på kör hårt
2021-07-15, 23:53
Medlem
Citat:
Uppe i 4000 mess! Lär nog nå ca. 7K mess denna vecka, ska bli spännande att se vilken lön det blir haha

Hur lyckas du med det? Har du inget annat jobb?

Hur mångA timmar gör du 1000 mess ?
2021-07-16, 01:46
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987
Hur lyckas du med det? Har du inget annat jobb?

Hur mångA timmar gör du 1000 mess ?

Enda jobbet.

ca. 11 timmar
2021-07-16, 01:49
Medlem
Citat:
Hallå hur ansträngande är detta? Någon som har någon sorts vetenskaplig kunskap som kan ge mig en teoretisk beskrivning? Efter typ ett 3 timmars nonstop arbetspass är inte mina fingrar så utmattade. Det är mer tanken av det och momentumet som är ansträngande, och kreativiten liksom. Men tror ni man kan gå in i väggen av detta jobb? Eller klarar man sig rent psykologiskt och fysiskt? Vill gärna veta för jag tar detta till nästa nivå just nu men vill inte bli en grönsak liksom

Det är ju helt klart mentalt påfrestande att göra samma sak om och om och om igen, och dessutom titta på nakna gubbar hela dagarna. Vissa gubbar är ju så dryga så man önskar att dom slutade vara chattorskar.
2021-07-16, 03:02
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag trodde att utmattningen skulle ge mig sig efter att man har kommit in i det mer. Men jag blir direkt utmattad efter en timme. Jag måste jobba flera timmar om dagen, men jag har inte den mentala orken. Jag känner mig mentalt död efter en runda. Efter jag började, hade jag ett dygn utan internet, och det gjorde att jag kunde återhämta mig lite. Är det någon som har tips? Jag har skriptet som underlättar jobbet. Jag jobbar långsammare nu än vad jag gjorde för flera dagar sedan. Om detta fortsätter, så kommer det bli tufft för mig att ens nå upp till 200 meddelanden. Det gick mycket lättare förra veckan.
2021-07-16, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Jag trodde att utmattningen skulle ge mig sig efter att man har kommit in i det mer. Men jag blir direkt utmattad efter en timme. Jag måste jobba flera timmar om dagen, men jag har inte den mentala orken. Jag känner mig mentalt död efter en runda. Efter jag började, hade jag ett dygn utan internet, och det gjorde att jag kunde återhämta mig lite. Är det någon som har tips? Jag har skriptet som underlättar jobbet. Jag jobbar långsammare nu än vad jag gjorde för flera dagar sedan. Om detta fortsätter, så kommer det bli tufft för mig att ens nå upp till 200 meddelanden. Det gick mycket lättare förra veckan.

Vet inte hur du jobbar, men många läser alldeles för mycket när dom är nya. Du behöver inte läsa igenom massa meddelanden bakåt i chatten, kolla lite snabbt vad gubben skrivit och svara på det. Det blir lättare efter ett tag, och vissa dagar är tyngre än andra när man har otur och får alla dryga gubbar om och om igen.
2021-07-16, 03:35
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karl-verok
Vet inte hur du jobbar, men många läser alldeles för mycket när dom är nya. Du behöver inte läsa igenom massa meddelanden bakåt i chatten, kolla lite snabbt vad gubben skrivit och svara på det. Det blir lättare efter ett tag, och vissa dagar är tyngre än andra när man har otur och får alla dryga gubbar om och om igen.

Ibland måste man gå bakåt för att läsa dessa, bara för att de senaste meddelanden är extremt korta och saknar någon egentlig info.

Det roligaste jag har gjort hittills var att trolla med Amir. Jag hoppas att den dagen kommer tillbaka snart.

Igår blev jag extremt förvånad över hur en target inte verkar särskilt intelligent (okej, de är många), men om man inte får napp på fyra år, och spenderar sexsiffrigt, så kanske man ska byta metod?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in