2021-07-13, 23:47
Medlem
libanesas avatar
Från target: Jag gör allt för min mamma. Gubbfan är inte med i bilden längre. När jag var 9 år spöade han min mamma och jag blev arg och nitade farsan tills han föll i backen. Drog ned gylfen och pissade idioten i nyllet. Tro dock inte att jag inte kunnat göra samma sak mot min mamma, allt har sin gräns. Träsk ska träsk ha. Nitar hon mig pissar jag kärringen i nyllet. Eller graven, vilket som kommer före.

Från samma snubbe som inte klarar av att tänka på att player varit med andra kukar innan.
2021-07-14, 00:57
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Det finns två stycken Jannor som är OG. Janne i Märsta som har varit MIA hela sommaren och sen Rosa Pantern. Men det känns som att var och varannan target heter Janne, Leif eller Kjell.

Jag förstår. Ja, namnvariationen är inte så stor. Namnvariationen verkar vara lika stor som namnen i kyrkböckerna i Dalarna på 1700-talet. Det kan bli lite förvirrande.

Jag råkade ut för en snubbe som ville få sin kuk och kulor kapade och ville få playern stoppa dessa i munnen. WTF?
2021-07-14, 01:27
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
ditt fnask du är ett luder och du har haft 10 kukar i dig redan vem fan vill vara med någon hora som haft så många mäns kukar i sig fyfan.
bara svara mig när kan du ses , om du ska chatta sök annan Amir heter jag bor kista har bil är resa tokig man gillar resa men om jag kan om jag har tid råd med det kram.
passar inte dig skriv inte
2021-07-14, 01:29
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Från target: Jag gör allt för min mamma. Gubbfan är inte med i bilden längre. När jag var 9 år spöade han min mamma och jag blev arg och nitade farsan tills han föll i backen. Drog ned gylfen och pissade idioten i nyllet. Tro dock inte att jag inte kunnat göra samma sak mot min mamma, allt har sin gräns. Träsk ska träsk ha. Nitar hon mig pissar jag kärringen i nyllet. Eller graven, vilket som kommer före.

Från samma snubbe som inte klarar av att tänka på att player varit med andra kukar innan.

Han är en riktig poet
2021-07-14, 16:30
Medlem
frekkinheads avatar
Lars Åke 78, överviktig: "Du kan måla mig naken"
Paint me like one of your French girls
2021-07-14, 18:50
Medlem
frekkinheads avatar
"Jag har alltid haft komplex för mitt utseende, jag är adopterad från Korea tillsammans med min yngre bror av svenska föräldrar och de hade tre biologiska döttrar innan de fick hit oss två. Min mamma och mina tre systrar är alla långa med långa slanka ben och blont hår och blåa ögon, så jag har alltid sett ut som det svarta fåret i familjen. Jag är den fula ankungen men problemet är att jag aldrig växer upp till den vackra svanen, jag är för alltid den fula ankungen, spelar ingen roll vad jag gör.
About you:
Vill ha en asiatisk eller arabisk man, kanske latino, någon som jag jag kan känna tillhörighet med utseendemässigt. Om du är adopterad till och med så ännu bättre, då kommer vi ha så mycket att prata om och så många erfarenheter att utbyta. Hoppas hitta en kille som kan uppskatta mig även om jag är en anka"

Vad fasen tänker profilskaparna med?
2021-07-15, 01:20
Medlem
Mcsvettloffs avatar
Hur går det idag bois? Rullar cashen in?
2021-07-15, 01:26
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcsvettloff

Över 3000 mess redan så det är ju najs
2021-07-15, 01:28
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mcsvettloff
Din mamma rullar in på taket.
2021-07-15, 01:46
Medlem
frekkinheads avatar
Hallå hur ansträngande är detta? Någon som har någon sorts vetenskaplig kunskap som kan ge mig en teoretisk beskrivning? Efter typ ett 3 timmars nonstop arbetspass är inte mina fingrar så utmattade. Det är mer tanken av det och momentumet som är ansträngande, och kreativiten liksom. Men tror ni man kan gå in i väggen av detta jobb? Eller klarar man sig rent psykologiskt och fysiskt? Vill gärna veta för jag tar detta till nästa nivå just nu men vill inte bli en grönsak liksom
2021-07-15, 10:31
Medlem
Jag har nått punkten där jag försöker skriva ett svar till en person i kassan på 711, glömt bort hur man pratar. Men då får man vila lite bara så är det påt igen.
2021-07-15, 12:25
Medlem
Eoppoyzs avatar
Herrejävlar! Jag stötte precis på en oskuld på 64 år. Jag fick en chock av det faktiskt. Det är mer chockerande än att se gubbar i 80-årsåldern vara kåta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in